fjær Skrevet 2. mai 2018 #10141 Skrevet 2. mai 2018 Det er en virkelig lykkefølelse å få betalt ned gjeld som har hunget over deg som en svart sky i lang tid, så det forstår jeg veldig godt hun er happy for... Men hvis hun har hatt denne gjelden i 7 år, og ikke var ferdig å betale den i slutten av 2017, så blir det litt feil å skulle legge ut om de ser på hus og de skal bygge og de skal kjøpe hus, dette er noe ungene sikkert har sett fram til å få eget hus og egne rom og så vet hun at det ikke er praktisk gjenomførbart før tidligst 2018... Det er mange år med drøming og venting for små unger... Og at hun står i dette alene, vell, minste har hun jo delt med far, de tre eldste, jeg husker i fjor eller året før, der hun fablet om barnefar som var på besøk og hun kanskje kunne satse på han igjen?!! Hun er alene i hverdagen med de, men de har jo kontakt med faren, så de hadde uansett fått en omsorgsperson om AB skulle falle fra... Og hun sitter på bloggerne og sier at hun har jobbet så sinnsykt mye de siste 6 ukene, at hun ikke har fått ordnet håret?! Må man virkelig gå til frisør så ofte? Jeg aner ikke, for jeg går aldri til frisøren... 25
Femilie Skrevet 2. mai 2018 #10142 Skrevet 2. mai 2018 Er Anne Brith en av Norges største bloggere? 10
Gjest orfeus Skrevet 2. mai 2018 #10143 Skrevet 2. mai 2018 Nummer 12 på Blogglisten, to plasser bak SophieElise ... Det lønner seg å lyve, overdrive og drive med klikkåte.
Heihei1960 Skrevet 2. mai 2018 #10144 Skrevet 2. mai 2018 Warning: Dagens innlegg "Vårt nye hus", handler IKKE om det. Hun skriver bare om hvordan hun ønsker seg et nytt hus skal være. Uinteressant klickbait. 25
Gjest orfeus Skrevet 2. mai 2018 #10145 Skrevet 2. mai 2018 Og det var sikkert mange som lot seg narre og trodde de skulle få se det nye huset .... og ble sure. Det er ikke lett å lære av andres feil, skjønner jeg. MtM holdt på sånn en stund før bloggen raste nedover, - skjønner ikke AB at det er litt risiko i det å narre leserne?
Gjest formula Skrevet 2. mai 2018 #10146 Skrevet 2. mai 2018 "Det er på nett det skjer. Ofte er bloggerne trendsetterne. Elsket og hatet. Men de vokser seg bare større og større, og enda mektigere for hver dag som går. Til alles fortvilelse." Merkelige påstander fra AB. Nå er det vel en kjent sak at blogging er nedagående, med generelt betydelig lavere lesertall enn for få år siden. Og likevel mener hun at de blir større og mektigere for hver dag, samtidig som dette er noe "alle" blir fortvilet over? Hvem er "alle"? KG?
Kollontaj Skrevet 2. mai 2018 #10147 Skrevet 2. mai 2018 Til barnas fortvilelse? Resten av det hun skriver er ikke faktabasert, men hennes illusjon av egen fortreffelighet. 23
Gjest Senil Skrevet 2. mai 2018 #10148 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Synes det er merkelig at voksne mennesker mener andre voksne mennesker hater. Hater absolutt ingen. Missliker forskjellge ting som AB gjør. Men hater da ikke. Føler det er litt vel barnslig å påstå de som ikke er enige med en selv hater. Var vel under ti år sist jeg proklamerte jeg hatet noe. Endret 2. mai 2018 av Senil
lillesky Skrevet 2. mai 2018 #10149 Skrevet 2. mai 2018 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. /lillesky (mod)
Stjernekikkeren Skrevet 2. mai 2018 #10150 Skrevet 2. mai 2018 Nei, nå har a mor sjøl virkelig fallt nedenom og hjem. Hvem er det som legger ut annonse om seg og ungene sine på finn på denne måten, hun gjør virkelig alt mulig for å vise seg frem. Og var det ikke nettopp hun som IKKE har stabil inntekt? For atte, det var jo så viktig, og det største hun har gjort, og hun måtte snakke med barna, mannen, bikkja, foreldre, naboene og resten av fylket før hun tørte å poste på bloggen at hun nå går ut som selvstendig blogger med en mer usikker fremtid økonomisk, men i følge finn så er hun i stand til å knalle ut 20.000 i mnd samtidig som hun sparer og har stabil inntekt? Hva, var det ikke hun som hoppa med begge beva i uvisshet og sånn? 23
Prinsesse788 Skrevet 2. mai 2018 #10151 Skrevet 2. mai 2018 Jeg er glad for at samboeren ikke er den del av flyttelasset, at de forstår at det lønner seg å bli litt kjent før man flytter sammen 11
Gjest Varma Skrevet 2. mai 2018 #10152 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Jaja, godt at noen kan være en motvekt til rosaboblen disse påvirkerne lever i : https://kampanje.com/markedsforing/2018/05/--skivebom-fra-influencer-nettverk/#cxrecs_s Er spent på om dette defineres som hets, trakassering, sjekane og misunnelse? Endret 2. mai 2018 av Varma
Rubella Skrevet 2. mai 2018 #10153 Skrevet 2. mai 2018 18 timer siden, Sølv_dugg skrev: Bortsett fra de feite, misunnelige KGhønsene som bare er ute etter å ta de som ukritisk eksponerer barna sine. Ikke for barnas del, men fordi vi er så misunnelige på hva bloggerne har oppnådd. Minner meg om: 28
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 2. mai 2018 #10154 Skrevet 2. mai 2018 Jeg leser en del blogger, lene orvik og cbe for å nevne noen, mye av ganmel vane tror jeg.. men hva som gjør hun her interresant? 2
Gjest Varma Skrevet 2. mai 2018 #10155 Skrevet 2. mai 2018 33 minutter siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Jeg leser en del blogger, lene orvik og cbe for å nevne noen, mye av ganmel vane tror jeg.. men hva som gjør hun her interresant? Ingenting interessant, men nok å ta av når det gjelder kritikkverdig innhold .Hun er snart på MTM nivå.
Veslefrikk Skrevet 2. mai 2018 #10156 Skrevet 2. mai 2018 Har hun ikke noen rådgivere rundt seg? Veldig spesielt å vise fingeren til følgerne sine og synge «fuck you» på snap. Kanskje på tide å reflektere litt over hvorfor hun får kritikk og negative kommentater. 38
Norlevo Skrevet 2. mai 2018 #10157 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Har hun ikke noen rådgivere rundt seg? Veldig spesielt å vise fingeren til følgerne sine og synge «fuck you» på snap. Kanskje på tide å reflektere litt over hvorfor hun får kritikk og negative kommentater. Jeg fikk faktisk bakoversveis. Hun rammer mange flere med den fingeren enn bare kritikerne. Ubehagelig. 22
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 2. mai 2018 Populært innlegg #10159 Skrevet 2. mai 2018 Å, heisan. 😳 Hva betyr det å stalke noen på IG? Er ikke det meningen med hele IG at folk faktisk går inn og ser på det du legger ut? Ellers har man vel en privat konto. Virker ikke helt i vater, denne husmora fra Sørumsand. 65
Gjest margrit Skrevet 2. mai 2018 #10160 Skrevet 2. mai 2018 Dame 42 viser fingeren på snap og synger fuck you, ehhh nei? Å joda.
Fremhevede innlegg