terteskjell Skrevet 1. mai 2018 #10121 Skrevet 1. mai 2018 51 minutter siden, Døgnvill skrev: At hun ikke ser det selv at det er jo helt hinsides galskap!!!! Leste de to siste blogginnlegg i kveld. Å hun virker så bitter og sur på enkelte ting. Noe mindre eksponering ble det ikke slik jeg tydet det. "jeg tar meg av mine barn,så får du ta deg av dine" 9
Døgnvill Skrevet 1. mai 2018 #10122 Skrevet 1. mai 2018 Håper inderlig noen rundt henne kan fortelle henne at dette ikke er sunt verken for henne eller makronene. Eller noen av de andre rundt seg for den saks skyld. For alt vi vet har noen allerede forsøkt, men hun vet jo som alltid best selv. Vi ser jo gang på gang at hver gang noe butter i mot så blir hun bitter og sur på bloggen og div SoMe. Og hvis noen prøver å si henne i mot da, ja stakkars de.. De får passet påskrevet de! 11
Puffin Skrevet 1. mai 2018 #10123 Skrevet 1. mai 2018 Hvilke instanser følger opp dette da, i tilfeller der foreldre ukritisk eksponerer og utleverer barna sine? Barna har jo rettigheter, men hvem passer på? 7
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 1. mai 2018 #10124 Skrevet 1. mai 2018 3 minutter siden, Puffin skrev: Hvilke instanser følger opp dette da, i tilfeller der foreldre ukritisk eksponerer og utleverer barna sine? Barna har jo rettigheter, men hvem passer på? Ingen, tydeligvis...
Sølv_dugg Skrevet 1. mai 2018 #10125 Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, lamorte skrev: Ingen, tydeligvis... Bortsett fra de feite, misunnelige KGhønsene som bare er ute etter å ta de som ukritisk eksponerer barna sine. Ikke for barnas del, men fordi vi er så misunnelige på hva bloggerne har oppnådd. 25
Gjest orfeus Skrevet 1. mai 2018 #10126 Skrevet 1. mai 2018 Kanskje det nye Barneombudet gidder å bry seg.
Viking-girl Skrevet 1. mai 2018 #10127 Skrevet 1. mai 2018 Flotte krokodilletårer i nattens episode. Tårer om de 7 tøffe årene hun presser fram over å ikke ha kunnet kjøpe hus. Anne Brith! Det var jo ikke mindre enn to konkurser du hadde på slep. Da kan man «ikke bare gå på NAV og få hjelp» som du sier. Selvsagt kan man få hjelp, og spesielt om man har 4 mindreårige. Du sier også at du har planlagt din egen begravelse, og at du ikke bare kan overlate barna til fedrene. Hvorfor ikke?! De har da samvær og tilbringer alle ferier sammen. Ikke si «I’m in it all alone» for det er du ikke!! 49
Vipser Skrevet 2. mai 2018 #10128 Skrevet 2. mai 2018 En av norges største bloggere, med stabil inntekt, vil leie ditt hus! Huset ditt kommer til å bli profilert! https://www.finn.no/realestate/wanted/ad.html?finnkode=119401499 Håper hun nevner at hun ikke lenger har stabil inntekt da. 34
neiognei Skrevet 2. mai 2018 #10129 Skrevet 2. mai 2018 Hvorfor i fredens navn skal hun leie noe til 20.000 kroner i måneden? Hva med å sikte "litt" lavere og spare mye mer egenkapital. 24
Gjest Cel Skrevet 2. mai 2018 #10130 Skrevet 2. mai 2018 23 minutter siden, Vipser skrev: En av norges største bloggere, med stabil inntekt, vil leie ditt hus! Huset ditt kommer til å bli profilert! https://www.finn.no/realestate/wanted/ad.html?finnkode=119401499 Håper hun nevner at hun ikke lenger har stabil inntekt da. Til og med i annonsen er barna avbildet!! Synes eksponering på bloggen er ille nok, men for å fronte en leieannonse på finn? Barna bør slippe å bli eksponert over alt!!! Og 20000 i leie??? Hva med å gå liiitt ned i standard da vel!!
Ultiva Skrevet 2. mai 2018 #10131 Skrevet 2. mai 2018 (endret) 33 minutter siden, Cel skrev: Til og med i annonsen er barna avbildet!! Synes eksponering på bloggen er ille nok, men for å fronte en leieannonse på finn? Barna bør slippe å bli eksponert over alt!!! Og 20000 i leie??? Hva med å gå liiitt ned i standard da vel!! Med tanke på hvor store barna begynner å bli så er det snart ikke noe poeng med stort "drømmehus". Kan ikke være mange årene før de eldste forlater redet. Hun har vel uansett snakket om dette huset i 4-5 år; dersom det tar henne så mange år å spare opp egenandelen så bør hun stikke fingeren i jorda og vurdere om prisklassen hun har valgt seg ut er noe hun faktisk har råd til. Boliglånet skal trolig betales ned av henne alene og hun er allerede i midten av førtiårene. Endret 2. mai 2018 av Ultiva 25
Vipser Skrevet 2. mai 2018 #10132 Skrevet 2. mai 2018 36 minutter siden, Cel skrev: Til og med i annonsen er barna avbildet!! Synes eksponering på bloggen er ille nok, men for å fronte en leieannonse på finn? Barna bør slippe å bli eksponert over alt!!! Og 20000 i leie??? Hva med å gå liiitt ned i standard da vel!! Tror 20k er normal leie for et hus. Jeg har betalt 10k for en leilighet med to soverom. 5
neiognei Skrevet 2. mai 2018 #10133 Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Vipser skrev: Tror 20k er normal leie for et hus. Jeg har betalt 10k for en leilighet med to soverom. Når det er snakk om korttidsleie så trenger man vel ikke leie et hus? 3
Døgnvill Skrevet 2. mai 2018 #10135 Skrevet 2. mai 2018 Sikkert "alle" som vil leie ut til henne Havner hun i krangel med husverten blir han/hun vel brettet ut på bloggen, i kjent AB-stil. 24
FjellFrua Skrevet 2. mai 2018 #10136 Skrevet 2. mai 2018 Når hun sitter på bloggerne og sier at hun er i det alene, og at hun ikke har noe valg. Minstemann har hun 50-50 med. Og de tre andre er hos far i ferier (hvis jeg har forstått det riktig). Da er man ikke alene! Og det er rimelig provoserende når man selv faktisk ER alene, og det faktisk finnes en kriseplan om hva som gjøres hvis man skal falle og brekke beinet, fordi at da ER det faktisk ingen som henter barna på skolen! Og det er flere foreldre her i landet som er helt alene - med barn med spesielle behov. Det er noe med at hun går veldig hard ut som "stakkars alenemor som har kommet seg opp" også er det noen med relatitetene kanskje ikke er helt slik. 31
Kollontaj Skrevet 2. mai 2018 #10137 Skrevet 2. mai 2018 Ga hun ikke inntrykk av at folk ringte henne ned med tilbud om husvære, da? 10
Gjest Varma Skrevet 2. mai 2018 #10139 Skrevet 2. mai 2018 Mitt inntrykk av blogging som noe løgnaktig og at bloggere lever i en alternativ verden, blir bare forsterket av denne bloggeren med andre. Å lyve om lån i banken, at hun skal bo med "drømmeprinsen" , hus med basseng osv..bygger opp under denne uærlige måten å tjene penger på.
Dråpe Skrevet 2. mai 2018 #10140 Skrevet 2. mai 2018 (endret) Hun er SÅ stolt av at hun har klart å betale ned gjelden sin. Gjelden som hun har pådratt seg ved å ikke betale regninger hvis jeg forsto henne rett? Det er vel ingen bragd å betale tilbake penger man skylder?! En lettelse å være kvitt gjelden - ja, så absolutt! Men å presentere det som at det er noe å være stolt over?! Var det forresten snakk om skatter og avgifter fra virksomheten(e) hennes, iom. at brevet var fra Skatt Øst? Endret 2. mai 2018 av Dråpe Manglet et ord... 14
Fremhevede innlegg