Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Forumassistent
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep.

Hanne Mari, forumansvarlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare jeg som finner det ironisk at matbloggerens navn forkortes til AB som også er forkortelsen på funksjonen hun vil til livs? 

• Liker 27
Skrevet
På 03/04/2018 den 14.34, orfeus skrev:

Er ikke neglelakk egentlig skadelig? Jeg mener, får neglen puste? :filer: 

Neglen er død, så den trenger ikke å puste ;)

• Liker 4
Skrevet (endret)
På ‎02‎.‎04‎.‎2018 den 21.21, Avialarm17 skrev:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=116344173

sikker på det ikke er dette hun snakker om? 

ikke tale om at det er det huset... Er andre hus på sørmsand som er mer hennes stil med 4 soverom og 2 bad

Endret av terteskjell
  • Liker 1
Gjest orfeus
Skrevet
12 minutter siden, Mimko skrev:

Neglen er død, så den trenger ikke å puste ;)

Det var da sannelig bra 🙄

Skrevet
7 minutter siden, terteskjell skrev:

ikke tale om at det er det huset... Er andre hus på sørmsand som er mer hennes stil med 4 soverom og 2 bad

Nei, jeg tipper det er huset på 175 kvm.på Sørumsand. (Har ikke lært meg å legge ved filer dessverre).

Skrevet
6 minutter siden, Oppland skrev:

Nei, jeg tipper det er huset på 175 kvm.på Sørumsand. (Har ikke lært meg å legge ved filer dessverre).

Er 4 hus til salgs slik AB beskriver

Gjest formula
Skrevet (endret)

Feil

Endret av formula
Skrevet

Jeg tipper det ikke er noen av husene - at det ikke blir noe huskjøp, iallefall ikke med kjæresten. Alt hu sier er skrøner og oppkonstruert!

• Liker 31
Skrevet
På 2.4.2018 den 21.52, Nor skrev:

Nei det kan de ikke !

På 3.4.2018 den 19.30, HanneMari Egmont skrev:

Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep.

Hanne Mari, forumansvarlig

Uten og kritisere, bare av for jeg tenker på det. Håper noen her kan svare:1. Hvordan kjenner dere AB? 2. Hva er det med henne som gjør at dere bruker tid av livet deres på henne ? 3. Ville det vært greit om denne tråden handlet om din søster , mor eller datter?  4. Hva tenker dere om at noen i klassen til barna hennes leser høyt fra denne tråden ? ( Min datter på 15 år er medlem av Kvinneguiden) 5. Hva ville gjort at dere endret mening om henne? At hun sluttet og blogge? At kjæresten var utro med en venninne slik hun har opplevet før ? 6. Er det litt Jantelov her ? 7. Hvor mye tid bruker du tilsammen i løpet av et døgn på AB ? 

• Liker 5
Gjest orfeus
Skrevet

Er blå neglelakk kult på gamle damer? Lurer litt på det. 

Skrevet
Akkurat nå, orfeus skrev:

Er blå neglelakk kult på gamle damer? Lurer litt på det. 

Ville gått for en mørk blå da, lys kan bli litt vel 90-talls... 

• Liker 19
Gjest orfeus
Skrevet
1 minutt siden, marthes skrev:

Ville gått for en mørk blå da, lys kan bli litt vel 90-talls... 

Hm. Ja, det er nok best med mørk blå. Spisse eller tverre tupper, da? 

Skrevet
22 minutter siden, orfeus skrev:

Hm. Ja, det er nok best med mørk blå. Spisse eller tverre tupper, da? 

Jeg har deminblå med tverre tupper. Synes det er kult på meg, gamle damen. 

• Liker 13
Skrevet

Akkurat nå har jeg spisse tupper, og lilla lakk. Jeg er gammel og kul jeg også. :nigo: 

• Liker 7
Skrevet

Og dere kritiserer Anne Brith ?!  Jaja... hun tjener nå penger på det hun skriver. Masssssse penger 👍 PS. På. Apotek 1 får du tre stk neglelakker, men betaler bare for to👍

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Karamelle skrev:

Og dere kritiserer Anne Brith ?!  Jaja... hun tjener nå penger på det hun skriver. Masssssse penger 👍 PS. På. Apotek 1 får du tre stk neglelakker, men betaler bare for to👍

hvilke farger?

• Liker 13
Skrevet

Penger er ikke alt. Jeg er ivertfall ikke misunnelig på en eneste krone. Å frivillig velge å selge både verdighet og selvrespekt...skjønn det den som kan.

• Liker 28
Skrevet

AB er jo kjent for  å utlevere barna sine i tekst og bilder, noe jeg vil hevde min rett til å kritisere. Barn skal ikke eksponeres for klikk og penger. 

Å trekke mobbekortet når man driver en blogg, er et sidespor. 

Siterer Mads Hansens ord til en annen blogger, samme gjelder for AB og de andre bloggerne. 

Kilde: https://www.instagram.com/mads_hansen11

3D99AF13-02BA-4C30-9EB0-FAC6E0526F86.jpeg

• Liker 41
Gjest Varma
Skrevet
12 minutter siden, Karamelle skrev:

Skjønner ikke at du synes det er bedre med mobbing. Syvtusen innlegg om å rakke ned på en firebarnsmor og lage kallenavn på barna hennes? 

Du er rapportert for oppfordring til brukerdebatt les deg opp på forumreglene http://forum.kvinneguiden.no/guidelines/. 

Anbefaler også å lese deg opp på mobbing, blogging, markedsføring og barnekonvensjonen og barns digitale identitet. Lykke til! 

Så lenge slike "pro AB"  brukere dukker opp, bør man boikotte hele tråden, det er tydelig at en viss baker er avhengig av oppmerksomhet fra KG for å få leserklikk. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...