Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Måtte ta en titt. Det ser mer ut som at hun tuller litt. Selvironi?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Största möjliga tystnad....🤐

• Liker 10
Skrevet

Spratt opp til andreplass likevel, spent på hvor mange plasser ned det blir de neste dagene.

• Liker 4
Gjest orfeus
Skrevet

Da er det kanskje bevist at Blogglistens medlemmer ikke tjener klikk fra KG. 

Gjest formula
Skrevet (endret)

Altså, her forteller hun at kjæresten stiller like mange spørsmål i løpet av en dag som en 5 åring? Blir nesten litt imponert av at hun orker. Jeg hadde ikke klart det.

Ellers fikk AB et realt hopp på blogglisten, noe som ikke overrasker.

Håper det smaker, og at det var verdt det. Ved å ydmyke deg selv, gjøre deg ynkelig og liten, uten snev av selvrespekt eller omtanke for de rundt deg, så har du kanskje fortjent den 2.- plassen.

Innlegget er ryddet for slettet sitat.

Endret av formula
Gjest orfeus
Skrevet (endret)

Og hvor var de diskusjonene? Hjemme i stua? Var de uenige om innholdet i bloggen? 

Tror hun har godt av at denne tråden legges på is en stund. Hun, og de andre bloggerne, blir jo helt tullerusk av omtale, selv slibrigheter på Jodel er gjødsel for egoet. 

Endret av orfeus
Skrevet

Kjære Milla fra AB sitt kommentarfelt - kan du vennligst definere en sjuske til meg? Føler ikke helt jeg faller inn i din tidligere definisjon :regler:

Jeg har nemlig høyere utdanning, en god jobb, 2 flinke og aktive barn, en sambo som elsker meg, trener 5 dager i uka, dusjer minst like mange ganger, i vår flotte leilighet er det rent men ikke alltid like ryddig med mange jern i ilden på både barn og voksne - så igjen Milla vennligst definer sjuske og husk at du drar mange individ under en kam.

hilsen en av sjuskene dine på KG 🙄

• Liker 34
Skrevet
5 minutter siden, Viking-girl skrev:

577B519A-D233-4D26-8E94-D46069F4A8E7.jpeg

Ut i fra denne skjermdumpen så er Davidsen tydelig på at hun har null respekt for leserne sine. Godt å vite 👍Hun sikter seg heller ikke inn på å få nye faste lesere jamfør leirbålsfølelsen. Her går det på togkræsj-metoden, tydelig inspirert av den tyve år yngre Anna Rasmussen. 

Jeg vet forøvrig ikke hvor gårsdagens "heftige diskusjoner" fant sted, var det på bloggen?

• Liker 43
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Ultiva skrev:

Ut i fra denne skjermdumpen så er Davidsen tydelig på at hun har null respekt for leserne sine. Godt å vite 👍Hun sikter seg heller ikke inn på å få nye faste lesere jamfør leirbålsfølelsen. Her går det på togkræsj-metoden, tydelig inspirert av den tyve år yngre Anna Rasmussen. 

Jeg vet forøvrig ikke hvor gårsdagens "heftige diskusjoner" fant sted, var det på bloggen?

Det var noen i kommentarfeltet hennes som mente noen av spøkene var litt smakløse, noen mente at de var dumme. Og så var det noen som skrev at sjuskete på KG virkelig fikk noe å snakke om nå. Jeg håper at de heftige diskusjonene hun henviser til var hennes nærmeste sm prøvde å snakke henne til rette.

Det er jo merkelig at AB den ene dagen liksom snakker om at hun sammen med bloggkolleger skal drive korstog mot stygge ytringer i SoMe, for så å la folk utfolde seg helt fritt i sittet eg kommentarfelt, så lenge de stygge ytringene handler om folk AB ikke liker. House of Hygge har virkelig funnet en kosemoseblogger til å markedsføre produkterne sine. :ironi: 

Endret av pøbelsara
  • Liker 29
Skrevet
2 minutter siden, orfeus skrev:

Og hvor var de diskusjonene? Hjemme i stua? Var de uenige om innholdet i bloggen? 

Lurer jeg også på...  Ut fra lesertallene (se under) skulle man tro at de heftige diskusjonene gjenspeilet seg en eller annen plass. Jeg tenker at de fleste som var innom ristet oppgitt på hodet over hvor dumt det hele var. Det var ikke noe å diskutere...

I Anne Brith sin verden var det kanskje heftige diskusjoner. Vi ser jo stadig vekk Anne Brith har sin egen virkelighet. Eksempelvis

Fra http://blogglisten.no/blogg?q=annebrith.blogg.noh

Dag Global Rang Sidevisninger Norske Sidevisninger Lesere Norske lesere
01-04-2018 2 73715 70795 34633 33377
31-03-2018 21 11061 10177 6691 6150
Skrevet (endret)
34 minutter siden, Asti skrev:

Lurer jeg også på...  Ut fra lesertallene (se under) skulle man tro at de heftige diskusjonene gjenspeilet seg en eller annen plass. Jeg tenker at de fleste som var innom ristet oppgitt på hodet over hvor dumt det hele var. Det var ikke noe å diskutere...

I Anne Brith sin verden var det kanskje heftige diskusjoner. Vi ser jo stadig vekk Anne Brith har sin egen virkelighet. Eksempelvis

Fra http://blogglisten.no/blogg?q=annebrith.blogg.noh

Dag Global Rang Sidevisninger Norske Sidevisninger Lesere Norske lesere
01-04-2018 2 73715 70795 34633 33377
31-03-2018 21 11061 10177 6691 6150

Akkurat hva jeg mente ja, Asti. Det er jo noget spesielt det hele. Og sjarmerende kommentarer hun slipper gjennom i kommentarfeltet. :ironi:

Endret av pøbelsara
  • Liker 17
Skrevet
1 time siden, Viking-girl skrev:

577B519A-D233-4D26-8E94-D46069F4A8E7.jpeg

For en parodi på en voksen firebarnsmor. Det er over min fatteevne at noen finner noe som helst interesse av å følge henne. 

• Liker 22
Skrevet

Å mestre ironi henger sammen med høyere intelligens. 

Vi må ikke glemme at mor hjertegod har tatt en Mensa-test, og har iq på 130: http://annebrith.blogg.no/1450098156_jss_jeg_tok_akkurat_e.html

Vi sjuskene på KG er nok ikke smarte nok til å ta de hysterisk morsomme innleggene i går. Både hun og Erik hadde jo omtrent ledd seg ihjel der ute på Oustøen, så smarte som de er 😉🥂 

• Liker 24
Skrevet

Og jeg blir rett og slett trist av å lese kommentarene til dette helt dustete innlegget på instagram. Altså, hashtaggene. :roll: 
At det finnes så mange ... her finner jeg ikke et passende ord som ikke blir sett på som ufint... men :kari:

Smart blogger og smarte lesere, ja! 

Tror ungene mine hadde flyttet ut om jeg oppførte meg slik.

:overrasket::flau: 

• Liker 16
Skrevet

ser at hun nok en gang har en konkurranse på Facebook hvor man kan vinne en iphone om du liker siden hennes.

Bruker hun virkelig penger fra egen lomme på dette? Høres rart ut..

• Liker 7
Skrevet

Hvor mange ganger har hun brukt det samme ultralydbildet der til clickbait nå? 3?

• Liker 11
Skrevet (endret)
1 time siden, Ultiva skrev:

Det var noen diskusjoner i kommentarfeltene under innleggene på Facebook. Kanskje de hun sikter til? Oppdaget Forøvrig da at jeg er blokkert på Facebook også. Jammen dumt jeg fikk låne mannens Facebook :alice:

Endret av Ostepooopp
  • Liker 13
Skrevet (endret)
45 minutter siden, Ostepooopp skrev:

Det var noen diskusjoner i kommentarfeltene under innleggene på Facebook. Kanskje de hun sikter til? Oppdaget Forøvrig da at jeg er blokkert på Facebook også. Jammen dumt jeg fikk låne mannens Facebook :alice:

Hun skriver på FB i dag at folk ble rasende. Jeg har skummet gjennom kommentarfeltet på FB, men kan ikke finne de.

Tilføyelse 1: Jeg ser bare noen som sier i fra at de ikke synes noe om spøkene. Og så er det noen som reagerer på de som sier i fra. Enkelte mener at man er misunnelig, bare fordi man ikke likte spøkene.  Er det noen som kan linke til disse som ble rasende?

Tilføyelse 2: En av de grove kommentarene som AB slettet var bl.a. bilde med informasjon om hvorfor man ikke bør spøke med graviditet....  Så da vet vi det.

Dokumentasjon: https://imgur.com/a/XGhfr 

Endret av Asti
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...