Søtefløte Skrevet 6. mars 2018 #7941 Del Skrevet 6. mars 2018 10 minutter siden, elisaday skrev: Da jeg var 8 ble jeg nesten DREPT av en hissig hoggorm. Det forberedte meg på alle vanskelighetene jeg skulle møte på senere i livet. Det var SÅ dramatisk altså! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 6. mars 2018 #7942 Del Skrevet 6. mars 2018 Hvorfor skrivet hun om livet sitt? Er det for å få opp klikkene på bloggen? For meg finnes det ikke interessant, men kanskje andre finner det underholdene. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 6. mars 2018 #7943 Del Skrevet 6. mars 2018 nå føler jeg meg litt slem, men denne bloggen er så utrolig morsom 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars 2018 #7944 Del Skrevet 6. mars 2018 Noen som vet hva som skjer med Proviant kassen? Det er ikke meny lenger enn til uke 11 der, og ser på Adams at det er flere uker med meny fremover der. Har de tatt en time-out? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 6. mars 2018 #7945 Del Skrevet 6. mars 2018 15 timer siden, Nettroll skrev: «hvordan i helvete klarer du å kombinere fire barn, hus og hjem, og så mye jobb? Men noen må jo være de som jobber mye også», sier Anne Brith i den nye traileren til bloggerne, og peker på seg selv, som om hun er wonderwoman. Jeg skal fortelle deg en ting Anne Brith. Du er IKKE en av de som som kan beskrives som hardtarbeidende. De menneskene som drar på jobb, er borte fra hus og hjem, og utfører mange og KREVENDE oppgaver. I tillegg til å ha flere barn. Det er de som kan kalle seg som hardtarbeidende. Folk som har arbeid der andre er avhengig av kompetansen de har. Folk som redder liv. folk som bidrar til ett godt arbeidsmiljø. Og de menneskene som faktisk sliter med økonomien og som jobber mange timer overtid for å få endene til å møtes. Det er er slike type folk som bør få skryt, og som er hardtarbeidende. Du derimot, Anne Brith. Du lever av å utlevere ditt eget, og barna dine sitt liv. Arbeidet du gjør skaper ingen verdi for noen andre i hele Norge, utenom for familien din. Du kaller det en slitsom uke når dagene består av å fikse neglene, ta selfies i speilet, og kanskje bake noen makroner. Folk som har ekte arbeid, har slitsome uker når de må ta med seg arbeid hjem for å forberede møter til neste dag. Eller når de må jobbe overtid på sykehuset for de er midt i en viktig operasjon. Du Anne Brith. Du er hjemme hele dagen, og kaller det slitsomt. Jeg blir så PROVOSERT og sint over at du kan kalle de få og enkele oppgavene du utfører i løpet av en dag for arbeid. Og nei Anne Brith. Jeg er ikke sjalu eller misunnelig på deg og alle pengene du tjener. Jeg er heller ikke en hater som mener du ikke burde kle deg i hullete bukser. Men jeg synest det er en skam at du kaller det du gjør for arbeid. Du tjener penger på å provosere, og skrive om barna dine. Gratulerer med det. Lol. Når man først snakker om hardtarbeidene. De hullete buksene som hun elsker, er produsert av barnehender, barn helt ned til 8 år. De syr disse buksene hele og pene. I et tilstøtende slitt og trist lokale, tar nye barnehender over, behandler buksen med syre, for å få "rette" looken, uten beskyttelsehansker.. de neste små barnehender sliper buksen med en maskin i et lokale uten lufting, og heller ikke støvmaske på. Når de fyller 14 år er de for syke til og produsere disse buksene med hull. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navigasjon Skrevet 6. mars 2018 #7946 Del Skrevet 6. mars 2018 3 minutter siden, Bilquis skrev: Når man først snakker om hardtarbeidene. De hullete buksene som hun elsker, er produsert av barnehender, barn helt ned til 8 år. De syr disse buksene hele og pene. I et tilstøtende slitt og trist lokale, tar nye barnehender over, behandler buksen med syre, for å få "rette" looken, uten beskyttelsehansker.. de neste små barnehender sliper buksen med en maskin i et lokale uten lufting, og heller ikke støvmaske på. Når de fyller 14 år er de for syke til og produsere disse buksene med hull. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yann Skrevet 6. mars 2018 #7947 Del Skrevet 6. mars 2018 13 minutter siden, elien skrev: Noen som vet hva som skjer med Proviant kassen? Det er ikke meny lenger enn til uke 11 der, og ser på Adams at det er flere uker med meny fremover der. Har de tatt en time-out? Heller spør om hva skjer med de tre alenmødrene hun (sponsorene) skal hjelpe. Det er flere uker siden det var gledestårer i heimen på Sørum.. dagen etter skulle hun ringe disse og fortelle den STORE nyhet. Takket være henne ville tre alenemødrefamilier få en bedre hverdag, resten av livet... har hun skrevet mye om... men.. så skriver hun i disse dager på spørsmål.. det kommer.. en dag.. jaja. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ostepooopp Skrevet 6. mars 2018 #7948 Del Skrevet 6. mars 2018 5 minutter siden, Bilquis skrev: Når man først snakker om hardtarbeidene. De hullete buksene som hun elsker, er produsert av barnehender, barn helt ned til 8 år. De syr disse buksene hele og pene. I et tilstøtende slitt og trist lokale, tar nye barnehender over, behandler buksen med syre, for å få "rette" looken, uten beskyttelsehansker.. de neste små barnehender sliper buksen med en maskin i et lokale uten lufting, og heller ikke støvmaske på. Når de fyller 14 år er de for syke til og produsere disse buksene med hull. Her har faktisk hun som blogger, og med den stemmen hun har, mulighet til å gjøre noe bra! For akkurat det med barnearbeid suger! Annijor forsøkte jo, men at hun har sluttet å handle på HM hjelper svært lite når hun kjøper haugevis med billige klær fra Nelly hver uke. Jeg legger merke til at AB stadig reklamerer for Gina Tricot. Jeg har ikke satt meg inn i akkurat hvordan fabrikkene til GT er, da jeg ikke handler der selv (følte vel jeg falt litt fra den stilen da jeg bikket 25. Men meg om det..). Men så billig det er der, er det vel nærliggende å tro at ikke alt er tipp topp der heller? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars 2018 #7949 Del Skrevet 6. mars 2018 10 minutter siden, Bilquis skrev: Heller spør om hva skjer med de tre alenmødrene hun (sponsorene) skal hjelpe. Det er flere uker siden det var gledestårer i heimen på Sørum.. dagen etter skulle hun ringe disse og fortelle den STORE nyhet. Takket være henne ville tre alenemødrefamilier få en bedre hverdag, resten av livet... har hun skrevet mye om... men.. så skriver hun i disse dager på spørsmål.. det kommer.. en dag.. jaja. Ja, venter i spenning på det. Mulig det har en sammenheng. Ingen Proviant oppe å gå å ikke noe til alene mødre å få 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. mars 2018 #7950 Del Skrevet 6. mars 2018 Jeg tror ikke bloggeren bryr seg særlig om hverken miljø eller barnearbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 6. mars 2018 #7951 Del Skrevet 6. mars 2018 30 minutter siden, elien skrev: Noen som vet hva som skjer med Proviant kassen? Det er ikke meny lenger enn til uke 11 der, og ser på Adams at det er flere uker med meny fremover der. Har de tatt en time-out? Hun må jo ha mistet det samarbeidet med Proviant.. Har du jobbet i mange måneder (ifølge henne) med ett firma så lager man ikke bare 1 innlegg også er det glemt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla- Skrevet 6. mars 2018 #7952 Del Skrevet 6. mars 2018 1 time siden, Norabora skrev: Ser det er ei som har kommentert bildene AB legger ut av seg selv hvor hun ser på telefonen. Er så enig med henne at det ser forferdelig rart ut. Og hva er greia med de «historiene fra virkeligheten» hun kommer med? Hun møtte på en elg som fireåring og den dag i dag er hun preget av det🙄 Hvorfor står hun sånn med telefonen, egentlig? Jeg trodde først hun tok bilder av seg selv i speilet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinbukk00 Skrevet 6. mars 2018 #7953 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, orfeus skrev: Jeg tror ikke bloggeren bryr seg særlig om hverken miljø eller barnearbeid. Uff nå er jeg kanskje slem men bryr rosa bloggere seg om noe annet en negler,frisør,speil og meg,meg,meg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. mars 2018 #7954 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, steinbukk00 skrev: Hun må jo ha mistet det samarbeidet med Proviant.. Har du jobbet i mange måneder (ifølge henne) med ett firma så lager man ikke bare 1 innlegg også er det glemt. På instakontoen hennes har hun Proviant.no i infoen. (Hun har blokkert bare en av kontoene mine, så jeg kan fortsatt følge med 😂) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 6. mars 2018 #7955 Del Skrevet 6. mars 2018 2 minutter siden, steinbukk00 skrev: Uff nå er jeg kanskje slem men bryr rosa bloggere seg om noe annet en negler,frisør,speil og meg,meg,meg Du glemte øyebryn og -vipper! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars 2018 #7956 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, steinbukk00 skrev: Hun må jo ha mistet det samarbeidet med Proviant.. Har du jobbet i mange måneder (ifølge henne) med ett firma så lager man ikke bare 1 innlegg også er det glemt. Samarbedet kan jeg forstå at det er mange grunner til og avslutte, men selve Proviant kan ikke bare gi opp etter bare 2 ukers vanlig drift. Etter menyene å lese så er bare uke 10 og 11 vært i drift.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars 2018 #7957 Del Skrevet 6. mars 2018 1 minutt siden, elien skrev: Samarbedet kan jeg forstå at det er mange grunner til og avslutte, men selve Proviant kan ikke bare gi opp etter bare 2 ukers vanlig drift. Etter menyene å lese så er bare uke 10 og 11 vært i drift.... Nå jeg har tenkt litt så forstår jeg at det kan være avsluttet, bare lovnader om luftslott jo i den kassen.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 6. mars 2018 #7958 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) Proviant har ikke avsluttet forholdet med AB. Proviant skriver på sin fb: 4. Vi står fortsatt for samarbeidet med bloggeren Anne Brith og mener hun har gitt oss verdifull innsikt i produktet og markedet vi opererer i. På den andre siden ser vi at vi kunne vært litt mer forberedt på de som stilte kritiske spørsmål i hennes egne kanaler. Dette er noe vi tar til etterretning og kommer til å jobbe intensivt med å gjøre kommunikasjonen tydeligere. Dette for å sikre at det som blir sagt i hennes kanaler samsvarer med det vi som merkevare står for. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901 De har et innlegg hvor de sier at de rett og slett ikke var klar nok for lanseringen, og kommer med en form for beklagelse på at de gav seg selv mange stjerner. Jeg stusser når de skriver: 1. Vi ser i ettertid at det er lett å få inntrykk av at våre middager + tilleggsmat som frokost og kvelds skulle dekke HELE ukesbehovet for mat og gjøre det helt unødvendig å gå i butikken. Dette stemmer ikke helt. Med Proviant får du 7 middager til 1-4 personer for hele uken + tilleggsmat som brød, melk, pålegg og en god del andre matvarer. Vår intensjon har hele tiden vært å gi våre kunder muligheten til å få så mye mat på døra som mulig til en lavest mulig pris. På den måten vil folk redusere antall butikkbesøk og dermed spare verdifull tid. Vi tror også at man sparer penger på det fordi man unngår fordyrende impulskjøp. Impulskjøp som dagligvaren vet å utnytte. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901 Stod det ikke ganske klart på deres hjemmeside at dette skulle holde til hele uka? Ser ellers at de fortsatt ikke har klart å oppgi mengden mat, bare hva det er. Edit: Kan legge til lenke til et innlegg på siden deres, hvor de virkelig ikke klarer å svare på hvor mye av hver vare det. Er nærmest komisk å se hvordan de ikke klarer å svare https://www.facebook.com/proviant.no/posts_to_page/ Endret 6. mars 2018 av Newroz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 6. mars 2018 #7959 Del Skrevet 6. mars 2018 5 minutter siden, Newroz skrev: Proviant har ikke avsluttet forholdet med AB. Proviant skriver på sin fb: 4. Vi står fortsatt for samarbeidet med bloggeren Anne Brith og mener hun har gitt oss verdifull innsikt i produktet og markedet vi opererer i. På den andre siden ser vi at vi kunne vært litt mer forberedt på de som stilte kritiske spørsmål i hennes egne kanaler. Dette er noe vi tar til etterretning og kommer til å jobbe intensivt med å gjøre kommunikasjonen tydeligere. Dette for å sikre at det som blir sagt i hennes kanaler samsvarer med det vi som merkevare står for. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901De har et innlegg hvor de sier at de rett og slett ikke var klar nok for lanseringen, og kommer med en form for beklagelse på at de gav seg selv mange stjerner. Jeg stusser når de skriver: 1. Vi ser i ettertid at det er lett å få inntrykk av at våre middager + tilleggsmat som frokost og kvelds skulle dekke HELE ukesbehovet for mat og gjøre det helt unødvendig å gå i butikken. Dette stemmer ikke helt. Med Proviant får du 7 middager til 1-4 personer for hele uken + tilleggsmat som brød, melk, pålegg og en god del andre matvarer. Vår intensjon har hele tiden vært å gi våre kunder muligheten til å få så mye mat på døra som mulig til en lavest mulig pris. På den måten vil folk redusere antall butikkbesøk og dermed spare verdifull tid. Vi tror også at man sparer penger på det fordi man unngår fordyrende impulskjøp. Impulskjøp som dagligvaren vet å utnytte. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901Stod det ikke ganske klart på deres hjemmeside at dette skulle holde til hele uka? Ser ellers at de fortsatt ikke har klart å oppgi mengden mat, bare hva det er. Det er vel bedre å bare bruke en nettbutikk då, å då går det an å vite og planlegge selv det en trenger. Slipper unna impulskjøp og det blir nok litt billigere også 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 6. mars 2018 #7960 Del Skrevet 6. mars 2018 (endret) 11 minutter siden, Newroz skrev: Proviant har ikke avsluttet forholdet med AB. Proviant skriver på sin fb: 4. Vi står fortsatt for samarbeidet med bloggeren Anne Brith og mener hun har gitt oss verdifull innsikt i produktet og markedet vi opererer i. På den andre siden ser vi at vi kunne vært litt mer forberedt på de som stilte kritiske spørsmål i hennes egne kanaler. Dette er noe vi tar til etterretning og kommer til å jobbe intensivt med å gjøre kommunikasjonen tydeligere. Dette for å sikre at det som blir sagt i hennes kanaler samsvarer med det vi som merkevare står for. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901De har et innlegg hvor de sier at de rett og slett ikke var klar nok for lanseringen, og kommer med en form for beklagelse på at de gav seg selv mange stjerner. Jeg stusser når de skriver: 1. Vi ser i ettertid at det er lett å få inntrykk av at våre middager + tilleggsmat som frokost og kvelds skulle dekke HELE ukesbehovet for mat og gjøre det helt unødvendig å gå i butikken. Dette stemmer ikke helt. Med Proviant får du 7 middager til 1-4 personer for hele uken + tilleggsmat som brød, melk, pålegg og en god del andre matvarer. Vår intensjon har hele tiden vært å gi våre kunder muligheten til å få så mye mat på døra som mulig til en lavest mulig pris. På den måten vil folk redusere antall butikkbesøk og dermed spare verdifull tid. Vi tror også at man sparer penger på det fordi man unngår fordyrende impulskjøp. Impulskjøp som dagligvaren vet å utnytte. https://www.facebook.com/proviant.no/posts/534165616968901Stod det ikke ganske klart på deres hjemmeside at dette skulle holde til hele uka? Ser ellers at de fortsatt ikke har klart å oppgi mengden mat, bare hva det er. Det er jo her de surrer det veldig til for seg selv. Dessuten: AB sine stadige påstander om at man fint kan greie å holde et matbudsjett på en tusenlapp i uka var vel utgangspunktet for samarbeidet? Nå har jo Proviant krøpet til korset og innrømmet at det nok ikke var helt sånn, men hva med AB? Ikke ett ord om saken fra den kanten. Kun slett og blokkér, og fokus på helt andre ting på blogg/snap. Kanskje hun regner med at dette bare skal gli over? Jeg kjenner jeg er litt spent på om dette 1000 kroners-budsjettet blir et tema på bloggen igjen. Skulle ikke forundre meg, for den dama eier jo pokker ikke skamvett. Endret 6. mars 2018 av Malum 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg