Lapper Skrevet 1. januar 2018 #5061 Skrevet 1. januar 2018 8 minutter siden, pøbelsara skrev: Veldig trist hvis hun har sluttet å merke. Det var hun flink til før. Jeg har spurt henne 2-3 ganger på ett annet innlegg hvor det ikke er merket. Men hun gidder ikke svare. Er vel ikke så nøye tenker hun når det bare er snakk om ett innlegg Men når hun har ett blogginnlegg hvor hun sier at hun kommer til og være supernøye med merking fremover, at om hun må merke vært innlegg som spons så kommer hun til å gjøre dette. Fordi hun skal ikke være en blogger som gjør dette feil. Ja da må hun også gjøre d riktig 1
Papirfly Skrevet 1. januar 2018 #5062 Skrevet 1. januar 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod.
Populært innlegg Perle Skrevet 1. januar 2018 Populært innlegg #5063 Skrevet 1. januar 2018 (endret) Hele dama bare er KLEIN. Samme klærne, dette enorme behovet for å vise frem «mellomrommet mellom lårene» v-tegn, snurpemunn, pekefinger mot kinnet, smatting, og bare ræl til innlegg alá: «det dere ikke vet», «bak fasaden», «i natt gråt jeg», «jeg sover uten truser», osv, osv... Jada, jeg skjønner at hun prøver å være «kul». At hun MÅ holde hjulene i gang slik at seksmillonersvillaen på tre etasjer fire bad samt bikkje blir en realitet før det miste «bakverket» står til konfirmasjon, men det hele er og blir kleint. KLEINT, KLEINT, KLEINT. En helt vanlig ukul firebarnsmor, hvis er stolt over å ha blitt tynn, for ganni-genseren sin, mensa-invitasjonen (wtf?!?), «mensa-makronentvillingene» som skal bli henholdsvis hjernekirurg/og eller kreftforsker og advokat i høyesterett. At hun eneelig fått seg øyenbryn, og laaangt hår, og slike ”ekskulsive” DW klokker. Jada, vi skjønner! Dette med å støtte «Anna R» på denne boklanseringen ødelagte nok mye for henne, og hun innså nok ikke rekkevidden av det. Tipper det hele var en del av avtalen hennes med nettavisen. -At at hun måtte stille opp med disse muffinsene sine. Hun har nå mistet mange av de «hippe bestevennene», som f.eks Espen Hilton. Det er også en en stund siden hun har nevnt ”treningsfrue” og kule «Mote-Silje”. Sliter seriøst med å forstå hvorfor noen vil sponse henne med noe annet enn strøsukker, men det er vel fordi hun «frir» til en veldig kjøpesterk målgruppe, altså damer på 40+. ________________________________ Hun burde seriøst bare bakt. Hun er dritflink til det, samt at hun tar bra bilder. Hun kunne lett levd av IG, blogg og bakebøker alene hvis hun hadde villet. Men det var ikke nok. Hun ville ha mer. Være hipp og «kjendis». Hun har endelig blitt «pen og tynn», og vil nok helst bare gå på rød løper å ta selfies med V. Rudjord og den gjengen der. Litt av problemet hennes er vel at hun er for lite «likendes». Ikke som hun søte «leila bakar”, "Manuela", ”Tina’s kök” og Wenke på ”GM Norge”. Hun er skarp i målet og krass. Det er mye «pekefingre» og mye selvskryt. Hun fremstår veldig jalkulerende. Noe hun jo selv har innrømmet direkte i en avisartikkel, at dette er business for henne. Jobb. Derfor synes jeg det er innafor å kritisere henne og å kritisere ekspineringen av tredjepart. Spesielt rosamakronen. (https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535) Endret 9. januar 2018 av Perle Skriveleifer i fleng 62
Lapper Skrevet 1. januar 2018 #5065 Skrevet 1. januar 2018 46 minutter siden, Inga-pinga skrev: Er hun ikke nominert til Vixen i år?🤔 Hun fikk nok ikke nok stemmer 5
EllaSays Skrevet 2. januar 2018 #5066 Skrevet 2. januar 2018 ..Nå kan jeg endelig fortelle dere hva jeg har drevet med i høst... jeg kan ikke vente med å si det.. Innlegg slutt. Inspirerende 27
Lapper Skrevet 2. januar 2018 #5067 Skrevet 2. januar 2018 (endret) 14 minutter siden, EllaSays skrev: ..Nå kan jeg endelig fortelle dere hva jeg har drevet med i høst... jeg kan ikke vente med å si det.. Innlegg slutt. Inspirerende Blir nok noen innlegg til før hun avslører. " fortsatt sier du ingenting" sier en leser i kommentarfeltet "Synes da jeg har sagt mer en nok mener AB Endret 2. januar 2018 av Lapper 15
pøbelsara Skrevet 2. januar 2018 #5068 Skrevet 2. januar 2018 Hun har jo sagt at hun skal avsløre noe superspennende siden ca 18 desember eller noe. 10
Kollontaj Skrevet 2. januar 2018 #5069 Skrevet 2. januar 2018 Haha, hun er jo nesten morsom. Eller ikke. 11
Lapper Skrevet 2. januar 2018 #5070 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Hun har jo sagt at hun skal avsløre noe superspennende siden ca 18 desember eller noe. Vi får vente og se i spenning.. 1
Lapper Skrevet 2. januar 2018 #5071 Skrevet 2. januar 2018 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Haha, hun er jo nesten morsom. Eller ikke. Jeg reagerer på måten hun svarer sine lesere som er kritiske. Hun virker sur og barnslig 10
Korpsnerden Skrevet 2. januar 2018 #5072 Skrevet 2. januar 2018 Etter dagens innlegg tipper jeg hun skal skrive bok. Hun nevnteat det hadde med de innleggene som får mest reaksjoner å gjøre, så da skal hun vel skrive en datingbok eller noe sånt. 2
Lapper Skrevet 2. januar 2018 #5073 Skrevet 2. januar 2018 53 minutter siden, Korpsnerden skrev: Etter dagens innlegg tipper jeg hun skal skrive bok. Hun nevnteat det hadde med de innleggene som får mest reaksjoner å gjøre, så da skal hun vel skrive en datingbok eller noe sånt. Datingbok?? Da må hun jo få litt utbytte for de 35 tusen hun har kastet ut av vinduet for å få seg mann 7
Korpsnerden Skrevet 2. januar 2018 #5074 Skrevet 2. januar 2018 1 minutt siden, Lapper skrev: Datingbok?? Da må hun jo få litt utbytte for de 35 tusen hun har kastet ut av vinduet for å få seg mann Helt enig, men hvilke andre innlegg er det hun har engasjert med? Skal hun skrive bok om barneoppdragelse? Eller lite matbudsjett?
miagunda Skrevet 2. januar 2018 #5075 Skrevet 2. januar 2018 Datingbok -dette gjør man for ikke å få dates. 8
Maskopi Skrevet 2. januar 2018 #5076 Skrevet 2. januar 2018 3 minutter siden, miagunda skrev: Datingbok -dette gjør man for ikke å få dates. Dating med Tinderella 10
Kollontaj Skrevet 2. januar 2018 #5077 Skrevet 2. januar 2018 14 minutter siden, Korpsnerden skrev: Helt enig, men hvilke andre innlegg er det hun har engasjert med? Skal hun skrive bok om barneoppdragelse? Eller lite matbudsjett? «Hvordan leve på 4000 pr måned og trene ungene dine til toppresultater på skole og i idrett, samt datingtips for single 40-åringer» Illustrert med undertøysbilder. 39
Korpsnerden Skrevet 2. januar 2018 #5078 Skrevet 2. januar 2018 14 minutter siden, Kollontaj skrev: «Hvordan leve på 4000 pr måned og trene ungene dine til toppresultater på skole og i idrett, samt datingtips for single 40-åringer» Illustrert med undertøysbilder. Nei, i truse og Gannigenser :-) 17
Pittelille Skrevet 2. januar 2018 #5079 Skrevet 2. januar 2018 Et par kapitler bør vel også omhandle hvordan det er å leve med thigh gap 34
Lapper Skrevet 2. januar 2018 #5080 Skrevet 2. januar 2018 På 30.12.2017 den 20.38, MissMaya skrev: https://www.dn.no/talent/2015/01/08/2159/Helse/-utbrente-sm-voksne Tenkte på Anne Brith med en gang... Hvis hun skal investere i hobbyen, så forventer hun så og så mye innsats, karakterer belønnes med cash, hun skal bare ha vinnere, osv. Forsøkte og spørre Anne Brith om hennes mening på denne saken. Men som forventet ble det null svar. Å det overasket meg jo ikke🤣 8
Fremhevede innlegg