Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Veldig trist hvis hun har sluttet å merke. Det var hun flink til før.

Jeg har spurt henne 2-3 ganger på ett annet innlegg hvor det ikke er merket. Men hun gidder ikke svare. Er vel ikke så nøye tenker hun når det bare er snakk om ett innlegg

Men når hun har ett blogginnlegg hvor hun sier at hun kommer til og være supernøye med merking fremover, at om hun må merke vært innlegg som  spons så kommer hun til å gjøre dette. Fordi hun skal ikke være en blogger som gjør dette feil. Ja da må hun også gjøre d riktig

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

Er hun ikke nominert til Vixen i år?🤔

Skrevet
46 minutter siden, Inga-pinga skrev:

Er hun ikke nominert til Vixen i år?🤔

Hun fikk nok ikke nok stemmer

• Liker 5
Skrevet

..Nå kan jeg endelig fortelle dere hva jeg har drevet med i høst... jeg kan ikke vente med å si det.. 

Innlegg slutt. 

Inspirerende :popcorn:

• Liker 27
Skrevet (endret)
14 minutter siden, EllaSays skrev:

..Nå kan jeg endelig fortelle dere hva jeg har drevet med i høst... jeg kan ikke vente med å si det.. 

Innlegg slutt. 

Inspirerende :popcorn:

Blir nok noen innlegg til før hun avslører.

" fortsatt sier du ingenting" sier en leser i kommentarfeltet "Synes da jeg har sagt mer en nok mener AB    

Endret av Lapper
  • Liker 15
Skrevet

Hun har jo sagt at hun skal avsløre noe superspennende siden ca 18 desember eller noe. :roll: 

• Liker 10
Skrevet

Haha, hun er jo nesten morsom. 

Eller ikke. 

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, pøbelsara skrev:

Hun har jo sagt at hun skal avsløre noe superspennende siden ca 18 desember eller noe. :roll: 

Vi får vente og se i spenning.. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Kollontaj skrev:

Haha, hun er jo nesten morsom. 

Eller ikke. 

Jeg reagerer på måten hun svarer sine lesere som er kritiske. Hun virker sur og barnslig

• Liker 10
Skrevet

Etter dagens innlegg tipper jeg hun skal skrive bok. Hun nevnteat det hadde med de innleggene som får mest reaksjoner å gjøre, så da skal hun vel skrive en datingbok eller noe sånt. 

• Liker 2
Skrevet
53 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Etter dagens innlegg tipper jeg hun skal skrive bok. Hun nevnteat det hadde med de innleggene som får mest reaksjoner å gjøre, så da skal hun vel skrive en datingbok eller noe sånt. 

Datingbok?? Da må hun jo få litt utbytte for de 35 tusen hun har kastet ut av vinduet for å få seg mann

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Lapper skrev:

Datingbok?? Da må hun jo få litt utbytte for de 35 tusen hun har kastet ut av vinduet for å få seg mann

Helt enig, men hvilke andre innlegg er det hun har engasjert med? Skal hun skrive bok om barneoppdragelse? Eller lite matbudsjett?

Skrevet

Datingbok -dette gjør man for ikke å få dates.

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, miagunda skrev:

Datingbok -dette gjør man for ikke å få dates.

Dating med Tinderella :hjerte:

• Liker 10
Skrevet
14 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Helt enig, men hvilke andre innlegg er det hun har engasjert med? Skal hun skrive bok om barneoppdragelse? Eller lite matbudsjett?

«Hvordan leve på 4000 pr måned og trene ungene dine til toppresultater på skole og i idrett, samt datingtips for single 40-åringer»

Illustrert med undertøysbilder. 

• Liker 39
Skrevet
14 minutter siden, Kollontaj skrev:

«Hvordan leve på 4000 pr måned og trene ungene dine til toppresultater på skole og i idrett, samt datingtips for single 40-åringer»

Illustrert med undertøysbilder. 

Nei, i truse og Gannigenser :-) 

• Liker 17
Skrevet

Et par kapitler bør vel også omhandle hvordan det er å leve med thigh gap :ac::fnise:

• Liker 34
Skrevet
På 30.12.2017 den 20.38, MissMaya skrev:

https://www.dn.no/talent/2015/01/08/2159/Helse/-utbrente-sm-voksne

Tenkte på Anne Brith med en gang... Hvis hun skal investere i hobbyen, så forventer hun så og så mye innsats, karakterer belønnes med cash, hun skal bare ha vinnere, osv.

Forsøkte og spørre Anne Brith om hennes mening på denne saken. Men som forventet ble det null svar. Å det overasket meg jo ikke🤣

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...