Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, pelikanen skrev:

Hun lurer på hvorfor hun daler på blogglisten? Skal vi fortelle det? 

Imgur? 🙈

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest CecilieX
Skrevet

Ikke mye respekt å spore for leserne. Bla, bla, bla jeg har noe å fortelle. Nytt innlegg: bla, bla, bla i neste innlegg skal dere få vite. Nytt innlegg: bla, bla, bla, men mer vil jeg ikke fortelle. 

Hørt historien om gutten som ropte ulv, AnneBrith? Du burde lese slutten på den...

Skrevet

Jeg blir alltid flau av snapene hennes. Og lykkelig for at hun ikke er min mor. 

Skrevet

Ikke at det har noe å bety. Men lurer bare, kommer de tre eldste makronene fra samme røre? Eller er det kun to av de som er fra den nederlandske røra? 

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, _Malene skrev:

Ikke at det har noe å bety. Men lurer bare, kommer de tre eldste makronene fra samme røre? Eller er det kun to av de som er fra den nederlandske røra? 

De tre eldste har samme far

Skrevet
1 time siden, _Malene skrev:

Fra samme røre! :laugh::laugh::laugh:

• Liker 24
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Skrevet

Hun gleder seg til å se Ørjan sitt show... jeg har hatt litt blandede følelser om denne dama, men nå raste hun rett ned...

• Liker 35
Skrevet
1 minutt siden, marthes skrev:

Hun gleder seg til å se Ørjan sitt show... jeg har hatt litt blandede følelser om denne dama, men nå raste hun rett ned...

På facebook går hyllesten over da hun støttet Anna nå.....

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Xstrella skrev:

På facebook går hyllesten over da hun støttet Anna nå.....

Måtte sjekke... herregud... 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kanskje jeg er veldig kynisk, men jeg tror at eneste grunnen til at hun var på den boklanseringen,  var at hun var booket til å stille ,lenge før Anna gikk på «trynet», med hjemmelaget cupcakes.

Jeg har ikke sett noe samarbeid eller veninneforhold mellom dem før, så jeg tviler at hun hadde vært der uten cupcakes.

Nå har jeg ikke lest innlegget hennes om Anna, så jeg vet ikke hva all den hyllesten hun får i kommentarfeltet er basert på.

Endret av Infinity
  • Liker 8
Skrevet
2 timer siden, marthes skrev:

Tenkte jeg skulle la være og kommentere  den Snap med fare for å få en sint AB på nakken🤣 

Mens mange av Norges befolkning synes at det ØB  har gjort er forkastelig  så må så klart AB hylle den mannen 🎉🎉

• Liker 25
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Papirfly, mod.

Gjest pelikanen
Skrevet

Hun er da den som har ytret seg nok om menn som ikke har vært helt greie. Så lenge det ikke rammer henne selv, så støtter hun Ørjan.  Pk. ..da vet vi det.

Skrevet

Hvorfor finner jeg ikke noe innlegg av henne på Facebook angående det dere snakker om? Har hun slettet det kanskje?🤔 Har noen bilde av det?

Skrevet

Og tror dere at hun snakker om godeste hilton når hun snakker om folk i bransjen som har sluttet å ringe henne osv osv? De hadde jo så god kontakt før, så kan jo være han...

• Liker 3
Skrevet

Og har hun 4 barn med forskjellige menn? Eller sier hun bare det for å få en «sjokkerende overskrift»....?

Skrevet
2 timer siden, pinkessie skrev:

Hvorfor finner jeg ikke noe innlegg av henne på Facebook angående det dere snakker om? Har hun slettet det kanskje?🤔 Har noen bilde av det?

Dette med at hun skulle se på Ørjan sa  hun på snapchat😀 

Skrevet
2 timer siden, pinkessie skrev:

Og har hun 4 barn med forskjellige menn? Eller sier hun bare det for å få en «sjokkerende overskrift»....?

Dette sier hun kun for å få lesere.. Eneste måten hun kan stige på blogglisten er når hun har slike  overskrifter.

Veldig lik sin GODE veninne AR

• Liker 15
Skrevet
1 time siden, Lapper skrev:

Dette sier hun kun for å få lesere.. Eneste måten hun kan stige på blogglisten er når hun har slike  overskrifter.

Veldig lik sin GODE veninne AR

Jøss.. Er dét noe å hige etter også nå.. 

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...