Nadiahagen Skrevet 9. november 2017 #4881 Skrevet 9. november 2017 Hadde bloggeren vært en helt vanlig blogger uten extreme meninger hadde ikke hun kommet så langt. Folk elsker å bli provosert sånn at vi kan « ta dem» Hun provoser med vilje til tider, og vet akkurat hvilken knapp hun skal trykke på. At dere hauser det opp med diskusjon her inne gjør at andre blir nysgjerrig på ho:) Lenge leve livet.. trallalalala 1
Populært innlegg Glorious Skrevet 11. november 2017 Populært innlegg #4882 Skrevet 11. november 2017 Sjokkert over siste innlegget... Overskrift: En i familien er homofil. Teksten bekrefter ikke dette, men sier at mange forteller henne at et av barna hennes er homofile og at det i så fall er helt greit. For ikke å snakke om shoutout til en random som har kommet ut nederste. Flott at du er åpen for dette Anne Brith, men du har nå 4 barn som garantert kommer til å få høre dette på skolen eller lignende. Spørsmålet er da, er de klare for å stå imot mammas clickbait? Hun sier selv at datteren har blitt mobbet. Om noen hadde spurt min mor om hun trodde jeg var homofil og hun hadde lagt det offentlig ut på nettet foran tusenvis av lesere hadde jeg DØDD av skam!! Samme om det var sant eller ikke. 71
~Mocca~ Skrevet 11. november 2017 #4883 Skrevet 11. november 2017 Har ikke lest innlegget, men så bilde på snap. Da hun illustrerer med et bilde av navnene til barna, så gir det ikke et særlig åpent inntrykk. Glad hun ikke er min mor! 🙄 21
Glorious Skrevet 11. november 2017 #4884 Skrevet 11. november 2017 5 minutter siden, ~Mocca~ skrev: Har ikke lest innlegget, men så bilde på snap. Da hun illustrerer med et bilde av navnene til barna, så gir det ikke et særlig åpent inntrykk. Glad hun ikke er min mor! 🙄 Jeg tenkte det bilde bare var for å trekke lesere, men hun skriver i tillegg at mange mener et av barna er homofile... 1
Malum Skrevet 11. november 2017 #4885 Skrevet 11. november 2017 Hun der er pokker meg så drøy! Det finnes tydeligvis ingen grenser for hvor langt hun er villig til å gå for klikk og penger inn. Her går vi fra eksponering til reinspikka utlevering, liksom. Og dét om et tema som handler om så mange vanskelige følelser rundt noe som er veldig personlig. Man kan jo bare tenke seg hvor mange i makronenes nærhet som vil spekulere rundt hvem av dem dette gjelder. Hva i all verden er det denne dama tenker med? 46
Fiji Skrevet 11. november 2017 #4886 Skrevet 11. november 2017 41 minutter siden, Glorious skrev: Sjokkert over siste innlegget... Overskrift: En i familien er homofil. Teksten bekrefter ikke dette, men sier at mange forteller henne at et av barna hennes er homofile og at det i så fall er helt greit. For ikke å snakke om shoutout til en random som har kommet ut nederste. Flott at du er åpen for dette Anne Brith, men du har nå 4 barn som garantert kommer til å få høre dette på skolen eller lignende. Spørsmålet er da, er de klare for å stå imot mammas clickbait? Hun sier selv at datteren har blitt mobbet. Om noen hadde spurt min mor om hun trodde jeg var homofil og hun hadde lagt det offentlig ut på nettet foran tusenvis av lesere hadde jeg DØDD av skam!! Samme om det var sant eller ikke. ..... virkelig trist når en mor må lage så drøye innlegg for å få klikk.... 23
Hotellet Skrevet 11. november 2017 #4887 Skrevet 11. november 2017 24 minutter siden, Malum skrev: Hun der er pokker meg så drøy! Det finnes tydeligvis ingen grenser for hvor langt hun er villig til å gå for klikk og penger inn. Her går vi fra eksponering til reinspikka utlevering, liksom. Og dét om et tema som handler om så mange vanskelige følelser rundt noe som er veldig personlig. Man kan jo bare tenke seg hvor mange i makronenes nærhet som vil spekulere rundt hvem av dem dette gjelder. Hva i all verden er det denne dama tenker med? Lommeboka! 15
Pæddan Skrevet 11. november 2017 #4888 Skrevet 11. november 2017 ....... Og når man trodde at man hadde lest alt i bloggverden...... 20
Vipser Skrevet 11. november 2017 #4889 Skrevet 11. november 2017 Og alle som synes dette er drøyt blir effektivt luket bort i kommentarfeltet (Facebook). Kritikk ER jo hat. 20
Populært innlegg Viking-girl Skrevet 11. november 2017 Populært innlegg #4890 Skrevet 11. november 2017 Hun er så drøy at jeg nesten rister når jeg skriver dette! Hvorfor pokker dra inn "en av ungene" om hun vil fronte og normalisere homofili. Hun gjør dette kun for klikk, og tenker NULL konsekvens for at de barna hun skriver om skal på skolen igjen på mandag! Dette er det laveste jeg har sett fra Anne Brith siden jeg startet tråden og jeg er lynende sint! Sint på ei mor som utleverer, sprer faktisk et påstått rykte om et barn. La nå disse flotte ungdommene få finne sin vei i livet enten det er som heterofil, homofil, bifil osv. All ære til den personen i deres nære familie som har stått fram som homofil. Ikke noe galt i det hele tatt, bare flott! Anne Brith er/var (?) venn med Espen R. Hilton som er homofil, tipp topp det også. Men å dra barnekortet før de knapt vet bak fram på seg selv med masse hormoner sprettende i veggene så blir dette et GROVT overtramp av privatliv. Er dette et "spinn-off innlegg" etter Komikersfrue forklaring på hvorfor barn må få kle seg i jente/gutteklær om de ønsker, tenker jeg? Det er hvertfall en idé som er sådd i Anne Briths hode, hun trenger å komme seg OPP på blogglista og skriver et "intimt, sjokkerende" innlegg. Vil gå så langt som å kalle det omsorgssvikt å utlevere så grovt i så ung alder. Eg har lyst å filleriste henne og skrike til henne HVA F*** ER DET DU DRIVER MED??! Den dagen et bloggbarn eventuelt vil stå fram med en annen legning så må dette få være bloggbarnets valg, og ikke morens iver og pushing av "hva noen har sagt til henne" i sin egoistiske iver etter å skape trafikk inn på bloggen!!! 67
Malum Skrevet 11. november 2017 #4891 Skrevet 11. november 2017 Jeg har lyst til å rope på media her, hadde det ikke vært for at den av de stakkars barna dette gjelder ikke fortjener at utleveringen når ut til enda flere, og dermed kan skade ytterligere. Edit: media ville nok uansett hatt store problemer med å ta tak i dette, fordi de har etiske retningslinjer å forholde seg til/vær varsom-plakaten osv. I motsetning til Anne Brith. Hun er bare grenseløs og grådig. 31
princesse Skrevet 11. november 2017 #4892 Skrevet 11. november 2017 De skal på skolen mandag men de skal også på en stor konkurranse i helgen hvor mor skal jobbe.. nå håper jeg ikke så mange får med seg dette innlegget iløpet av helgen. Dette innlegget burde aldri vært skrevet 16
fjær Skrevet 11. november 2017 #4893 Skrevet 11. november 2017 Er det ingen plasser men kan melde fra om dette? Som noen over her sier, media er ikke den riktige plassen da det gir økt klikk for noe INGEN bør klikke inn på... 11
Maskopi Skrevet 11. november 2017 #4894 Skrevet 11. november 2017 1 minutt siden, fjær skrev: Er det ingen plasser men kan melde fra om dette? Som noen over her sier, media er ikke den riktige plassen da det gir økt klikk for noe INGEN bør klikke inn på... Hun blogger under nettavisen, det kan være et sted å begynne, bare så synd at de som jobber der er minst like uetiske. 12
Den røde fare Skrevet 11. november 2017 #4895 Skrevet 11. november 2017 Hvis mange nok sender til nettavisen kan det vel hende (håper) de reagerer. 2
Glorious Skrevet 11. november 2017 #4896 Skrevet 11. november 2017 4 minutter siden, mikrobe skrev: Jeg er ikke så sikker. Hun har definitivt fått med seg at andre mener det er forkastelig, men jeg har vanskelig for å tro at hun gjør dette med overlegg. Det ville gjort henne ondskapsfull, og jeg liker å tro at foreldre ikke går inn for å være dét mot barna sine. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger. Vil jo ikke tro hun setter barna sine i denne situasjonen med overlegg men... Jeg tror det er lett for henne å avfeie alt med at "mobbing er dumt, jeg kan gjøre som jeg vil, det er mobberne som er dumme", men fakta er at mobbing forekommer og at man helt klart kan gjøre grep for å utelukke noe av dette. Da snakker jeg ikke om å kjøpe den dyreste jakken, men tenker at å unngå å bruke et av barnas legning for å få penger i kassa er høyt opp på listen over ting som bør unngås. Jeg har på nært hold sett hvordan unge homofile har slitt med å akseptere seg selv. De hadde mange rundt seg som var flinke til å fortelle dem at de elsket dem uansett, det gjorde ikke ungdomsårene noe enklere. Aksepten må også sitte i eget hjerte. Og personer som ikke er homofile har ikke noe ønske om å måtte forsvare det. Det betyr ikke til man er homofob, det er bare at de færreste vil bli stemplet som noe de ikke forener seg meg. Hun setter samtlige barn i en vanskelig og sårbar situasjon. De eier sin egen legning og ingen har noe med den å gjøre. Hadde ikke mor publisert dette hadde det forblitt sånn en god stund til. Kjenner jeg er skikkelig opprørt på barnas vegne... 20
mikrobe Skrevet 11. november 2017 #4897 Skrevet 11. november 2017 9 minutter siden, Glorious skrev: Kjenner jeg er skikkelig opprørt på barnas vegne... Enig med det du skriver. Hun har krysset noen uheldige grenser flere ganger, men dette er ekstra alvorlig. Det er kanskje summen av de andre episodene som har gjort det mulig? Om hun flytter grensen litt og litt, så mister hun til slutt oversikten over hvor langt dette egentlig har gått. At jeg ikke er sikker på om hun vet eller forstår hvor forkastelig det er, betyr ikke at jeg mener hun ikke trenger veiledning. Det er kanskje ekstra viktig for dem som ikke forstår. Hun får se positivt på det. Veiledning fra BV gir henne mer å skrive om. 12
B.S Skrevet 11. november 2017 #4898 Skrevet 11. november 2017 Hun påstod, for en tid tilbake, hardnakket at hun skrev en bakeblogg. Hva baker hun her? Blir trist av å lese hva hun får seg til og skrive, i hvilke formuleringer. 18
bibbis Skrevet 11. november 2017 #4899 Skrevet 11. november 2017 Herregud dette er så sjukt drøyt av henne. Det og i hele tatt å legge ut noe så privat om et barn (om det er noe sannhet i innlegget) er så sinnsykt at jeg blir helt målløs. Her har hun ikke bare frarøvet barnas digitale identitet, hun har også frarøvet barnets rett til å bestemme over prosessen med å komme ut av skapet eller ikke. Tror sjeldent jeg har sette verre uthenging og dette kommer fra samme dama som brukte ungene sine i en vortereklame. Og om dette innlegget kun brukes for clickbait og økt lesertall eller for å fremstille seg som en fordomsfri og kul mamma, så syns jeg vitterlig det kan være på høy tid med et kaffebesøk i den gården der også. Det er så mye ugreit i det innlegget, her får vi dypdykk i familiens mest private sfære på bekostning av barna. Dette er utlevering, intet annet. 31
Fantastica Skrevet 11. november 2017 #4900 Skrevet 11. november 2017 Jeg skrev et illsint blogginnlegg om denne hårreisende utlevering av barn, og postet link i kommentarfeltet hennes. Men så kom jeg til å tenke at det kanskje ikke var så lurt, er ikke hun typen til å gå løs på folk som kritiserer henne? 20
Fremhevede innlegg