Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg med materiale med opphavsrett

- Pavilion, mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde seriøst daua om jeg var nabon og måtte høre på den trampolineknirkinga 24-7!

• Liker 10
Skrevet

Det siste innlegget på bloggen " Syv gode år" er et godt eksempel på at ugunstig utlevering ikke bare gjelder bilder.

Trist.

• Liker 12
Skrevet
15 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Det siste innlegget på bloggen " Syv gode år" er et godt eksempel på at ugunstig utlevering ikke bare gjelder bilder.

Trist.

Syv gode år? Hva med bruddet med far til minimakronen? Har hun gullfiskhukommelse?? Det er ikke såå lenge siden hun skreiv at de nå samarbeidet bedre enn noen gang osv. 

• Liker 10
Skrevet
1 time siden, Jimmi skrev:

Hadde seriøst daua om jeg var nabon og måtte høre på den trampolineknirkinga 24-7!

Det blir du faktisk vant til😊😊 min datter hopper til tider 2-3 timer pr dag men jeg tenker ikke over lyden.  Å om naboen ikke tåler og høre det så får de flytte langt ute i skogen

• Liker 3
Skrevet

Jeg kommenterte faktisk det karakterinnlegget, både saklig og utfyllende (dog negativt til hennes valg om pengepremier), men det ble ikke publisert. Ja, ja, det er tydelig at kommentaren min stakk litt, jeg får tolke det slik. 

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt

- Pavilion, mod

Skrevet

Har ikke sett mer uinteressant blogging noen gang. "Mine barn er best" "vi er best" "du, mitt barn, er best". Tre blogginnlegg på rappen om det? Skjer det ikke noe annet i livet som kan blogges om enn barna og hvor fantastiske de er? Det siste innlegget er vel et personlig brev som man skriver til barnet sitt, ikke til et par tusen lesere. 

• Liker 17
Skrevet

Desperat etter oppmerksomhet! 

• Liker 13
Skrevet

Og nå et innlegg om hvor utrolig hardtarbeidende hun selv er. Altså....😴 Hvem er det hun prøver å overbevise?

• Liker 14
Skrevet
25 minutter siden, neiognei skrev:

Og nå et innlegg om hvor utrolig hardtarbeidende hun selv er. Altså....😴 Hvem er det hun prøver å overbevise?

Hva var hemmeligheten i blogginnlegget (om du har lest det) ? Nekter å gi henne klikk :fnise:

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Maskopi skrev:

Hva var hemmeligheten i blogginnlegget (om du har lest det) ? Nekter å gi henne klikk :fnise:

Show på skoleavslutning sammen med andre foreldre.

Skrevet

I Nederland jobber man minst 60 timer og man sutrer ikke over det, skriver hun. Jeg er vokst opp i Nederland og flyttet til Norge for 10 år siden, men dette stemmer da virkelig ikke. Ikke da og ikke nå, men hun synes sikkert det er veldig interessant å ha denne 'fighter-mentaliteten'......

• Liker 27
Skrevet
15 minutter siden, Marloussie skrev:

I Nederland jobber man minst 60 timer og man sutrer ikke over det, skriver hun. Jeg er vokst opp i Nederland og flyttet til Norge for 10 år siden, men dette stemmer da virkelig ikke. Ikke da og ikke nå, men hun synes sikkert det er veldig interessant å ha denne 'fighter-mentaliteten'......

Selvsagt! Alt hun finner på å lyve om for å gjøre seg så forbanna interessant fordi hun har bodd utenlands noen år. Hun husker veldig dårlig både hva hun har sagt på snap og skrevet i tidligere innlegg. 

Dama bør få et grunnleggende kurs i hvordan å ikke utlevere sine tenåringsmakroner og minimakron. Sånn som hun holder på nå (igjen) og skriver "personlige" brev til hver enkelt.... Kan hun ikke bare printe de ut og lime de inn i albumene deres, eller ta vare på de på en annen måte? Hvorfor dele dette med sine partusen følgere?? 

• Liker 22
Skrevet

"Nippel alert " på siste snap!😂

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, smarties 82 skrev:

"Nippel alert " på siste snap!😂

DET var vel det hun lærte av ungdommen. Vis brystvorter. 🙄 Hun kunne jo hatt på en BH under den hvite toppen.... 🙈 Greit nok at hun hår slik hjemme, men må brystvortene og alt vises til ALLE? 🤢

• Liker 6
Skrevet

For å bruke ungdommens språk; kleint!!!!!😂

• Liker 14
Skrevet
8 timer siden, Pavilion skrev:

Tråden er ryddet for persondebatt

- Pavilion, mod

Er ikke hele tråden en persondebatt?

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Er ikke hele tråden en persondebatt?

Tror det er brukerdebatt det egentlig skulle stått. 

• Liker 9
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...