Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, Nor skrev:

Høns ... hvorfor har dere henne på snap, og hvorfor leser dere bloggen ? Synes dama er  artig.  Hun har funnet en ærlig måte og tjene penger på. Føler både henne kg Trine Grung fordi de ikke er kjedelig og merkelig fascinerende begge to 🙈🤣

Ærlig? Hva baserer du dette på? Hun blir tatt oftere i løgn enn Donald Trump.  Ærlig er vel det siste jeg ville kalt hennes måte å tjene penger på.

• Liker 39
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Nor skrev:

Høns ... hvorfor har dere henne på snap, og hvorfor leser dere bloggen ? Synes dama er  artig.  Hun har funnet en ærlig måte og tjene penger på. Føler både henne kg Trine Grung fordi de ikke er kjedelig og merkelig fascinerende begge to 🙈🤣

Leser vi samme blogg? For din beskrivelse stemmer ikke med det inntrykket jeg har av damen. Hun er langt ifra ærlig og det er bl.a budsjettfjaset hennes et glimrende eksempel på løgn. At du også liker Trine Grung sier sitt...

• Liker 35
Skrevet (endret)

Hun har blitt DESIGNER! (Hennes egen utheving). Vel, å dekorere ett eller evt to skopar gjør ingen en DESIGNER.

Edit: Hun skal for veldedighet pynte på 1 eller 2 skopar for Toms ( skomerke). 

Endret av Juliannaos
  • Liker 8
Skrevet
På 12.6.2017 den 20.27, Nor skrev:

Så du synes at måten hun filmer og legger ut på snap og masse på bloggen av barna er ok,under nm i cheer hang hun ut ett annet lag fordi de brukte små topper,har lagt merke til i det siste at hun svarer lesere frekt,legger ut snap fra under dyna med blunkende øye og trutemunn,osv.osv.osv 

Kan gjerne fortsette

De siste konkurransene som datteren har deltatt i har det vært masse bilder over hvor stolt mamma er. Bilder med medalje,den store fine pokalen og sangen "simply the best" i bakgrunn. Denne gangen ble de nr 2 og da ble det bare ett bilde uten noe mere styr. Så da er virker det for meg som at 2 plass ikke er bra nok

• Liker 19
Gjest Vilunich
Skrevet

"Jeg tenker ikke over at jeg sitter i bare undertøyet når jeg filmer til bloggerene på tv2 som kommer til høsten" og "den historien er for flau til å fortelle på bloggen, og jeg dør av at jeg forteller alt på bloggerene til høsten"

serr...

SEEEEERRRR

Skrevet

Stakkars menneske. 

• Liker 11
Skrevet
13 minutter siden, Glorious skrev:

Denne gangen var også 2. plass siste plass. Sikkert derfor det ikke er noe å nevne for henne. Personlig ville jeg ha nevnt det for laget har rykket opp et nivå og stiller nå i en mye vanskeligere klasse. Knallbra mener jeg :) 

Ja det er kjempe bra. Derfor blir jeg litt irritert når hun knapt gidder og nevne dette. Før har det vært store blogginnlegg og snap. 

• Liker 5
Skrevet

Ja jeg vet jeg kan bare la være å følge på snap men oi - det er vel begrenset hvor mange ganger følgerne hennes gidder se datteren hoppe på madrass eller trampoline???

• Liker 16
Skrevet
11 minutter siden, Minipilla skrev:

Ja jeg vet jeg kan bare la være å følge på snap men oi - det er vel begrenset hvor mange ganger følgerne hennes gidder se datteren hoppe på madrass eller trampoline???

Laget ble kun nr 2 på konkurransen på lørdag,så nå må det nok privattimer til for å bli best.

Er det noen som vet om det blir skal vi danse på tv2 i høst?

• Liker 1
Skrevet

Ser hun henger med 10. Klassinger i dag som oppfordrer til å inkludere barna mer i bilder på Insta? 

For real??

Vil 10. Klassinger se jevnaldrede på instaen til mor?? 

• Liker 19
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

- Pavilion, mod

Skrevet

I dag gjestesnapper hun for Mammabanden! :bond:
De som gjestesnapper pleier å ha ett spesielt tema å snakke om, for å skape variasjon. Har vært tvillinger, utdanning, skydom, hverdagsromantikk mm siden jeg begynte å følge dem. Spent på hva AB kommer med i løpet av dagen - nettvett? :fnise:

• Liker 8
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt

- Pavilion, mod

Skrevet
11 timer siden, Monstrum skrev:

De som gjestesnapper pleier å ha ett spesielt tema å snakke om, for å skape variasjon. Har vært tvillinger, utdanning, skydom, hverdagsromantikk mm siden jeg begynte å følge dem. Spent på hva AB kommer med i løpet av dagen - nettvett? :fnise:

Mannfolk så klart....

• Liker 8
Skrevet (endret)
13 timer siden, Monstrum skrev:

"Livet med thigh gap" tenker jeg :filer:

Endret av Ultiva
  • Liker 24
Gjest jentekvinne
Skrevet

Nå kan jeg sjekke det selv, men er AB på blogglisten i det hele tatt? Mitt inntrykk er at det er ingen som vet hvem hun er og hva hun driver med. Kunne lagt ned bloggen og det er ingen som hadde merket til det. 

Skrevet (endret)

Hun ligger vel mellom 50.-70.-plass som oftest. Folk er kanskje lei av skryt av egne barn, dobbeltkommunikasjon, utlevering av barn og kjærlighetsliv, sensur i kommentarfelt, kjefting på lesere, filter på filter på filter, lettkledde bilder av dame i 40-årene, trampolinesnapper, eggekakking, ja...

Endret av Kollontaj
  • Liker 28
Gjest jentekvinne
Skrevet
På 18.6.2017 den 11.18, Lapper skrev:

I dag er hun nr 15... Men dette er kun fordi hun hadde innlegg i går om at hun belønner datteren med 1000 kr kun for 6'r på karakterer. Mindre karakteret gir 0 kr.

Ser at innlegget på facebook har 110 svar og jeg tror kanskje mellom 5-10 er enig og resten mener dette er helt på jordet

Synes det er helt ufattelig at de skal få mer penger jo bedre karakter de får. Er helt enig med de som mener det er på jordet. Men hun kommer høyere opp på blogglisten og får mer penger i kassen. Den damen eier ikke skrupler for hva hun skal tjene penger på. 

Skrevet
46 minutter siden, jentekvinne skrev:

Synes det er helt ufattelig at de skal få mer penger jo bedre karakter de får. Er helt enig med de som mener det er på jordet. Men hun kommer høyere opp på blogglisten og får mer penger i kassen. Den damen eier ikke skrupler for hva hun skal tjene penger på. 

Hun trengte jo en boost nå, etter å ha lagt og vaket rundt 50. plass på blogglisten med 4000 lesere i noen uker. Hun forbedret ikke plasseringen ved å skrive bakeinnlegg, så da måtte hun jo klinke til med noe provoserende igjen. Det tragiske er jo at hun til og med her begynner å gjenta seg selv, har hun ikke skrevet om dette før? Hva skal hun gjøre når hun ikke lenger klarer å terge på seg folk nok til å holde seg på topp 50? 

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...