Gå til innhold

Anne Brith

MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15 timer siden, FrkSvår skrev:

Handler om nettdating, preferanser på alder og at hun har fått melding fra en på 24 inne på et sånt sted men sagt neitakk pga alder og at hun har fire barn, sånn kort oppsummert. 

Ha ha ha..... hvem får vel ikke dét??! Alt fra 20 til over 60. Mannfolk ass.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Milio skrev:

Hun kaller seg selv Norges største blogger i dag. Regner med det er pga alle som gikk fem på gårsdagens innlegg.

Hun ligger på førsteplass igjen nå etter å ha blåst opp med disse click baitene sine. De blir lurt de som trykker seg innpå. Klokken 12 i dag skulle hun "endelig fortelle hemmeligheten de har holdt på i 6 mnd". De flytter vel utenlands da. Fint for dem. Fint for oss. 

Endret av Viking-girl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Infinity skrev:

Takk for oppdatering. Vil ikke gå inn på bloggen, men må inrømme at det frister til tider når det kommer slike merkelige utsagn.

Hold deg unna.... er bare vås fra ende til annen. Hele tida. Kan ikke begripe at jeg syns denne bloggeren var så flott og flink før. Nå har jeg henne bare helt oppi halsen! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
2 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hun ligger på førsteplass igjen nå etter å ha blåst opp med disse click baitene sine. De blir lurt de som trykker seg innpå. Klokken 12 i dag skulle hun "endelig fortelle hemmeligheten de har holdt på i 6 mnd". De flytter vek utenlands da. Fint for dem. Fint for oss. 

Hun er med på nye sesongen av bloggerne.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Mammabamma skrev:

I følge mine single venner over 40 så er det helt vanlig å få enormt mye respons fra gutter/menn mellom 20 og 25 på datingsider. Trenger ikke bilde på profilen for å få respons.

NETTOPP!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, gjestgitt skrev:

Hun er så flaut desperat etter klikk. Jeg forstår det litt når en fjortis gjør det men når en over 40 driver med massiv click-bait så er det bare trist. 

HELT normalt når det gjelder AB!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Hun er med på nye sesongen av bloggerne.... 

Guuuud, for en STOR hemmelighet!! Drama queen....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra hun skal være med på Bloggerne. Jeg er drittlei SE, så bra med et friskt pust :) Jeg synes også det er bra det er litt aldersforskjell. Kjedelig hvis alle hadde vært 20.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De på 25 + ser ikke på 40 åringer som koneemner, men lekestasjoner. Leve livet litt og kose seg med single 40 åringer som er nyskilt eller nylig gått fra et forhold. De varer sjelden. Skal hvertfall ikke se på bloggerene i år heller.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LeilaS skrev:

Jeg synes det er bra hun skal være med på Bloggerne. Jeg er drittlei SE, så bra med et friskt pust :) Jeg synes også det er bra det er litt aldersforskjell. Kjedelig hvis alle hadde vært 20.

Nei nå må jeg le!! Anne Brith et friskt pust??! :fnise:

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er seg selv hun henger ut og ikke mindreårige så har jeg ikke store problemer med henne bortsett fra at jeg til tider blir litt flau på hennes vegne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest PetronellaPetrine
På 13.11.2016 den 18.53, Viking-girl skrev:

Det var da voldsomt til stenging av tråder angående denne bloggeren... 

Er det moderatorene som mener at hun må beskyttet mot seg selv? Jeg bare undrer! 

Igjen.. Etter et visst antall stenginger, burde tråder på spes bloggere vært forbudt! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2016 den 17.37, monstergospel skrev:

Haha VG rampelys gjør narr av henne på snap😛

Var det det hun la ut på sin snap? Jeg skjønte ikke..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2016 den 17.37, monstergospel skrev:

Haha VG rampelys gjør narr av henne på snap😛

Tror ikke akkurat hun oppfattet det som at de gjorde narr av henne. Hun var stolt over å bli anbefalt. :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...