Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest supernova_87
Skrevet

Places med Ulrikke er en helt generisk popsang. Joda, sikkert moderne, men kjedelig som fy! 

Grab the moment er den jeg liker best. Noen sier den ligner på KYGO, men mye EDM ligner på hverandre. Dette er den eneste sangen jeg kunne tenke meg å ikke bytte radiokanal hvis kom på. 

Joik er kult, samisk er kult og jeg hadde synes det var tøft om det representerte Norge i Europa men sangen er jo ikke noe bra! Ser de fleste virker å være uenig med meg her, men til tross for plusspoeng for samisk og joik: dårlig! 

Wrecking crew er veldig Eurovision, hadde sikkert likt den hvis jeg var på konsert og fikk med sceneshow og lysshow, men aldri om jeg hadde hørt på den ellers. 

Og ja! Synes synd på Valen jeg også! Tenker han må kjenne seg så ensom der han står alene! :grine: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor noen har et horn i siden til Elin & The Woods. De kommer til å gjøre reint bord i Kiev!

Anonymkode: 296d1...c48

:fnise: 

Skrevet
Akkurat nå, MrGreen skrev:

Det er ikke påske enda! :O

Måtte ha noe nødhjelp siden det var MPG i kveld, enten spise alle 4 og håpe på det beste (verste) eller putte dem i kjøleskapet og spare dem til påske. 2 er foreløpig spist, kvalmen er på vei. 

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Ikke rune Rudberg og ikke Valen videre. Greit nok. Det overlever jeg. Men dette er noe av det værste grand pils jeg her sett. Må bare se hvem som vinner men gleder  meg mest til å legge meg.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minner meg om en blanding av Pitbull og kesha -timber og avicii -the nights! 

Anonymkode: 58d95...e57

svenskelåter ligner ofte andre svenskelåter. Vi får ikke kvalitespop før Trump og Putin nuker drittlandet i øst fra kartet.

Skrevet

Av de fire liker jeg best Grab the Moment, men jeg kommer ikke til å bruke penger på å stemme på den

Skrevet
Akkurat nå, Rainstorm skrev:

Places med Ulrikke er en helt generisk popsang. Joda, sikkert moderne, men kjedelig som fy! 

Grab the moment er den jeg liker best. Noen sier den ligner på KYGO, men mye EDM ligner på hverandre. Dette er den eneste sangen jeg kunne tenke meg å ikke bytte radiokanal hvis kom på. 

Joik er kult, samisk er kult og jeg hadde synes det var tøft om det representerte Norge i Europa men sangen er jo ikke noe bra! Ser de fleste virker å være uenig med meg her, men til tross for plusspoeng for samisk og joik: dårlig! 

Wrecking crew er veldig Eurovision, hadde sikkert likt den hvis jeg var på konsert og fikk med sceneshow og lysshow, men aldri om jeg hadde hørt på den ellers. 

Og ja! Synes synd på Valen jeg også! Tenker han må kjenne seg så ensom der han står alene! :grine: 

Enig i alle punkter :jepp: 

• Liker 3
Skrevet

Får helt vondt av disse appell-greiene.. ikke bare er det forferdelig flaut, men man ser jo hvor forferdelig nervøse de som skal "tale" sin favoritts sak er også, au.

• Liker 4
Skrevet

Valen hadde kanskje kveldens fineste sang, sånn utenom at han ikke sang veldig bra under framføringen. Men det er ikke GP-materiale, ballader er alltid risikabelt og denne ble alt for enkel. 

Flott at Line har fått normal stemme igjen, og manus, tiden i P3-morgen var direkte irriterende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff flaut :rodme:

Anonymkode: de051...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Men hvis joiken var den eneste som ikke fikk poeng fra Europa, så må den ha fått flest stemmer av "oss". Kanskje den vinner, for nå er det vel bare telefonstemmer fra Norge som avgjør?

Anonymkode: 4fbfc...443

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Solstråletårer skrev:

Ikke rune Rudberg og ikke Valen videre. Greit nok. Det overlever jeg. Men dette er noe av det værste grand pils jeg her sett. Må bare se hvem som vinner men gleder  meg mest til å legge meg.

Grand pils! :hoho: Hadde jeg likt pils hadde jeg trengt en hel kasse nå! 

• Liker 2
Gjest Mayana
Skrevet
1 minutt siden, Gruselgrafs skrev:

svenskelåter ligner ofte andre svenskelåter. Vi får ikke kvalitespop før Trump og Putin nuker drittlandet i øst fra kartet.

Nei nå må du roe deg ned tre hakk

Skrevet

Åge Sten Nilsen og Miley Cyrus burde slå seg sammen :fnise:

• Liker 2
Gjest antbug
Skrevet

Ammunitions låt høres ut som The Gummy Bear song...

Skrevet

Har de gått bort fra regelen om max 6 deltagere på scenen på hvert nummer?

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
17 minutter siden, smartbimbo skrev:

Jeg får vondt av Kristian Valen. Står der helt alene... Heier entusiastisk på de andre med et stort påklistret smil om munnen. Virker litt lost, nesten trist, ut? Han kommer garantert ikke videre, men jeg kjenner jeg synes synd i han. 

Fått så mye slakt av media i det siste (noe av det er da "fortjent"), men jeg tror han kunne hatt godt av å få komme videre i Grand Prix. Fått fokusert på noe bra liksom... 

Noen som ser det samme som meg?

Har også vondt av Valen, men tror ikke det hadde vært så bra for han å komme videre. Tror han sang dårlig fordi han var nervøs, og tenk hvor nervøs han ville blitt i den store finalen.

Gjest Solstråletårer
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Grand pils! :hoho: Hadde jeg likt pils hadde jeg trengt en hel kasse nå! 

He he . Øya går litt i kryss her av ren kjedsomhet.  Men enig med deg.

Skrevet
1 minutt siden, Ginny skrev:

Har de gått bort fra regelen om max 6 deltagere på scenen på hvert nummer?

Nei?

Reglene virker ganske klar. Hvordan skal det da gå med flere av disse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...