Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sisti
Skrevet

Hva i all verdens land og rike er det NRK driver med i år? Skrur opp kleinhetsfaktoren 1000 hakk i håp om at det skal bli... Kult? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sisti skrev:

Hva i all verdens land og rike er det NRK driver med i år? Skrur opp kleinhetsfaktoren 1000 hakk i håp om at det skal bli... Kult? 

De har hatt en komité og spydd ut ideer. Hver gang noen har følt behov for å gjemme seg bak en pute eller noen har sperret opp øynene så vidt at det hvite har syntes hele veien rundt iris... Så har de skrevet opp idéen for å sette den ut i livet. 

Anonymkode: f9cdb...11d

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke denne er så verst 🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt svett av hele opplegget.  Amatørmessig og billig. Tror NRK er redd for å sende et godt bidrag, for det koster altfor mye å faktisk vinne ESC.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette tidenes dårligste MGP-finale eller har vi faktisk klart å få til noe enda verre en gang?

Anonymkode: 30ceb...6c7

Det er den dårligste!

Anonymkode: 4fbfc...443

• Liker 2
Skrevet

Fikk ikke med meg "Grab the Moment" da den ble sunget første gangen, men må innrømme at den faktisk ikke er så verst. Men liker fortsatt reinsdyrdama best. :)

Skrevet

Jeg får vondt av Kristian Valen. Står der helt alene... Heier entusiastisk på de andre med et stort påklistret smil om munnen. Virker litt lost, nesten trist, ut? Han kommer garantert ikke videre, men jeg kjenner jeg synes synd i han. 

Fått så mye slakt av media i det siste (noe av det er da "fortjent"), men jeg tror han kunne hatt godt av å få komme videre i Grand Prix. Fått fokusert på noe bra liksom... 

Noen som ser det samme som meg?

• Liker 5
Skrevet

Synes egentlig JOWST blir bedre og bedre for hver gang jeg hører låta.. Men det mangler litt på sceneshow, forferdelig kjedelig når Walmann bare skal stå i ro på nøyaktig samme flekk gjennom hele gjennomkjøringa 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Satt på surround her nå og fy den sangen som gikk nå er great! Grqb the moment - Grab the phone!

Anonymkode: 8a4ab...e8a

• Liker 1
Skrevet

Synes vokalisten i Jowst har veldig fin stemme, dersom de endrer litt på showet så kan den faktisk slå an i Kiev.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smartbimbo skrev:

Jeg får vondt av Kristian Valen. Står der helt alene... Heier entusiastisk på de andre med et stort påklistret smil om munnen. Virker litt lost, nesten trist, ut? Han kommer garantert ikke videre, men jeg kjenner jeg synes synd i han. 

Fått så mye slakt av media i det siste (noe av det er da "fortjent"), men jeg tror han kunne hatt godt av å få komme videre i Grand Prix. Fått fokusert på noe bra liksom... 

Skal vi sende noen til grand prix av sympati?

Gjest Sisti
Skrevet

Jowst er fengende synes jeg, kommer til å like den godt etter noen lyttinger! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smartbimbo skrev:

Han ser ikke ut til å ha det godt nei, fikk vondt av ham jeg også. 

Anonymkode: 30ceb...6c7

• Liker 4
Skrevet

Off! "Kjære landsmenn" :fnise:

• Liker 1
Skrevet

"Grab the moment" blir bare bedre og bedre, synes jeg :) Heier på dem og Elin and the woods! 

Liker ikke places. Den er kjedelig.. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal de først intervjues om hvorfor de skal gå videre og så rett til apell? Må liksom gjenta seg to ganger. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal vi sende noen til grand prix av sympati?

Tror du misforsto poenget mitt. Det sier jeg ikke. 

Skrevet

"Noe nytt bla bla bla"

Nei, dette ække nytt vettu gutt. 

• Liker 1
Skrevet

Den valgkampen... så ubeskrivelig kleint...

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet
17 minutter siden, Salka skrev:

Lurer på Jan Fredrik går på. Mannen er jo sprøyte gal. 

Han er født sånn. Lurer mer på hva mor hans gikk på. :icon_lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...