Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, smartbimbo skrev:

Jeg får vondt av Kristian Valen. Står der helt alene... Heier entusiastisk på de andre med et stort påklistret smil om munnen. Virker litt lost, nesten trist, ut? Han kommer garantert ikke videre, men jeg kjenner jeg synes synd i han. 

Fått så mye slakt av media i det siste (noe av det er da "fortjent"), men jeg tror han kunne hatt godt av å få komme videre i Grand Prix. Fått fokusert på noe bra liksom... 

Noen som ser det samme som meg?

Hvis han trenger noe positivt i livet så synes jeg ikke det bør være å gå videre i grand prix hvis det skal være grunnen. Det er dårlig gjort mot han i så fall.

Anonymkode: 4fbfc...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Ulrikke, men sangen hennes kjeder meg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, smartbimbo skrev:

Tror du misforsto poenget mitt. Det sier jeg ikke. 

Okei 😀 det var da enda godt for Valen var ikke bra i kveld dessverre 😞

Anonymkode: 8a4ab...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Valen har sagt han sa ja til å være med på MGP som en siste opptreden før han forlater Norge mer eller mindre for godt.

Anonymkode: 679bd...f29

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, smartbimbo skrev:

Jeg får vondt av Kristian Valen. Står der helt alene... Heier entusiastisk på de andre med et stort påklistret smil om munnen. Virker litt lost, nesten trist, ut? Han kommer garantert ikke videre, men jeg kjenner jeg synes synd i han. 

Fått så mye slakt av media i det siste (noe av det er da "fortjent"), men jeg tror han kunne hatt godt av å få komme videre i Grand Prix. Fått fokusert på noe bra liksom... 

Noen som ser det samme som meg?

Det er jo kjent at han trives best i roller, ikke som seg selv. 

Anonymkode: ccd5a...3e7

Skrevet

Leste at Valen har vært syk (influensa) de siste dagene, så mulig det er derfor han holder seg for seg selv.

Skrevet

Hvorfor får artistene ha flere på scenen enn det som tillates i Eurovision? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Ulrikke synger bra, men det blir for mye ååååååå, akkurat som om det ikke er mer å synge om haha 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis han trenger noe positivt i livet så synes jeg ikke det bør være å gå videre i grand prix hvis det skal være grunnen. Det er dårlig gjort mot han i så fall.

Det er kanskje det mest positive som kunne skjedd han for øyeblikket. Fått snudd litt om på imaget sitt. 

Men han burde ikke få vinne med den sangen, og det får han nok ikke muligheten til heller. 

Er bare det at jeg får vondt av han, og jeg oppfatter det som at han ikke har det godt for tiden. 

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Jeg liker Ulrikke, men sangen hennes kjeder meg

Enig. Hun synger ikke falskt ihvertfall. Men sangen var kjedelig. Likte bedre Grab the Moment (begynte å se i gullfinalen). 

• Liker 1
Skrevet

Heia Ulrikke👏👏👏

Skrevet

Jaaaaa. gevirdama gikk videre...

• Liker 1
Skrevet

Jeg heier på grab the moment, syns den er best og tror den har best sjanse videre. Syns nesten alle de andre sangene var kjedelige. 

• Liker 2
Skrevet

Fikk plutselig litt sansen for han Aleks-duden :yvonne: Håper han vinner 

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor noen har et horn i siden til Elin & The Woods. De kommer til å gjøre reint bord i Kiev!

Anonymkode: 296d1...c48

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir faktisk litt stolt når jeg hører joiken jeg 😀

• Liker 2
Skrevet

Ikke enig i at vi vant med Fairytale fordi den var norsk. Den var veldig internasjonal, kanskje mer østeuropeisk siden Rybak var fra den siden av Europa. Med norsk dans for å gjøre det hakket mer spesielt. 

• Liker 5
Skrevet

Nei vet du hva, jeg digger joiking. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nyx skrev:

Jeg heier på grab the moment, syns den er best og tror den har best sjanse videre. Syns nesten alle de andre sangene var kjedelige. 

Siden den fikk poeng fra Sverige i kveld og var sånn "moderne pop" eller hva nå det skal kalles, så gjør den det sikkert bra i ESC. Sverige havner jo som oftest ganske høyt oppe med den type låter.

• Liker 2
Gjest MrGreen
Skrevet
20 minutter siden, dillyduzit skrev:

Spiser påskeegg fra freia nå, håper årene mine blir blokkert med palmeolje så jeg slipper dette. 

Må bare se, vil ikke, men bare må. herreguuuuuud. 

Det er ikke påske enda! :O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...