Gå til innhold

Gamle, glemte blogger


Gjest hysj

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, tingi85 skrev:

Kom plutselig på en blogg når jeg var innom tråden til KA. Mulig de var venninner eller kjente hverandre (eller ikke..) Bodde i nærheten av Krsand tror jeg.  Hun hadde et eller to barn som hadde spesielle navn og la ut mye bilder av seg selv med kjoler. Gjerne korte og fargerike. Mener hun tok mye bilder av seg selv på verandaen.

Noen som vet hvem jeg mener?

http://veronicarov.blogg.no/

Denne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
På 20.2.2017 den 23.17, Anspid skrev:

Surfer.blogg.no

Av Ingeborg Senneset. Hennes liv med spiseforstyrrelser og veien ut. Innlagt på psykiatrisk i flere år, nå journalist i Aftenposten. En viktig, klar og sterk stemme.  Rent gull! 🌟

Bloggen som nå er blitt bok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.7.2017 den 7.51, Mailo skrev:

Tcmn var det vel ei som het?

Hun blogger jo enda :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 21.4.2017 den 18.01, minimymlen skrev:

Og da kom jeg på den bloggen som viste seg å være fake, der nemlig en person sto bak det hele (og det meste var påfunn): Flinke piker! Noen som husker den og styret det ble da det kom frem at alt var fake?

Elsket den! Den er faktisk gitt ut som bok. Husker jeg var så skuffet når den viste seg å være falsk, men en del av historiene var sendt inn av lesere og de var jo sanne :) Har lest boken, synes den var god jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2017 den 13.08, JessicaL skrev:

Tror flere av de bildene er gamle, fra tiden hun blogget. 

Synes også hun var vakker uten redigering. Hun hadde/har visst veldig store psykiske problemer, kanskje derfor hun sluttet å blogge? 

et det ikke hun som blogger under navnet livingdoll? hun har blogget hele tiden..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 8.39, tingi85 skrev:

Kom plutselig på en blogg når jeg var innom tråden til KA. Mulig de var venninner eller kjente hverandre (eller ikke..) Bodde i nærheten av Krsand tror jeg.  Hun hadde et eller to barn som hadde spesielle navn og la ut mye bilder av seg selv med kjoler. Gjerne korte og fargerike. Mener hun tok mye bilder av seg selv på verandaen.

Noen som vet hvem jeg mener?

åååh husker jeg å! Veronica mener jeg hun het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker at jeg fulgte bloggen til Livingdoll samtidig som vi gikk på skole sammen. Tok kanskje et halvt år før det gikk opp for meg at det var samme person. De så jo helt forskjellige ut. Men hun er jo nydelig på ordentlig da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, kalini skrev:

et det ikke hun som blogger under navnet livingdoll? hun har blogget hele tiden..?

Hun som blogger under navnet Livingdoll nå, er en annen - tidligere Barbie, tidligere Jessica Waldorf, tidligere Jessica Balici mv. En helt annen person. Hun har blogget i en årrekke og bytter "kunstnernavn" og bloggadresse et par ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...