Gå til innhold

flopia forteller

flopia

Anbefalte innlegg

Du er så god du jenta. Av og til skulle jeg bare ønske jeg ikke bodde på feil plass. Så skulle du fått en moooseklem av meg :D

Håper du fikk sove litt..

Katten vekte meg i dag tidlig, hadde visst sovet litt. Tror hun vet når jeg sover.

Skal hoppe i dusjen jeg nå. Ikke direkte hoppe da, men dusje skal jeg ihvertfall.

Er sulten også, så må vel se om jeg finner meg noe å spise også etterhvert.

Ellers så skal jeg bare se hva dagen bringer - sikkert ikke det helt store - som vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100 GRUNNER TIL Å KOMME FOR SENT TIL SKOLEN!

Jeg hadde ikke vekkerklokke.

Jeg glemte å stille vekkerklokka jeg nå har kjøpt.

Jeg våknet ikke av den ukjente lyden av vekkerklokka jeg nå har stilt.

Jeg så en rev.

Jeg falt i trappa på vei ned til frokost, og måtte umiddelbart sette på en plasterlapp jeg måtte lete for å finne.

Jeg trodde jeg så Wenche Myhre i en forbipasserende bil, og syklet etter for å se hvor hun skulle.

Jeg fikk betaling for å komme for sent.

Jeg fant ikke mine sokker.

Jeg sto opp litt sent og avskyr stress.

Jeg stoppet ved en hage for å plukke et godt eple for å gi til læreren.

Jeg så mennesker som gravde store hull i jorda.

Jeg så mennesker som ikke kom fra jorda i det hele tatt.

Jeg måtte redde et fly fra å styrte.

Jeg ble bitt av en hest som var tydelig arg.

Jeg spiste frokosten min for fort og fikk umiddelbart vondt i magen.

Jeg ble mer eller mindre ufrivillig vitne til naboens ville sexlek.

Jeg sto opp på totalt feil bein og vrikket dette på en kinkig måte.

Jeg lekte med bilbatteriet da jeg dusjet.

Jeg snakket med det nye postbudet og glemte tid og sted.

Jeg tok feil av hårgele og tannpasta og fikk veldig hvitt, men fast hår.

Jeg hadde ingen rene klær.

Jeg tok feil av hårgele og tannpasta og fikk en veldig uvant smak i munnen.

Jeg fikk motorstopp med den ellers så pålitelige blå bilen.

Jeg fikk juling av sultne pensjonister.

Jeg erfarte dyrt at jeg ikke skal slikke på barberblad.

Jeg snakket med en helt spesiell onkel som jeg har ellers lite kontakt med.

Jeg leste Ringsaker Blad og klarte rett og slett ikke å legge det i fra meg.

Jeg mistet min bestemor igjen.

Jeg satset på sparkstøtting, men kom rett bak grusbilen.

Jeg hjalp førtito fugleunger tilbake til reiret.

Jeg var feil mann på feil sted, men til rett tid.

Jeg så noe jeg trodde var Elvis, men som ved nærmere undersøkelse viste meg å være en telefonkiosk.

Jeg måtte hjelpe hunden min løs fra vaffeljernet.

Jeg måtte pusse mine sko.

Jeg måtte pusse min nese.

Jeg måtte låne min fars sykkel, fordi mors var punktert.

Jeg hadde så lite vann i vannsenga, at madrassen vrengte meg rundt ørene slik at vekkerklokka dermed ikke kunne høres.

Jeg måtte ordne med akvariet, da alle fiskene holdt på å daue.

Jeg sovnet ikke før sent, og våknet dermed senere.

Jeg glemte å stå opp, da mor ikke lenger maste.

Jeg våget ikke stå opp, i frykt for fremmede mennesker.

Jeg trodde på radioens budskap om at det var lørdag.

Jeg fanget bier og veps.

Jeg så den samme reven som tidligere.

Jeg slapp ikke over gaten av skolepolitiet.

Jeg hjalp min mor med permanenten.

Jeg skrev ønskeliste til julenissen og kom uheldig sent i seng.

Jeg fikk svar på ønskelisten og fikk ikke sove.

Jeg tok ett steg fram og to tilbake.

Jeg trodde jeg var i Amerikansk tidssone og hadde god tid.

Jeg hørte starten av en låt av a-ha som jeg også ville høre slutten av.

Jeg ble gjenkjent av en mann jeg ikke kjente som trodde jeg var en jeg kjente.

Jeg kom utilgivelig sent i seng, da jeg var på fritidsklubben i Elverum og hadde det moro.

Jeg traff Escobar på vei til skolen - en helt alminnelig gutt.

Jeg gikk som vanlig på vei til skolen, da jeg plutselig og helt overraskende ble utsatt for blind date.

Jeg ble bitt av en hund.

Jeg var hos legen og tok rabies tester.

Jeg skulle sitte på med min kjære nabo, som ikke våknet fordi han hadde for lite vann i vannsengen.

Jeg tok angrepillen, men angret etterpå.

Jeg trodde ikke på at aralditt kunne feste sammen tommelfinger og langefinger i løpet av fem sekunder, men tok feil.

Jeg sølte ketchup på skjorten min.

Jeg visste ikke om jeg var ønsket på skolen, da jeg ikke hadde mottatt noen innbydelse.

Jeg satte fast den store munnen min i døra.

Jeg syntes selv at jeg hadde en ånde som sa septikk, og måtte derfor bruke ekstra lang tid på tannpuss.

Jeg knøt sammen skolissene feil og datt for kjært.

Jeg stilte klokken feil vei.

Jeg måtte en tur i kirken fordi jeg synes det blir sagt så veldig mye fornuftig der.

Jeg opplevde storm i mitt vannglass da jeg spiste frokost.

Jeg så ingen grunn i å møte opp på skolen, da denne ligger i Ringsaker og snart er nedlagt allikevel.

Jeg så en sjelden afghansk dvergpygme-spissmus, men klarte dessverre ikke å fange denne.

Jeg ønsket en stunds fred fra larm og mas.

Jeg var usikker på veien til skolen.

Jeg ble veldig skuffet da jeg ikke fikk nytt LØKO-brett til min bursdag.

Jeg hadde gym i de to første, og var ikke sikker på om

jeg ble førster-i-alt.

Jeg lagde vin av vann, og kunne ikke gå på skolen i alkohol-påvirket tilstand.

Jeg ønsket meg et sted langt vekk, men måtte etter en times venting konstantere at jeg ikke fikk mitt ønske oppfyllt.

Jeg hadde fortsatt vondt i lattermusklene etter gårsdagens Mot i Brøstet-episode.

Jeg måtte lese en del post.

Jeg trodde jeg var en aksje, og at jeg dermed slapp både å spise frokost og å gå på skolen.

Jeg klistret meg fast til smøret på brødskiva.

Jeg ble forvirret av at det var overskyet.

Jeg visste ikke min arme råd.

Jeg så en tidlig blomst, og sprang for å tipse avisa.

Jeg hoppet over bekken etter vann, men falt nedi og ble våt.

Jeg tørstet etter lærdom og kunnskap, men hadde dessverre bare religion i første time.

Jeg mottok telepatiske meldinger om at det ikke var skole i dag.

Jeg gikk så fort hjem fra skolen i går, at jeg var støl og sliten morgenen etter.

Jeg hadde ingen lue, og det var jo tross alt kaldt.

Jeg visste at det var dagen for klassebilde, og den fine rosa Poco-Loco-genseren var til vask.

Jeg gikk innom posten for å poste et brev, men ble ansatt som deltidsarbeider.

Jeg våknet og merket til min forskrekkelse at jeg hadde begynt med briller.

Jeg traff på Kari Svendsen som trodde jeg var en banjo.

Jeg skulle tidlig krøkes, men glemte å sette på vekkerklokka.

Jeg skulle ta følge med en venn, som jeg glemte at hadde gått i forveien.

Jeg ble tatt på sengen.

Jeg hadde ikke lyst.

Jeg ble nesten drept av en tilfeldig forbipasserende forretningsmann.

Jeg spaserte innom Brua Grill for å få en matbit, og måtte vente den obligatoriske timen.

Jeg kunne kjøpe Rune Larsens autograf svært billig om jeg var rett mann på rett sted.

Jeg var vedkommende som ringte inn gårsdagens bombetrussel til skolen, og hadde av den grunn ikke overveldende stor lyst til å møte opp på skolen, samt at batteriene i den årsgamle vekkerklokka var helt døde på samme tid som jeg selv ble skutt ned på lukket gate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda jeg har det ikke så allerverst.

Nyster de siste dagene, før jobbing trer fullt til kraft igjen

Håper det går bra med deg, og at du blir frisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg savner deg. Hører så lite. Blir litt bekymret. Er du sikker på at alt er fint?

jeg har ikke gjort noe galt vel?

Kjempe stor knuse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, ikke vær redd, ikke noe du har gjort eller sagt. Skulle ønske jeg kunne si at alt er bra, men det er det ikke.

Gikk på jobb i dag med take om en ny start. Kjente da jeg dro hjemmefra at det knøyt seg i brystet, hadde ikke lyst å dra noen plass - sånn egentlig.

Da jeg kom på jobb fante jeg lapp på pulten min, det skulle være solfest den 2 februar, men det er jo lenge siden det. Tenkte ikke noe mere over det før jeg plutselig overhørte en samtale om at hele skolen skulle på tur. De skulle det ja tenkte jeg.

Gikk for å snakke med sjefen, spurte hvorfor jeg ikke hadde fått beskjed, enda jeg hadde sagt i fra, mange mange mange ganger.

Sa jeg ikke hadde klær ti å dra på noe tur. Har uteboks og utejakke da altså. Han sa bare jeg kunne få låne en kjeledress. Hver ansatt på skolen har en kjeledress - utenom meg da selvfølgelig. Å siden alle skulle på tur, var det jo ingen igjen. Ikke det da. jeg hadde jo utetøy. Men hadde bare på en tynn ganser og en tynn buks. det var drit kaldt. Så mens alle de andre koste jeg med boller mat og kakao, stod jeg som en idiot å så på. Skoene mine er ødelagte. Hadde sånne fine svarte sko, ikke av tøy, men noe annet lissom. I full snø ble de nokså våte. Jeg fryser.

Spurte sjefen angående ferie - det er jo vinterferie i uke 8. Lurte litt på hva jeg skulle da å sånn. Om jeg også ikk ferie eller om jeg måtte gjøre noe annet.

Joda, jeg skulle jobbe jeg, enten i barnehagen som ligger rett ved sidenav her, eller på en helt annen plass, som jeg egentlig ikke kommer meg, siden det ikke går busser her om morgenen.

Har jo rett på ferie jeg også. Drit.

Ikke at det gjør då forbanna mye. Skal vel alltids klare å presse meg igjennom enuke ekstra eller to, for så snart jeg har tatt det forbanna fagbrevet så blir det ferie og sykemelding resten. Så så enkelt er det med den saken!

<Så så lenge varte det alltså. Å ha det bra på jobbe.

Nå er det tilbake til det samme helvette. Av og til vil jeg bare at noen skal se hvordan de behandler folk her, men samtidig så unner jeg ingen det.

Er så sliten nå, men det hadde vel alle vært om de hadde hatt spysjuka i en og e halv uke, og dratt på den knallturen i masse snø langt inni gokk.

forbanna :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Stakkar lille vennen min. *trøste*

hadde jeg vært i nærheten skulle jeg personlig møtt opp på den fordømrade arbeidsplassen din og fortelle hva jeg mener om slik behandling av folk. det er både uetisk,sjovelt,ondt og utolererbart. Jeg blir så sint at jeg kjenner hårene reiser seg på kroppen. GRRR

Jeg er her, si ifra du. STOR :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trist å være her.

Du er god du jenta mi. Skulle ønske jeg kunne stolt litt mere på meg selv. Visste jo for leeenge siden at det var rævva å være her, men alt skulle jo bli så mye bedre. - trodde jeg - .

Å til slutt ble det jo det. I hele 2 uker, å så var alt normalt og glemt igjen.

Dette er ... ja jeg vet ikke ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt møte med ho i fra kommunen som har med lærlinger å sånn å gjøre. Slike møter er bare å nikke å si ja ja ja og mmhm.. å sånne ting. Ingen fremgang der i gården. Alt er min feil - men det har det nå hele tiden vært da, så det er jo ikke noe nytt.

Etter endt møte med henne, hadde jeg møte med veileder og klasseforstander til den ene eleven som jeg har mest nå. Hun klasseforstanderen er bare helt fantastisk. Rett og slett. Det er kona til faglig leder, heeelt det motsatte av han.

Nå har de kjempe sånn at jeg har fått tilbake to av timene jeg ønsket. Det var jo ikke mulig å få før, men nå har de i hverfall ordna det slik. Flott!! Sier nå jeg da.

Dagen i dag har vært ganske grei, gått ganske bra og ganske så fort også.

Er sulten, ikke fått i meg noe da. Må vel å kjøpe noe nammis å ha til middag vil jeg tro. *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så fint at noe går riktig vei.

Det fortjener du, virkelig!

Bustis må sove. Bustis får ikke til. Bustis skal prøve uansett.

Sove godt da godjenta, og masse lykke til i morgen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...