Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #121 Del Skrevet 27. januar 2005 Vi ser ok ut i gutteklær, men når de prøver våre klær ser de totalt idiotiske ut Hehe, ja det er jo sant, og det er utmerket fint for min del!!! Jeg får så vondt av deg. Er det noe jeg kan gjøre? Fortell meg, jeg får vondt inni meg jeg nå. *trøste* :trøste: Jeg er gla i deg, glem aldri det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 27. januar 2005 Takk søte deg. Glad i deg også Er ikke så mye å gjøre. Fikk sove noen minutter på sofaen nå. Skal til legen, får ihvertfall sykemelding håper jeg, selv om jeg har fri i morgen på jobb. Vet du er der, det betyr mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #123 Del Skrevet 27. januar 2005 Det er bra, at du vet Lykketil. Nå skal lille busta :rydde: *spiller høy musikk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2005 #124 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg savner deg. Du VET hva jeg mener,selv om jeg vet du er ok. Noe jeg kan gjøre for å gjøre ting bedre???? Jeg gjør HVASOMHELST! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vet snille, gode jenta. Er ikke så mye å gjøre egentlig. Spiser marie-kjeks og drikker cola og blåbærsaft. Hver for seg da altså. Har det egentlig fint. Magen begynner å fungere, liker å tro det ihvertfall. Har ikke gjort så mye i dag, egentlig ingenting. Koset med katten og bare slappet av. I morgen skal jeg prøve å være litt mere oppe, lissom. I håp om at det skal gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #126 Del Skrevet 29. januar 2005 Hihi, jeg vet hva du gjør nå Fint du er bedre, det gjør meg gla *klemmemassepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 29. januar 2005 Hehe, du vet vel det du. Nå er jeg ikke så ovenpå lengre. Den turen tok all energien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #128 Del Skrevet 29. januar 2005 *trøstemassepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #129 Del Skrevet 29. januar 2005 Nå skal jeg ut en tur. Håper du har det sånn nogenlunde bra. Tenker på deg! Masse! Prøv å ha en fin kveld da gode vennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 29. januar 2005 Kos deg ute gode vennen min. Ikke tenk så mye på meg, bare kos deg, så er jeg fornøyd. Går bedre med meg iallefall. kos og klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2005 #131 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg tenker da på deg. Får jeg ikke det? Du må være her nå. Jeg trenger deg virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er der *redd*? Er her for deg jeg vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #133 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg VET det, det er det som er så utrolig fint. Har du det bare bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #134 Del Skrevet 31. januar 2005 Bra du vet. Joda jeg har det ganske så bra skal du tro. Begynner å føle meg bedre nå ja Bare gleder meg at jeg er hjemme og ikke på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2005 #135 Del Skrevet 31. januar 2005 Takk vennen. du er SÅ flott *klemmepå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 31. januar 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 31. januar 2005 Hvordan har vennen min det nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 #137 Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg vet ikke helt hvordan jeg har det. Håper du har det meget bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #138 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er alltid så fint å prate med deg! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 2. februar 2005 Takk det samme. Du er en knupp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #140 Del Skrevet 2. februar 2005 Nja, det kan vel disskuteres Ville bare si at jeg blir så gla nå jeg har hilsen fra deg i dagboken min fremme på den fremste siden. Fordi: du er så utrolig snill og god, i tilegg liker jeg bildet ditt så godt. Det lyser liksom opp hele siden! Jeg skulle så inderlig ønske jeg hadde cola nå, men istenfor å drikke det skal jeg legge meg i sengen.. TRor jeg. Det er vel på tide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå