Jacklost Skrevet 20. februar 2017 #281 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Tok en skjermdump slik alle nettavisene gjør. Ikke gi bloggeren klikk for tekstreklame. Klikk på linken under, slik at umoralske bloggere og blomstermafien har mindre å klage på. http://i.imgur.com/Zv8jLyE.jpg Endret 20. februar 2017 av Jacklost 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 20. februar 2017 #282 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Jeg anbefaler å legge dette bildet og andre skjermdumper inn som imgr, slik at moderator ikke får en ny grunn til å moderere tråden. Endret 20. februar 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 20. februar 2017 #283 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Lene Orvik har idag skrevet et innlegg angående hvem som sto for pyntingen av 30-årsdagen. Der er hun ene fra Pretty Flower Box trukket fram (bilde av blomstene også), samt Festligeting. Ingen merking. Endret 20. februar 2017 av Milio 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 20. februar 2017 #284 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Jeg anbefaler å legge dette bildet og andre skjermdumper inn som imgr, slik at moderator ikke får en ny grunn til å moderere tråden. Dette er en mye brukt og helt lovlig siteringsmåte (kilde er oppgitt). Klikk.no gjør ofte det på samme måte selv. http://www.klikk.no/mote/kamille/mote/article809154.ece 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 20. februar 2017 #285 Del Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, Jacklost skrev: Dette er en mye brukt og helt lovlig siteringsmåte (kilde er oppgitt). Klikk.no gjør ofte det på samme måte selv. http://www.klikk.no/mote/kamille/mote/article809154.ece Jo, men greit å følge reglene til forumet man skriver i; I tillegg har vi laget noen tilleggsregler for dette forumrommet: Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 20. februar 2017 #286 Del Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Jo, men greit å følge reglene til forumet man skriver i; I tillegg har vi laget noen tilleggsregler for dette forumrommet: Det er ikke tillatt å legge ut innhold fra bloggene i form av enten tekst, bilder eller kommentarer, for å kommentere det her. Hvis man ønsker å henvise til noe på en blogg, så bruk lenker. Dette gjelder også innhold fra andre sosiale medier. Ok, får ordne det da. KGs regler er helt latterlige. Et forum uten bilder i 2017. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mallory Skrevet 20. februar 2017 #287 Del Skrevet 20. februar 2017 52 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg mener det er en boks der, en sort. Er også en Lise i kommentarfeltet som lurer på det samme, men lurer på om ikke Lise spurte en annen blogger også? Orker ikke bla i tråden... https://imgur.com/a/8Hgoj 39 minutter siden, pøbelsara skrev: Det er et bilde av henne i morgenkåpe med boksen i armene ett eller annet sted. Dere har rett, jeg så ikke godt nok etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 20. februar 2017 #288 Del Skrevet 20. februar 2017 Siden debatten er flyttet dit den hører hjemme, linker jeg innlegget mitt her også. http://frujohansen.no/?p=4768 Ville trodd flere inne på SoMe gruppen, utenom dem som er knyttet til dette forumet hadde noe å si om denne saken? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. februar 2017 #289 Del Skrevet 20. februar 2017 Tja, mange i den gruppa tjener pengene sine på lignende måter, mulig de synes dette er en suksesshistorie? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. februar 2017 #290 Del Skrevet 20. februar 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jacklost Skrevet 20. februar 2017 #291 Del Skrevet 20. februar 2017 3 minutter siden, Kollontaj skrev: Tja, mange i den gruppa tjener pengene sine på lignende måter, mulig de synes dette er en suksesshistorie? Som tilskuer til dette blomstersirkuset - på en måte ja, man ser jo disse bloggernes sanne ansikt og deres mangel på selvinnsikt og forståelse av hva de gjør og ikke gjør. Før eller senere vil troverdigheten deres være verd null og niks, og takk for det. Bare så dumt at de kan drive på slik de gjør i mellomtiden. Det samme gjelder kyniske og/eller naive næringsaktører som tror den raskeste veien til suksess er å sende ut noen bøtter til nøye utvalge "toppbloggere". 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. februar 2017 #292 Del Skrevet 20. februar 2017 På 13.2.2017 den 18.32, pøbelsara skrev: Den kom for salg 01.02. Så det kan jo være at denne hemmelige beundreren bare helt tilfeldig kom over dette firmaet og tenkte "la meg sende en slik til en blogger jeg ikke kjenner!" Og det kan jo hende at månen er en gul ost. Ja og for ikke å forglemme mannen i månen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 20. februar 2017 #293 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 1 time siden, FruJohansen skrev: Siden debatten er flyttet dit den hører hjemme, linker jeg innlegget mitt her også. http://frujohansen.no/?p=4768 Ville trodd flere inne på SoMe gruppen, utenom dem som er knyttet til dette forumet hadde noe å si om denne saken? Jeg har så utrolig respekt for deg pga hva du tidligere har sagt om det å angre om å 'utlevere ' barn på bloggen. Må bare spørre, fikk du noen hissige meldinger etter ditt fabelaktige blogginnlegg om Content Marketing? Endret 20. februar 2017 av Juliannaos 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 20. februar 2017 #294 Del Skrevet 20. februar 2017 57 minutter siden, Juliannaos skrev: Jeg har så utrolig respekt for deg pga hva du tidligere har sagt om det å angre om å 'utlevere ' barn på bloggen. Må bare spørre, fikk du noen hissige meldinger etter ditt fabelaktige blogginnlegg om Content Marketing? Tusen takk! Nei, jeg har ikke hørt noe, men vet jo ikke om hovedpersonene har lest det 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 20. februar 2017 #295 Del Skrevet 20. februar 2017 Var så sikker på at du hadde fått noen tilbakemeldinger FruJohansen. De har helt sikkert sett det, men har forstått at nå bør de ikke uttale seg mer enn de allerede har gjort via FB. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 20. februar 2017 #296 Del Skrevet 20. februar 2017 På 13.2.2017 den 20.10, Kelsi skrev: Så utrolig flaut og pinlig med brevet fra Mr X. Trodde de virkelig at noen ville gå på dette? Det er jo mer klisjefylt enn en billig kioskroman. Absurd. Åpenbart at Anne Brith har skrevet teksten selv. Da vet vi hvordan hennes idealmann er; en crazy stalker med ordforrådet fra en amerikansk kalkunfilm. Humor aside: Utrolig dårlig hvordan Anne Brith nekter og lyver om det i kommentarfeltet. Der mistet jeg all respekt for henne. No way at hun markedsfører logoen på en blomst på den måten uten at det er kompensasjon inn i bildet. Slutter aldri å la meg overraske over hva slags løgner bloggere tror de kan slippe unna med. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 20. februar 2017 #297 Del Skrevet 20. februar 2017 FruJohansen , du har etterspurt om hvorfor ikke flere har hengt seg på den aktuelle saken når det gjelde å uttrykke seg. Jeg kan bare si for meg selv. Selvfølgelig trykket jeg liker på ditt innlegg på SoMe, samt å gå inn på innlegget ditt på bloggen din. Vi på KG er anonyme av en grunn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 20. februar 2017 #298 Del Skrevet 20. februar 2017 4 minutter siden, Juliannaos skrev: FruJohansen , du har etterspurt om hvorfor ikke flere har hengt seg på den aktuelle saken når det gjelde å uttrykke seg. Jeg kan bare si for meg selv. Selvfølgelig trykket jeg liker på ditt innlegg på SoMe, samt å gå inn på innlegget ditt på bloggen din. Vi på KG er anonyme av en grunn. Jeg har ikke skjønt hvordan jeg finner innlegget på den gruppa jeg. Bruker bare mobil og finner ikke søkefunksjonen på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 20. februar 2017 #299 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) X Endret 21. februar 2017 av Juliannaos Sletter pga regler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliannaos Skrevet 20. februar 2017 #300 Del Skrevet 20. februar 2017 Bruker mobil selv, scroll nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg