Gå til innhold

Norske kvinner lite attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og rett og slett for en barnslig person. Du klager over TS men rett og slett ikke er noe bedre. Har du dårlig selvtillit siden du blir så sur?

Anonymkode: 5a0e2...ec8

Ja, det er nok å synke på ts sitt nivå, men enkelte ganger har jeg bare litt lyst selv. Hele den tråden her er barnslig. Ikke er jeg sur heller. Heller ikke dårlig selvtillit. Noen ganger er det vanskelig å la være å svare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, wintergirl skrev:

Jeg syns kanskje det er litt morsomt å ta igjen da. Ts prakket sin smak på alle i sin siste tråd og respekterte ingen andre heller. At ts har sin smak er helt greit. Bare h*n kan kutte ut å prakke på at alle andre skal mene det samme. 

Ja, jeg skjønner, men å ta igjen er bare barnslig.

Som sagt så er det slik i mange land. I Afrika snakker de helt sikkert mye piss om sin egen hudfarge og alt som er! Om vi nordmenn gjør det samme betyr det ikke man ikke er nordmann. F.eks vet jeg om noen utenlanske som ikke liker sine egne kvinner, det samme kan skje i Norge. Bare vær stolt av deg selv.

Anonymkode: 5a0e2...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Wintergirl. 

Jeg har selv opplevd at typen min ikke liker norske kvinner like godt som andre kvinner fra andre land. 

Det er smak og behag. 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, wintergirl skrev:

Du burde sjekke ut den andre tråden ts la ut forrige uke. Han får ikke kritisert norske damer nok. Så ja, en må vel nesten ønske han god bedring. For dette er jo egentlig ikke helt normalt.  Og ha preferanser er normalt dog ;)

Men dette er jo typisk for menn som ikke har draget på kvinner ! De som er uinteressante for norske kvinner, begynner ofte å si at de ikke liker dem.  Mange av dem ser da mot Russland, Ukraina og Asia. Det er ikke de mest attraktive mennene som er gift med damer fra Thailand og Phillipinene.  Synes ofte synd på de damene.... 

Anonymkode: 356b0...837

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser heller ikke TS skriver noe om øynefarger her? 

TS skrev norske var lite attraktive, det kan bety TS kanskje syntes svensker, engelske nord-sør amerikanere er mer attraktive? Det betyr ikke TS liker mulatter, mørkhudet mennesker :)!

Sannsynligheten for at det er samme person som skriver er sikkert ikke stor, da jeg har lest noen innlegg her inne om forskjellige kvinner og land gjennom årene :) 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men dette er jo typisk for menn som ikke har draget på kvinner ! De som er uinteressante for norske kvinner, begynner ofte å si at de ikke liker dem.  Mange av dem ser da mot Russland, Ukraina og Asia. Det er ikke de mest attraktive mennene som er gift med damer fra Thailand og Phillipinene.  Synes ofte synd på de damene.... 

Anonymkode: 356b0...837

Det er mange gamle menn som liker asiatiske ja, men asiatiske er vel lette å få tak på kanskje?

Hva syntes TS om asiatiske da? 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skjønner, men å ta igjen er bare barnslig.

Som sagt så er det slik i mange land. I Afrika snakker de helt sikkert mye piss om sin egen hudfarge og alt som er! Om vi nordmenn gjør det samme betyr det ikke man ikke er nordmann. F.eks vet jeg om noen utenlanske som ikke liker sine egne kvinner, det samme kan skje i Norge. Bare vær stolt av deg selv.

Anonymkode: 5a0e2...ec8l

Det er jeg som ikke har klart å la være da ts aldri har gitt seg selv og gått på personer selv. Jeg har overhodet ingen problemer med menn som liker utenlandske kvinner. Og jeg er stolt av meg selv. Syns dog ingen menn skal klage over sine kvinner uansett land. Det er en uting menn stort sett har for seg. Kvinner kan de også, men mest fordi de er lei av menns klaging. Syns forøvrig alle mennesker er utrolig vakre på hver sin måte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Wintergirl. 

Jeg har selv opplevd at typen min ikke liker norske kvinner like godt som andre kvinner fra andre land. 

Det er smak og behag. 

Anonymkode: 323fa...439

Det er smak og behag ja. Men ts laget en annen tråd forrige uke også hvor han regelrett prakket på alle andre sin mening og "lo" hver gang de skrev noe tilbake. Alle mennesker er i mine øyne stort sett vakre uansett hvor de kommer fra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser heller ikke TS skriver noe om øynefarger her? 

TS liker ikke norske blå øyne, men amerikanske blå øyne. Det står på første side.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...