Gå til innhold

Norske kvinner lite attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å være ærlig, så virker ikke du helt seriøst.  Det finnes få ulikheter i Skandinavia og USA. USA har afroamerikanske kvinner, men de har ikke amerikanske blå øyne😣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen nevne ei pen nordisk kvinne fra en film? :P Helst norge kanskje! haha.

Anonymkode: 1ad2c...25f

Susanne Boucher

ta54a09c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Boomonster skrev:

Hvis du liker mørkhudede kvinner så gjør du det, og det er din preferanse.  Det betyr ikke at etnisk norske kvinner er uattraktive. 

Finnes millioner av mennesker som ikke er mørkhudet, selv om man ikke liker norske kvinner så betyr det ikke man liker mørkhudet. Finnes så mange fine i verden. Enig nordiske kvinner er kjedelige i lengden, det oppdaget jeg på ungdomsskolen. Det kom ei jente som var halv nord amerikansk på skolen vår, ganske lik på megan fox faktisk! jentene på skolen vår så ut som sauebonder iforhold til henne, og alle guttene fløy etter henne husker jeg :fnise: Mye sjalusi på den tiden blant hun jenta. Møtte senere ei annen jente som var utrolig vakker, halvt norsk og halv sør amerikansk, de er kjempe flotte! etter det fant jeg meg ei jente som var halvt norsk selv, og hun er det peneste jeg noen gang har sett, og er fremdeles med henne etter så mange lange år. Hadde hun hatt dårlig personlighet hadde jeg nok ikke vært med henne, men hun har en fin personlighet. Blir aldri sur for noe eller tar ting nært.

Anonymkode: 5a0e2...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo din mening. Noen liker etnisk norske andre ikke. 

Blir jo helt feil å spørre innpå en NORSK KG side om hvorfor norske kvinner er så uattraktive. 

Er jo så mange fine kvinner i Norge. Er jo ikke problem å finne seg en amerikaner, om du foretrekker det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

For å være ærlig, så virker ikke du helt seriøst.  Det finnes få ulikheter i Skandinavia og USA. USA har afroamerikanske kvinner, men de har ikke amerikanske blå øyne😣

De har amerikanske blå øyner jo? Har jo en i familien som er gift med nord amerikaner :) De får sjokk om nordmenn har fargetv til og med virker det som, og smarttelefon :fnise:

Anonymkode: 1ad2c...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hemmingroad skrev:

For å være ærlig, så virker ikke du helt seriøst.  Det finnes få ulikheter i Skandinavia og USA. USA har afroamerikanske kvinner, men de har ikke amerikanske blå øyne😣

Heey! Jeg er fra nord amerika og jeg har ikke noe nordisk blod i meg 😅 Mamma fant seg en mann fra norge når jeg var 17år. Har knæsj blå øyner og blondt hår. Nordamerikanere kan også ha blå øyner skjønner du! Mange stammer fra england-australia-latinamerika og så videre. :) Mange har latinsk og australsk blod i seg. 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror forøvrig det kan være slik tankegang på ekstremt mange. 

"Gresset er grønnere på andre siden" - når jeg bodde i California var det mange amerikanere som interesserte seg for meg. De synes norske/skandinaviske kvinner var vakre. 

Anonymkode: 02c61...abe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ærlig si jeg syntes nordmenn skilte seg veeeeldig ut når jeg kom hit. 🙄 Samme når jeg var på ferie i polen, men polske og norske er kanskje det samme? Ser ikke mye forskjell! Uansett jeg syntes norske er fine da! :) Møtt kjekkaser her :) 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror forøvrig det kan være slik tankegang på ekstremt mange. 

"Gresset er grønnere på andre siden" - når jeg bodde i California var det mange amerikanere som interesserte seg for meg. De synes norske/skandinaviske kvinner var vakre. 

Anonymkode: 02c61...abe

Kan stemme at noen syntes de er fine, fordi de skiller seg veldig ut! :) Jeg syntes det er fint med mennesker som skiller seg ut! Likte norske og polske, samtidig så sybtes jeg tyske også er fine :) 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror forøvrig det kan være slik tankegang på ekstremt mange. 

"Gresset er grønnere på andre siden" - når jeg bodde i California var det mange amerikanere som interesserte seg for meg. De synes norske/skandinaviske kvinner var vakre. 

Anonymkode: 02c61...abe

Jeg har fått mange teite vitser om nordmenn i amerika :P De tror også vi er dumme, haha!

Anonymkode: 1ad2c...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om det. Så får du helt enkelt finne deg en som matcher din preferanse.

(Hilsen blond, dog ikke båøyd , men grønnøyd )

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perle skrev:

Deg om det. Så får du helt enkelt finne deg en som matcher din preferanse.

(Hilsen blond, dog ikke båøyd , men grønnøyd )

Kritiserte ikke øynefarger, hårfarger osv. Men norske :)

Anonymkode: 1ad2c...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått mange teite vitser om nordmenn i amerika :P De tror også vi er dumme, haha!

Anonymkode: 1ad2c...25f

Ja, ganske det samme som vi har mot svensker og svensker har mot nordmenn. Liker amerikanere, beste årene i mitt liv var når jeg bodde der :)  

Anonymkode: 02c61...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kritiserte ikke øynefarger, hårfarger osv. Men norske :)

Anonymkode: 1ad2c...25f

Her innrømmer du at du kritiserer norske kvinner. På en norsk kvinneforum? :fnise: 

Skjønner litt mer hvorfor amerikanere har inntrykk av at nordmenn er dumme 😂

Anonymkode: 02c61...abe

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her innrømmer du at du kritiserer norske kvinner. På en norsk kvinneforum? :fnise: 

Skjønner litt mer hvorfor amerikanere har inntrykk av at nordmenn er dumme 😂

Anonymkode: 02c61...abe

Tror det er litt myte at vi nord amerikanere tror nordmenn er dumme! Ja, noen tror vel det, men da tar man ikke alle nordamerikanere under en kam! Virker som mange nordmenn tror vi Amerikanere er opptatte av nordmenn, altså det er vi ikke. Virker som nordmenn er veldig opptatte av oss 😅

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er litt myte at vi nord amerikanere tror nordmenn er dumme! Ja, noen tror vel det, men da tar man ikke alle nordamerikanere under en kam! Virker som mange nordmenn tror vi Amerikanere er opptatte av nordmenn, altså det er vi ikke. Virker som nordmenn er veldig opptatte av oss 😅

Anonymkode: 323fa...439

Jeg er selv halvt amerikansk - med amerikansk mor. Jeg vet godt at (alle) amerikanere ikke syns nordmenn er dumme. Ut ifra TS sine synspunkter så har han møtt på feile amerikanere, mener no jeg ;-)

Anonymkode: 02c61...abe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått mange teite vitser om nordmenn i amerika :P De tror også vi er dumme, haha!

Anonymkode: 1ad2c...25f

Det er bare myte, er selvførgelig noen som tror det, men blir litt tullet med siden det er myte. Er faktisk mange amerikanere som ikke har tenkt på hva nordmenn er egentlig også. Jeg visste knapt hva nordmenn var før mamma fant seg en fra norge. Visste jo om norge, men ikke noe spesielt. Ser fremdeles ikke forskjell på norske og polakker etter å ha bodd her noen år😅

Anonymkode: 323fa...439

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv halvt amerikansk - med amerikansk mor. Jeg vet godt at (alle) amerikanere ikke syns nordmenn er dumme. Ut ifra TS sine synspunkter så har han møtt på feile amerikanere, mener no jeg ;-)

Anonymkode: 02c61...abe

Så kult! Jeg er helt amerikansk! Moren min fant seg en den gang jeg var 17 år, fra Norge faktisk! Skal flytte tilbake igjen om noen år, men må si jeg liker meg godt i Norge også, ganske fredelig! Hvordan liker du deg i Amerika? :) 

Vet om noen som har tullet med det, når de først har blitt kjent med nordmenn, men det er jo bare tull så blir det bare dratt ut :) 

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eksen min bodde i USA ble hun spurt om vi hadde pizza i Norge, å om vi bodde i trehytter i skogen😁👌

Endret av Hemmingroad
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...