wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #81 Skrevet 12. februar 2017 10 minutter siden, Jonasmann skrev: Vet ikke, men om det hadde vert en norsk mann hadde han i alle fall begynt å klage over personlighet og feminisme. For det er som oftest sistnevnte som virkelig gjør at disse mennene blir sinte, en overdrevet feminisme i kombinasjon med å ikke ha mye penger eller tekke med damene. Ja, feminisme har jo tatt litt vel av for mange, så det burde vært hovedproblemet for en norsk mann. Får se hva ts sier videre senere
Deron Skrevet 12. februar 2017 #82 Skrevet 12. februar 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner sør amerikanere, og har noen søskenbarn som er halvt sør amerikanske og det stemmer nok ikke at de driver å opererer seg i årevis som er din påstand Plastikk kirugi er svært upopulært i Sør, hvorfor vet jeg ikke. Er jo selvførgelig noen som tar noen operasjoner, men ikke stort mange altså. Du kan tenke deg hvor mange neser hver eneste klinikk i Norge opererer i året, de fleste ligger vel på ca 100 neseoperasjoner, og da har jeg ikke regna med andre skjønnhetsoperasjoner. Anonymkode: 323fa...439 Jeg sier ikke at sør-amerikanere generelt gjør det, det vet jeg ingenting om, men disse deltakerne i missekonkurranser (som AB 1ad2c...25f, mente var et argument for at sør amrikanere er penere enn skandinavere) opererer seg mye. 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #83 Skrevet 12. februar 2017 Dette er den andre tråden TS starter om dette emnet. H*n hudflettet blå øyne i den forrige tråden, og det var kun blandede jenter som gjaldt. Du må virkelig føle deg truffet for noe TS? Anonymkode: f8f84...ff2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #85 Skrevet 12. februar 2017 45 minutter siden, wintergirl skrev: Hvor er ts blitt av? Tipper TS ble litt flau over avsløringen men dukker nok opp en ny tråd snart. Anonymkode: f8f84...ff2 1
wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #86 Skrevet 12. februar 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper TS ble litt flau over avsløringen men dukker nok opp en ny tråd snart. Anonymkode: f8f84...ff2 Helt sikkert Denne gangen så heter vel tråden " hvorfor er blandete personer så mye vakrere?" Hilsen ts( som er en latina/amerikaner/svenske selv
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #87 Skrevet 12. februar 2017 11 timer siden, wintergirl skrev: Begynner du med dette tullet igjen?! Du som lagde tråden om" hvilken øynefarger som er penest". Der også skulle du prakke smaken din på alle andre og kritisere norske damer. Akkurat det samme som du driver med her. Amerikanske blåøyde, eller svenske blåøyde er bedre en norske, er det du drev å malte på om og om igjen, og ja, de latinaene dine. Hvorfor er dette så viktig for deg å prakke på andre? Folk har forskjellige smak uansett hva du måtte mene. Du virker bare bitter når du holder på sånn! Øynefarger? Hva har dette med tråden min å gjøre? Er du full? Anonymkode: 1ad2c...25f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #88 Skrevet 12. februar 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle likt å sett hvordan du ser ut,TS. Skulle ikke forundre meg om det satt en 40 år gammel "kritt" hvit mann med pondus bak tastaturet ditt. Du har sikkert "norske-blå øyne" også. Jeg er faktisk villig til å vedde på at du er singel, og ikke fordi du velger det selv - men rett og slett fordi du ikke får deg en dame. Skjønner godt at du endrer ditt syn på norske kvinner, når du ikke kan få en. Er slettes ikke din feil, ønsker deg god bedring! Anonymkode: 02c61...abe Er da i 20 årene. Har da hatt mange damer jeg, er jo ikke så vanskelig å finne seg damer på byen på en lørdagskveld heller? Har da aldri sagt norske er styggeste som finnes, jeg sa de er lite attraktive! Det betyr ikke at det ikke finnes ei eneste pen jente i Norge, for det gjør det jo, men det er fåtall. Anonymkode: 1ad2c...25f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #89 Skrevet 12. februar 2017 3 timer siden, Deron skrev: Jeg sier ikke at sør-amerikanere generelt gjør det, det vet jeg ingenting om, men disse deltakerne i missekonkurranser (som AB 1ad2c...25f, mente var et argument for at sør amrikanere er penere enn skandinavere) opererer seg mye. Norske kvinner opererer seg mye de også I norge er plastikk kirugi blitt en trend blant de unge Anonymkode: 1ad2c...25f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #90 Skrevet 12. februar 2017 10 timer siden, Jonasmann skrev: Jeg tror ikke TS er norsk overhode, kanskje ikke mann en gang. Du ser det på rettskrivingen hans/hennes, pratet om mulatter, blå øyne osv. Har ikke pratet om mulatter, blåøyne eller noe? Elsker blå øyner (elsker alle øynefarger), solbrune damer, eller all slags damer (Ikke mørkhudet), mulatter er ikke min smak, de er jo mørkebrune. Poenget mitt var hvorfor norske kvinner var lite attraktive, det betyr ikke at det ikke finnes pene damer i Norge. Haha, folk tar ting for nært. Anonymkode: 1ad2c...25f
wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #91 Skrevet 12. februar 2017 Du er den samme dusten som skrev om øyefarger jo. Ser det på den dumme måten skriver på. Du er helt besatt av å fremme dine meninger og for deg så fins det ingen andre. Ikke tror jeg på at du er mann i 20 årene heller. Hvis oss bilde av hvor "kjekk" du er da. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #92 Skrevet 12. februar 2017 Akkurat nå, wintergirl skrev: Helt sikkert Denne gangen så heter vel tråden " hvorfor er blandete personer så mye vakrere?" Hilsen ts( som er en latina/amerikaner/svenske selv Jeg er nordmann tenk Anonymkode: 1ad2c...25f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #93 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er da i 20 årene. Har da hatt mange damer jeg, er jo ikke så vanskelig å finne seg damer på byen på en lørdagskveld heller? Har da aldri sagt norske er styggeste som finnes, jeg sa de er lite attraktive! Det betyr ikke at det ikke finnes ei eneste pen jente i Norge, for det gjør det jo, men det er fåtall. Anonymkode: 1ad2c...25f De peneste norske kvinnene blir sammen med de kjekkeste norske mennene, så du får finne deg en missedronning fra Sør-Amerika da vet du Anonymkode: 56d2f...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #94 Skrevet 12. februar 2017 Akkurat nå, wintergirl skrev: Du er den samme dusten som skrev om øyefarger jo. Ser det på den dumme måten skriver på. Du er helt besatt av å fremme dine meninger og for deg så fins det ingen andre. Ikke tror jeg på at du er mann i 20 årene heller. Hvis oss bilde av hvor "kjekk" du er da. Mye uttalelser her ja. Anonymkode: 1ad2c...25f
wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #95 Skrevet 12. februar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg er nordmann tenk Anonymkode: 1ad2c...25f Yeah right! En støgg en sådan da ihvertfall 😂😂😂😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #96 Skrevet 12. februar 2017 På 11.2.2017 den 3.27, AnonymBruker skrev: Hvorfor er norske kvinner så lite attraktive? Det er greit å få seg noe av de når man er på byen, og vi har jo ellers lite utvalg av kvinner. Særlig syntes jeg norske kvinner ikke er så attraktive. Fine er de om det er blandet gener da. Flere enn meg som liker kvinner som er blandet? Det er kanskje ikke så mange menn her inne siden det er KG. Anonymkode: 1ad2c...25f Dumt spørsmål, er en smakssak dette. Noen liker det eksotiske, noen liker blonde, noen liker tykke, noen liker tynne, noen liker brune, noen liker bleke, noen liker store pupper, noen liker små...... osv. Smaken er som baken. Ja, noen liker til og med menn.... Anonymkode: 53ed9...89a
wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #97 Skrevet 12. februar 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Mye uttalelser her ja. Anonymkode: 1ad2c...25f Føler deg truffet nå? Det er hjelp å få for dine problemer og altså. Å gå rundt å være bitter er ikke bra😋😋😋😋 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #98 Skrevet 12. februar 2017 wintergirl, kan du slutte å syte over alle tråder du leser her inne? Hva TS liker har vi ingenting med. Vi kan ikke velge om TS syntes norske er lite attraktive? Stadigvekk hører jeg mange menn sier det, men det er DERES smak. Jeg bryr meg ikke om hva andre syntes, så lenge jeg har en som elsker meg for den jeg er. Slutt å bry seg oppi slike ting. Anonymkode: 5a0e2...ec8 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2017 #99 Skrevet 12. februar 2017 Akkurat nå, wintergirl skrev: Yeah right! En støgg en sådan da ihvertfall 😂😂😂😂😂 Og rett og slett for en barnslig person. Du klager over TS men rett og slett ikke er noe bedre. Har du dårlig selvtillit siden du blir så sur? Anonymkode: 5a0e2...ec8 3
wintergirl Skrevet 12. februar 2017 #100 Skrevet 12. februar 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: wintergirl, kan du slutte å syte over alle tråder du leser her inne? Hva TS liker har vi ingenting med. Vi kan ikke velge om TS syntes norske er lite attraktive? Stadigvekk hører jeg mange menn sier det, men det er DERES smak. Jeg bryr meg ikke om hva andre syntes, så lenge jeg har en som elsker meg for den jeg er. Slutt å bry seg oppi slike ting. Anonymkode: 5a0e2...ec8 Jeg syns kanskje det er litt morsomt å ta igjen da. Ts prakket sin smak på alle i sin siste tråd og respekterte ingen andre heller. At ts har sin smak er helt greit. Bare h*n kan kutte ut å prakke på at alle andre skal mene det samme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå