Gå til innhold

Norske kvinner lite attraktive?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kult! Jeg er helt amerikansk! Moren min fant seg en den gang jeg var 17 år, fra Norge faktisk! Skal flytte tilbake igjen om noen år, men må si jeg liker meg godt i Norge også, ganske fredelig! Hvordan liker du deg i Amerika? :) 

Vet om noen som har tullet med det, når de først har blitt kjent med nordmenn, men det er jo bare tull så blir det bare dratt ut :) 

Anonymkode: 323fa...439

Jeg bor i Norge nå. Flyttet hit som 12 åring (er 25år nå) Reiser til Amerika 2 ganger i året for å besøke familie. Kommer nok til å flytte til USA for en periode om noen år, men trives veldig godt i Norge så vil nok ende tilbake igjen her til slutt tenker jeg :)

Anonymkode: 02c61...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Når eksen min bodde i USA ble hun spurt om vi hadde pizza i Norge, å om vi bodde i ttehytter i skogen😁👌

Haha, seriøst? Pizza er det jo overalt! 

Det med trehytter i skogen kunne mange trodd da. Er jo faktisk mye skog her i norge (ikke negativt), og hus er ikke så tett på hverandre mange steder der det er mye skog :) 

Er jo godt å bo fredelig :)  

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Norge nå. Flyttet hit som 12 åring (er 25år nå) Reiser til Amerika 2 ganger i året for å besøke familie. Kommer nok til å flytte til USA for en periode om noen år, men trives veldig godt i Norge så vil nok ende tilbake igjen her til slutt tenker jeg :)

Anonymkode: 02c61...abe

Så moro! Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen fra norge som oppholder seg i amerika iblant! Hadde vært gøy :)  Hvor bodde du og hvilken skole gikk du på? :)

Anonymkode: 323fa...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så moro! Jeg kunne tenkt meg å bli kjent med noen fra norge som oppholder seg i amerika iblant! Hadde vært gøy :)  Hvor bodde du og hvilken skole gikk du på? :)

Anonymkode: 323fa...439

Bodde i Washington, lafayette mener jeg skolen het/heter (litt usikker). Hele familien er fra Washington, så er i hovedsaklig der jeg reiser til :)

Hvor er du fra? :)

Anonymkode: 02c61...abe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melkehvit hud fint, tuller du? :O Syntes ikke norske blåøyner er særlig pene, men liker blonde amerikanere med blå og brune øyner :) De er svært attraktive :D 

Anonymkode: 1ad2c...25f

Synes det er så lite attraktivt med folk som ikke kan skrive sitt eget morsmål.

Herregud, må lage tråd om det på KG! Hvorfor er menn som ikke kan skrive så lite attraktive? :fnise:

Anonymkode: a4575...778

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler mange norske damer kan være pene og jeg da :P men jeg er jente så kansje konkurranse instinktet har. Noe å si :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elseby13
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke mørkhudene kvinner heller, da foretrekker jeg heller norske enn mørkhudet. 

Anonymkode: 1ad2c...25f

Du liker ikke hvite kvinner, du liker ikke mørkhudete kvinner... du liker kanskje menn istedenfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så teit at nroske menn klager over hvor lite attraktive norske kvinner er. Overalt i verden er norske/skandinaviske kvinner regnet som verdens vakreste. Hadde resten av verden fått høre hvordan vi blir omtalt hadde de fått hakeslepp og tenkt hvor dumme noen norske menn er.

Ellers forstår jeg ikke hvorfor du oppretter en slik tråd på kvinneguiden. Det er ganske lavmål.

Anonymkode: 324a9...52c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bodde i Washington, lafayette mener jeg skolen het/heter (litt usikker). Hele familien er fra Washington, så er i hovedsaklig der jeg reiser til :)

Hvor er du fra? :)

Anonymkode: 02c61...abe

Manhattan :) 

Anonymkode: 323fa...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Melkehvit hud fint, tuller du? :O Syntes ikke norske blåøyner er særlig pene, men liker blonde amerikanere med blå og brune øyner :) De er svært attraktive :D 

Anonymkode: 1ad2c...25f

Melkehvit hud er nydelig! Blå og grønne øyne er det vakreste, aldri vært så glad i brune øyne. Mennesker fra Norge og Island er for meg de vakreste og mest attraktive.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare myte, er selvførgelig noen som tror det, men blir litt tullet med siden det er myte. Er faktisk mange amerikanere som ikke har tenkt på hva nordmenn er egentlig også. Jeg visste knapt hva nordmenn var før mamma fant seg en fra norge. Visste jo om norge, men ikke noe spesielt. Ser fremdeles ikke forskjell på norske og polakker etter å ha bodd her noen år😅

Anonymkode: 323fa...439

Polakker er mørkere og lavere enn norske jenter. De har også større neser, lavere panne og mindre haker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skandinaviske kvinner er kjent for å være veldig vakre rundt om kring i verden, så da er det nok heller smaken din som er annerledes enn damene som er lite attraktive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er norske kvinner så lite attraktive? 

Det er greit å få seg noe av de når man er på byen, og vi har jo ellers lite utvalg av kvinner. Særlig syntes jeg norske kvinner ikke er så attraktive. Fine er de om det er blandet gener da. 

Flere enn meg som liker kvinner som er blandet? 
Det er kanskje ikke så mange menn her inne siden det er KG.
 

Anonymkode: 1ad2c...25f

Syns de fleste norske kvinner er vakre, og at de bare blir vakrere med årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Boomonster skrev:

Polakker er mørkere og lavere enn norske jenter. De har også større neser, lavere panne og mindre haker. 

Finnes like mange polakker med store neser som små, mange i Norge med kjempe store neser også, det er bare at norske  opererer nesene sine :P De ser helt forskjellige ut, samme som oss norske, ingen er like og det er ikke noe direkte bestemt på hvordan polske ser ut, samtidig som oss :)

Finnes mange mørke norske også! Ikke glem det :)  Men syntes ikke vi norske ligner på noen tror jeg? Har ikke tenkt på det. Har ikke noe imot polakker heller da, like vakre som oss de :)
Ble kjent med ei jente fra lithauen jeg trodde var norsk fram til jeg hørte alle ordfeila hennes, haha!

Anonymkode: 5a0e2...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finnes like mange polakker med store neser som små, mange i Norge med kjempe store neser også, det er bare at norske  opererer nesene sine :P De ser helt forskjellige ut, samme som oss norske, ingen er like og det er ikke noe direkte bestemt på hvordan polske ser ut, samtidig som oss :)

Finnes mange mørke norske også! Ikke glem det :)  Men syntes ikke vi norske ligner på noen tror jeg? Har ikke tenkt på det. Har ikke noe imot polakker heller da, like vakre som oss de :)
Ble kjent med ei jente fra lithauen jeg trodde var norsk fram til jeg hørte alle ordfeila hennes, haha!

Anonymkode: 5a0e2...ec8

Det er et fåtall av norske kvinner som har hatt rhinoplastikk.  Jeg har vært i Polen 3 ganger og det er dette jeg har observert, det ER en forskjell men vanskelig å påpeke utenom høyde, nese og hake. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Norske og amerikanere er ikke samme type, amerikanere er blandet med alt mulig. selv om de har blå øyne er de langt ifra det samme som norske :) Du ser jo bare hvor mange pene man ser når man er på gata i USA, mens i norge er det som å se engelske/polske/tyske, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :)

Anonymkode: 1ad2c...25f

DET er jeg veldig uenig i og jeg har bodd mange år i Statne. Syntes definitivt norske damer på generell basis er mye penere enn Amerikanske. Norske damer er også mye sunnere og fremstår mer naturlige. Det sagt så syntes jeg også at det er pent med mennesker med forskjellige etnisiteter, men der er jeg jo ikke helt objektiv :P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Boomonster skrev:

Det er et fåtall av norske kvinner som har hatt rhinoplastikk.  Jeg har vært i Polen 3 ganger og det er dette jeg har observert, det ER en forskjell men vanskelig å påpeke utenom høyde, nese og hake. 

Fåtall? Hver klinikk i Norge opererer ca 100 neser i året, så det er ikke fåtall. De fleste som opererer seg har høy neserygg eller hump (krok) på nesen. Sjekk også Neseplastikk på forumet her :)

Anonymkode: 5a0e2...ec8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange Norske damer er vakre,høye, slanke, markerte trekk.

Anonymkode: 60019...989

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er så teit at nroske menn klager over hvor lite attraktive norske kvinner er. Overalt i verden er norske/skandinaviske kvinner regnet som verdens vakreste. Hadde resten av verden fått høre hvordan vi blir omtalt hadde de fått hakeslepp og tenkt hvor dumme noen norske menn er.

Ellers forstår jeg ikke hvorfor du oppretter en slik tråd på kvinneguiden. Det er ganske lavmål.

Anonymkode: 324a9...52c

Hvor har du fått fra at norske er verdens vakreste? Sør Amerikanere er regnet som verdens vakreste. Nordiske ligger på listen også, men ikke på førsteplass. 

Anonymkode: 1ad2c...25f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor har du fått fra at norske er verdens vakreste? Sør Amerikanere er regnet som verdens vakreste. Nordiske ligger på listen også, men ikke på førsteplass. 

Anonymkode: 1ad2c...25f

Helt sant det du sier der. Jeg trodde selv vi norske var verdens vakreste før, men det er noe vi norske har antatt om oss selv tror jeg. Svensker skal visst være vakrere enn oss der igjen :P Selv syntes jeg vi norske er noe av det peneste, men man skal jo være stolt av seg selv og landet :) Selv syntes jeg Sør amerikanere er kjempe vakre også! :ninuskapus:

Anonymkode: 5a0e2...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...