Gå til innhold

Norske kvinner lite attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er norske kvinner så lite attraktive? 

Det er greit å få seg noe av de når man er på byen, og vi har jo ellers lite utvalg av kvinner. Særlig syntes jeg norske kvinner ikke er så attraktive. Fine er de om det er blandet gener da. 

Flere enn meg som liker kvinner som er blandet? 
Det er kanskje ikke så mange menn her inne siden det er KG.

Anonymkode: 1ad2c...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns norske damer er fine jeg :)

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å få seg noe av de når man er på byen, og vi har jo ellers lite utvalg av kvinner. Særlig syntes jeg norske kvinner ikke er så attraktive. Fine er de om det er blandet gener da. 

Smaken er da forskjellig den. Du kan ikke spørre andre hvorfor norske kvinner ikke er attraktive. Det er du som ikke synes det, så da får du spørre deg selv hvorfor du mener det. Synes du det er fint med kvinner som er blandet så finner du deg det.

Anonymkode: e8b26...607

• Liker 14
Skrevet

Hva man tenker er attraktivt, er en subjektiv oppfatning. Altså at den subjektive oppfatningen ikke er generaliserbar. Rent personlig kan jeg ikke tenke meg noe vakrere enn en blond, blåøyd dame med melkehvit hud.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Jolene skrev:

Hva man tenker er attraktivt, er en subjektiv oppfatning. Altså at den subjektive oppfatningen ikke er generaliserbar. Rent personlig kan jeg ikke tenke meg noe vakrere enn en blond, blåøyd dame med melkehvit hud.

Melkehvit hud fint, tuller du? :O Syntes ikke norske blåøyner er særlig pene, men liker blonde amerikanere med blå og brune øyner :) De er svært attraktive :D 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Melkehvit hud fint, tuller du? :O Syntes ikke norske blåøyner er særlig pene, men liker blonde amerikanere med blå og brune øyner :) De er svært attraktive :D 

Hva er forskjellen på norske blå øyne og amerikanske blå øyne?😞

Skrevet (endret)

Nei, norske damer ser ikke ut!!!

1118full-hanne-sørvåg.jpg

Endret av Hemmingroad
Skrevet
Akkurat nå, Tutte skrev:

Hva er forskjellen på norske blå øyne og amerikanske blå øyne?😞

Norske og amerikanere er ikke samme type, amerikanere er blandet med alt mulig. selv om de har blå øyne er de langt ifra det samme som norske :) Du ser jo bare hvor mange pene man ser når man er på gata i USA, mens i norge er det som å se engelske/polske/tyske, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :)

Skrevet
Akkurat nå, Hemmingroad skrev:

Nei, norske damer ser ikke ut!!!

1118full-hanne-sørvåg.jpg

Hun der var ikke sååå ille da? 

Skrevet

Riktig👍

Gjest Jonasmann
Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du gidder å skrive det der her. Det er jo slik at menn i Norge har valgt de kvinner (og dermed kvinnelige egenskaper) de liker, noe som har skapt hvordan norske kvinner er. Så attraktive burde veldig mange være, i alle fall for menn her i Norge.

Endret av Jonasmann
Skrevet

Riktig👍

Hva er riktig? at hun ikke var så ille? :) ble forvirra nå! 

Skrevet

eller at norske var ikke så attraktive? 

Skrevet

Hvis du liker mørkhudede kvinner så gjør du det, og det er din preferanse.  Det betyr ikke at etnisk norske kvinner er uattraktive. 

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norske og amerikanere er ikke samme type, amerikanere er blandet med alt mulig. selv om de har blå øyne er de langt ifra det samme som norske :) Du ser jo bare hvor mange pene man ser når man er på gata i USA, mens i norge er det som å se engelske/polske/tyske, vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det :)

Har du vært mye på gata i USA eller har du sett på Hollywood filmer? 

Visste du forresten at mange amerikanske i dag er blandet med norske som følge av at nordmenn flyktet dit under krigen?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Riktig👍

Så på henne på google nå, så pen var hun ikke da, men pen til å være norsk :)

Skrevet
Akkurat nå, Boomonster skrev:

Hvis du liker mørkhudede kvinner så gjør du det, og det er din preferanse.  Det betyr ikke at etnisk norske kvinner er uattraktive. 

Liker ikke mørkhudene kvinner heller, da foretrekker jeg heller norske enn mørkhudet. 

Skrevet
Akkurat nå, Tutte skrev:

Visste du forresten at mange amerikanske i dag er blandet med norske som følge av at nordmenn flyktet dit under krigen?

En i familien som er gift med nord amerikaner :) Ikke norske gener tilbake da. Syntes spesielt jentene fra siden dems er så vakre, kan jo ikke prøve meg på noen som er i familien til familien min da, selv om det frister :P 
Vært mye i usa. Men når du nevner filmer så har jeg faktisk aldri sett noen pene i norske filmer heller tror jeg? 

Skrevet
Akkurat nå, Tutte skrev:

Det er ikke mye norsk blod igjen, men ja det er mange norske blandinger der, derfor de er fine, siden de er blandet :)
Møtt på helt norske kvinner der en gang,de merket man godt, skilte seg kjempe ut, passet ikke inn blant resten av kvinnene :alice:

Skrevet

Kan noen nevne ei pen nordisk kvinne fra en film? :P Helst norge kanskje! haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...