Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #241 Del Skrevet 19. januar 2005 Foreldrene våre vet ikke noe, de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #242 Del Skrevet 19. januar 2005 Når skal de informeres da Lunacia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #243 Del Skrevet 19. januar 2005 Vet ikke. Vi vil i hvert fall ha en sikker dato først. Kanskje vi venter til de får invitasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 19. januar 2005 #244 Del Skrevet 19. januar 2005 Hei tomias! Så du hadde lastet ned en gratis (nesten hvertfall) bryllupsplanlegger. Bare lurer på hva den inneholder jeg, og om det er det samme som står der som i alle bryllupsmagasinene?? Gidder ikke betale for noe jeg allerede vet liksom Håper du gidder å skrive to ord om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #245 Del Skrevet 19. januar 2005 Skal skrive litt mer om planleggeren når feberen har gitt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2005 #246 Del Skrevet 19. januar 2005 Supert, for den kunne jeg tenke meg å høre mere om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 19. januar 2005 #247 Del Skrevet 19. januar 2005 Å du min kjæreste lille venn... Håper du snart blir bra igjen!!! Skulle akkurat til å legge inn en melding og høre hvordan det stod til...og så så jeg at du just hadde lagt inn selv, så da har du vel fortsatt feber og ekke i storform! :-? Supergod bedring ønskes deg!!! Klems fra Vicks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #248 Del Skrevet 19. januar 2005 Takk for god bedring hilsen. Sitter i ørska med PCn i fanget foran PCn og prøver å få tida til å gå fram til jeg kan lege meg. Har gått gjennom nesten en hel boks med kleenex i løpet av de to siste dagene, passe sår rundt nesa ja... :evil: Men mamma hadde med seg aloe vera gel når hun var innom i dag så nå er nesa nøye innsmurt, det pleier å hjelpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 19. januar 2005 Forfatter #249 Del Skrevet 19. januar 2005 Da skal jeg finne køya. Krysser fingrene for at feberen slipper taket i løpet av natta, begynner å bli kraftig lei nå. På fredag kommer forresten lillesøsteren min på overnattingsbesøk, gleder meg veldig til å vise henne bilde av brudepikekjolen jeg har tittet på, håper hun liker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. januar 2005 #250 Del Skrevet 19. januar 2005 GOD BEDRING OG SOV GODT!!! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 20. januar 2005 #251 Del Skrevet 20. januar 2005 Håper du har sovet godt og at du er på bedingens vei Ønsker fortsatt goood bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2005 #252 Del Skrevet 20. januar 2005 God bedring Tomias! Vi har bestilt billetter til kl 14 på søndag. Forstod jeg rett i at moren din ikke er noe særlig interessert? Hvorfor det? Ble bare litt nysgjerrig, jeg... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #253 Del Skrevet 20. januar 2005 Da er jeg oppe og nesten på beina igjen... er fortsatt litt tett, men virker som feberen har sluppet taket i løpet av natta. :-) Forstod jeg rett i at moren din ikke er noe særlig interessert? Hvorfor det? Ble bare litt nysgjerrig, jeg... Tja, si det? Neida, det er vel ikke det at hun ikke er interessert, men ikke hoppende begeistret, regner med at hun blir mer entusiastisk når dagen nærmer seg mer. Akkurat nå er hun nyforelsket selv! :-) Som sagt så viste hun litt mer interesse i går, var blant annet entusiatsik når det gjaldt å lage innbydelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 20. januar 2005 #254 Del Skrevet 20. januar 2005 Så bra at mammaen din blir mer interessert! Det er sikkert som du sier...at jo nærmere dagen kommer, jo mer oppspilt blir hun etterhvert hun også! Bare vent, det kommer nok - særlig nå som hun er nyforelsket selv også! Hvordan er formen din i dag da vennen??? Huff, sår nese er pyton - gjør det ikke noe bedre å være syk i alle fall, det er jo bare sååååå vondt! :-? Er du på hugget med invitasjoner selv nå eller?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #255 Del Skrevet 20. januar 2005 Har ikke kommet noe lenger med invitasjoner. Vil ha deg med PÅ ND!!! Og skal prøve å få med noen å se på tapet også... har funnet mange nydelige på nettet, men vet ikke hvor godt utvalg det er i vårt lille land... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 20. januar 2005 #256 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Så du skal også se på ringer på lørdag? Det blir spennende. Er det noe du liker bedre enn annet? Noe spesielt du ser etter, kanskje? Eller, kanskje enda viktigere, noe du absolutt ikke vil ha ? Du må skrive hvordan det gikk da så jeg får høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #257 Del Skrevet 20. januar 2005 Vet egentlig ikke helt med ringen enda... er veldig i startgropa men skal altså innom min kjæres søster på jobben på lørdag og ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #258 Del Skrevet 20. januar 2005 Da er det offisielt, den lille esken med 150 ansikts-servietter (som min kjære kjøpte på vei hjem fra jobben i forigårs) er tom! :oops: Nå må han bare skyndte seg hjem med en ny en. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 20. januar 2005 Forfatter #259 Del Skrevet 20. januar 2005 I dag har jeg tittet litt på feriehus på nettet. Tenkte vi skulle ha litt info om feriehus i nærheten av slottet på hjemmesiden slik at de gjestene som kanskje vil bli noen dager har muligheten til å leie feriehus. Lurer på å leie et hus selv også, vil jo gjerne være der nede noen dager før selve vielsen for å legge på plass de siste bitene, så kan evt noen av gjestene med dårlig råd sove der på selve natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 20. januar 2005 #260 Del Skrevet 20. januar 2005 I dag har jeg tittet litt på feriehus på nettet. Tenkte vi skulle ha litt info om feriehus i nærheten av slottet på hjemmesiden slik at de gjestene som kanskje vil bli noen dager har muligheten til å leie feriehus. Lurer på å leie et hus selv også, vil jo gjerne være der nede noen dager før selve vielsen for å legge på plass de siste bitene, så kan evt noen av gjestene med dårlig råd sove der på selve natta. Fant du noe du likte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå