TeddyToria Skrevet 13. januar 2005 #181 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg må si at jeg gleder og gruer meg litt til å treffe andre bruder. Jeg sier meg en tanke enig med denne uttalelsen... Det er litt med skrekkblandet fryd, så spennende liksom - jeg kjenner jo ikke noen av dere, men så føler jeg at jeg "kjenner" dere allikevel! :oops: Herlig med planleggings-kick, tomias!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 #182 Del Skrevet 13. januar 2005 Lover å ikke bite :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 13. januar 2005 #183 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg skal heller ikke bite for hardt, jeg lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 13. januar 2005 #184 Del Skrevet 13. januar 2005 Fantastisk sted Tomias. Det blir virkelig et drømmebryllup!!! :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 13. januar 2005 Jeg lover og å ikke bite! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #186 Del Skrevet 13. januar 2005 Da logger jeg av og finner køya. Svigermor er i ferd med å legge seg for å sove på hemsen, om under 6 timer er jeg på vei til flyplassen... OUCH! God helg alle flickorna! Oooopsss... burde kanskje pakke og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. januar 2005 #187 Del Skrevet 14. januar 2005 Da logger jeg av og finner køya. Svigermor er i ferd med å legge seg for å sove på hemsen, om under 6 timer er jeg på vei til flyplassen... OUCH! God helg alle flickorna! Oooopsss... burde kanskje pakke og... Pakke ja - det er kanskje ikke så dumt! Men du og svigermor er vel long gone på vei til Køben nå... God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 14. januar 2005 #188 Del Skrevet 14. januar 2005 Nydelig slott ja! :-) Og den prisen synes jeg ikke det er noe å si på! Gøy å gjøre noe utenom det vanlige. Det føler jeg at vi gjør også, tror og håper at vi får drømmebryllupet vårt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #189 Del Skrevet 15. januar 2005 Kjempeide at de som har "ferdige produkter" (eller halveis for den saks skyld) tar med det! Jeg har absolutt ingenting enda, jeg... Det er jo så lenge til enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. januar 2005 #190 Del Skrevet 15. januar 2005 Jeg må si at jeg gleder og gruer meg litt til å treffe andre bruder. Får se hva det blir til med ferdige/halvferdige produkter til dagen. Du kjenner meg, da. Og jeg regner med at du blir hos meg til vi stikker på treffet? Siden vi skal på fylla dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. januar 2005 #191 Del Skrevet 15. januar 2005 Du fikk aldeles rett, vennen! Jeg (eller VI da) ble huseier(e) mens du er borte... Weeeeeee!!! Du får få en full rapoort når du kommer hjem, i mellomtiden håper jeg du storkoser deg i København! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 15. januar 2005 #192 Del Skrevet 15. januar 2005 Du kjenner meg, da. Og jeg regner med at du blir hos meg til vi stikker på treffet? Siden vi skal på fylla dagen før. Det er sant at jeg gjør, regner vel nesten med det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 16. januar 2005 #193 Del Skrevet 16. januar 2005 Kjære vennen!!! Ser du er pålogget nå - så jeg vil begynne med å ønske deg velkommen heimatt igjen! Har du hatt en fin tur??? Jeg hadde gledet meg til å lunsje med deg i morgen...særlig nå som jeg også har fått gavekort på ND. Men tror du ikke ei jeg skal skrive hovedoppgave med ringte meg i ettermiddag, og fortalte at vi må levere prosjektbeskrivelse allerede i morgen?!?!?!? Så jeg måtte altså bare hive meg i bilen, og kjøre sørover igjen! :-? Kom akkurat inn døren, og skal bare skrive ut noen artikler, før jeg køyer. Må tidlig opp og skrive oppgave i morgen! *sukk* Så jeg får altså ikke møtt deg... :-( Men jeg skal plinge eller melde eller taste med en gang jeg vet tid jeg er på vei innover igjen - så får vi ha det tilgode enn så lenge?!? Og du - som sagt...du fikk rett! Vi kjøpte hus på fredag!!! :-) Natt natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 16. januar 2005 Den er grei! Alltid bra å ha noe å glede seg til! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 16. januar 2005 Forfatter #195 Del Skrevet 16. januar 2005 Takk for hilsener jenter! Kjempetrøtt akkurat nå, men litt må jeg jo skrive før jeg køyer. Har hatt en kjempefin tur til Køben. Min kommende svigersøster fikk kjøpt seg kjole (Maite fra Rembo), hun ble bare helt nydelig i den. Hun er så vakker at hun hadde blitt nydelig om hun så valgte å gifte seg i en striesekk, men denne kjolen er bare som skapt for henne. Hun hadde regnet med på forhånd at hun kanksje kom til å kjøpe kjolen hjemme fordi det ville bli enklere med tilpassning og sånt, men fikk så god service og pris at hun slo til med det samme. Hun var også helt bestemt på at hun ikke skulle ha slør, men ekspeditrisen fant et som var som skapt for kjolen og som skapte en perfekt helhet så da ble det slør og. Gleder meg til å se henne på selve dagen. Prøvde ingen kjoler selv, men kommer helt sikkert til å stikke innom Casa Lezar i Køben igjen! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 16. januar 2005 #196 Del Skrevet 16. januar 2005 Hei Tomias Hvorda n har du hatt det? Ble du frisk i løpet av turen? Jeg har vært på kjolebesøk siden sist (eller hadde du kanskje ikke dratt... hmmm ) og på lørdag var jeg på jakt i byen etter sko og korsett - uten hell Var så utrolig mye folk i byen på lørdag, kanskje jeg skulle prøve meg en annen dag enn en lørdags formiddag.. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #197 Del Skrevet 17. januar 2005 Velkommen hjem, tomias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #198 Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for hilsener jenter! Har faktisk savna dere litt mens jeg har vært borte. Føltes litt rart å titte på så mange brudeting og ikke kunne rapportere videre til dere. Min svigerinne (kommende) fikk altså kjøpt seg en nydelig kjole så sånnsett fikk vi jo gjorte det vi kom for. Jeg tittet og litt på kjoler, men prøvde ikke. Det jeg føler at jeg sitter igjen med etter bryllupet er at jeg etter å ha blitt påminnet hvor hyggelige danskene er har blitt enda mer gira på å gifte meg der nede. Vi fikk super service hvor enn vi kom og alle var bare kjempehyggelige! Fikk kjøpt noen magasiner og så nå er det bare å drømme i vei. Skulle jo egentlig på messa på Plaza sammen med min svigersøster, men nå som hun har kjøpt seg kjole er hun litt usikker på om hun vil gå. Kankje brudejentene har plass til en til i følget sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #199 Del Skrevet 17. januar 2005 Kommer dere til å gifte dere på ambassaden der nede, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #200 Del Skrevet 17. januar 2005 Å ja, har kanskje glemt å fortelle om våre tanker ang vielsen. En venn av min far får vigselsrett for Humanetisk forbund i februar. Han kjenner både meg (fra jeg var liten, kjenner ham ikke godt da) og min kjære gjennom jobbsammenheng. Håper at han kan utføre vielsen da jeg helst vil ha en skikkelig sermoni som vi kan påvirke selv og synes det er koselig med noen som kjenner oss litt. Har ikke spurt ham enda, tenkte vi skulle vente til han står på prøven i februar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå