AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #161 Del Skrevet 27. juli 2019 On 2/7/2017 at 11:41 AM, AnonymBruker said: Jeg er alenemor og har vært det i snart 6 år - jeg har nok med å varte opp mine egne barn om jeg ikke skal varte opp umodne og idiotiske griser som deg i tillegg Derimot har jeg vært den som har dumpet menn - fordi de ikke har vært bra nok for meg og heller ikke bra nok til å introduserest til barna mine. Heller ikke bra nok til å få "goder" av meg heller. Så gå å ta deg en bolle. Mine venninner som også er alenemødre, er også veldig kresne og har heller ikke sex med hvem som helst. Skjønner ikke hvor du har dette ifra, isåfall må du ha truffet alenemødre som er så utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at de IKKE har vært nok kresne. Mtp at de har ligget med deg Anonymkode: 921ed...d68 Takk for den, nydelig svar!!♥️ Bare å gi de jævlene inn!! Anonymkode: d3cdb...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 27. juli 2019 #162 Del Skrevet 27. juli 2019 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker said: Mann her. Blir kvalm av det du skriver, Vi menn må ha respekt for alenemødre. Jeg er bare 20 år, men kunne fint tenke meg å date en alenemor og hjelpe henne med å oppdra barnet Anonymkode: 9310f...a01 Samfunnet er fucka pga menn som deg. Nei du trenger ikke redde en dame som har tatt dårlige livsvalg og er en alenemor. Slutt å leke captain save-a-hoe. Ikke bare alenemødre, men ellers også Endret 27. juli 2019 av ThotSlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. juli 2019 #163 Del Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mann her. Blir kvalm av det du skriver, Vi menn må ha respekt for alenemødre. Jeg er bare 20 år, men kunne fint tenke meg å date en alenemor og hjelpe henne med å oppdra barnet Anonymkode: 9310f...a01 Helten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #164 Del Skrevet 28. juli 2019 Interessant påstand. Mye forskning rundt dette? Jeg er hundre ganger enklere å få til sengs enn mine venninner som er alenemødre. Anonymkode: 06ca4...f28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 28. juli 2019 #165 Del Skrevet 28. juli 2019 4 timer siden, ThotSlayer skrev: Samfunnet er fucka pga menn som deg. Nei du trenger ikke redde en dame som har tatt dårlige livsvalg og er en alenemor. Slutt å leke captain save-a-hoe. Ikke bare alenemødre, men ellers også Hvilke dårlige livsvalg gjorde jeg? Var det utdanninga? Giftemålet med en helt normal mann? At vi fikk barn like før vi fylte 30? Noen gang går ting skeis for aldeles normale folk uten at man er verken white trash eller kandidat for unge mødre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 28. juli 2019 #166 Del Skrevet 28. juli 2019 11 hours ago, smurfebuss said: Hvilke dårlige livsvalg gjorde jeg? Var det utdanninga? Giftemålet med en helt normal mann? At vi fikk barn like før vi fylte 30? Noen gang går ting skeis for aldeles normale folk uten at man er verken white trash eller kandidat for unge mødre. Gifta deg og fikk barn med feil fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #167 Del Skrevet 28. juli 2019 Alenemødre er jo stort sett forskrudde kvinner som hater eksen sin. Det er alltid mannen sin feil vet du 🙂 Man blir jo sjokkert hvor lett noen menn kan bli lurt inn i forhold til alenemødre, betaler jammen meg på barna deres også. Patetisk. Anonymkode: f86d4...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #168 Del Skrevet 28. juli 2019 Kloke ord fra en klok kvinne: https://judgybitch.wordpress.com/tag/dating-single-mothers/ Anonymkode: ec075...c67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #169 Del Skrevet 28. juli 2019 Aldri blitt såret av noe på nettet før... men i dag ble jeg det. Anonymkode: 042dc...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #170 Del Skrevet 28. juli 2019 1 time siden, ThotSlayer skrev: Gifta deg og fikk barn med feil fyr Men feile valg av partnere gjør vel folk uten barn også... Anonymkode: 0e07c...9b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #171 Del Skrevet 28. juli 2019 Det hadde krydd av alene mødre uten prevensjons midler og abort.... Men disse unge jentene som blir gravide og som tar ansvar for sine barn, uten å ty til lettvinte løsninger, de står det respekt av ! De har integritet , karakter og moral. Anonymkode: 0e07c...9b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. juli 2019 #172 Del Skrevet 28. juli 2019 På 7.2.2017 den 11.56, AnonymBruker skrev: Har ikke mye selvinnsikt når du ikke klarer forholde deg til realitetene. Alenemødre er paria for en grunn, og det er en grunn til at menn nøler når de møter de. Men lev i din lille boble som singel. Ønsker deg lykke til So? Det er nok av alenemødre som ikke sitter på KG også. Anonymkode: 493dc...f4c Kanskje hun foretrekker å være singel da. Alt er bedre enn å date slike som deg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 28. juli 2019 #173 Del Skrevet 28. juli 2019 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker said: Men feile valg av partnere gjør vel folk uten barn også... Anonymkode: 0e07c...9b2 Ja, men forskjellen med alenemødre er at det er en tredjepart involvert, nemlig barnet Det burde kreve mer å få barn med noen enn å bare bli sammen med noen. Endret 28. juli 2019 av ThotSlayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. juli 2019 #174 Del Skrevet 28. juli 2019 På 7.2.2017 den 16.15, AnonymBruker skrev: Bra kompis. Men husk å rømme når hun begynner å kreve at du tar mer del i livet til ungen hennes. Men magefølelsen min sier at du ikke er en mann, for ingen mann syns det er artig å sitte der med pungspreng etter sexting, når man kan være godt begravd i musa hennes og tømme seg i henne. But again, whatever floats your goat. Jaja, hvem bryr seg om de er med eller ikke. Så lenge jeg får det jeg vil ha er jeg fornøyd. Hvis de er fornøyde, bra for de. Forventer de at jeg skal bli pappaen til ungen, glem det. Er det ikke en ærlig sak? Jo, jeg nevner jo aldri slikt i begynnelsen da, men de har aldri spurt heller. De jeg gidder ta ting videre med og pule på, de er i tjenermodus, og de gir så mye av seg selv, at det blir uaktuelt å nevne det. Anonymkode: 493dc...f4c Det er litt trist ts, at når du blir eldre så blir dette stadig vanskeligere for deg, altså å få napp hos disse kvinnene. Så det ser ut for at du ender opp som en ensom gammel mann. Du blir på sykehjemmet den sære gamle ungkaren du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #175 Del Skrevet 28. juli 2019 Jeg har barn men har ingen forventninger om at ny mann skal ta seg av mine barn og leke stepappa. Anonymkode: 8e1e2...8b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2019 #176 Del Skrevet 6. august 2019 På 7.2.2017 den 10.53, AnonymBruker skrev: Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre. De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. Jeg har 100% suksess med denne metoden. Anonymkode: 493dc...f4c Jeg har et bedre forslag: finn 10 forskjellige alenemødre fra ulike deler av landet og reis på rundgang, da får du flere samtidig, mer produktivt . Håper du bruker prevensjon btw. Anonymkode: 48369...259 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #177 Del Skrevet 7. august 2019 On 2/7/2017 at 10:53 AM, AnonymBruker said: Jeg er en 33 år gammel mann som har stor suksess med å date alenemødre. De er best å date, fordi de gir alt fra starten av. Ofte ser jeg stor vilje til å tilfredsstille meg. Sex kommer kjappere og ofte er hun villig til å det meste. Jeg vil anbefale alle å date alenemødre. Bare dump henne når hun begynner å gi mindre av seg selv, og begynner å involvere deg mer i barnet og gir deg mer ansvar. Og så går du videre på neste alenemor. Jeg har 100% suksess med denne metoden. Anonymkode: 493dc...f4c For en drittsekk du er! Når man har barn, så kan man ikke satse på hvem som helst, og man håper å finne stabilt forhold, håper å finne livspartner. Så kommer du å utnytter dette til det fulle! Man ønsker heller ikke å introdusere barn til alle eventuelle potensielle kjærester, men satser der det føles riktig med barnet, for man vil jo finne stabilet forhold for barnet også, ikke at barnet skal ha "masse onkler" Du er et menneske av verste sort, som utnytter vel vitende i en sårbar situasjon. Du er kanskje heldig å har vokst opp med mor og far? Tenkt deg situasjonen der du er liten gutt, og mor møter en slik som deg, så du ville da sannsynligvis hatt fere farsfigurer i din barndom. Det var ikke sånn du ville ha det nei, tenkte meg det! Anonymkode: f9819...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 7. august 2019 #178 Del Skrevet 7. august 2019 Har hatt samme erfaring med alenemødre. Mye enklere å få til sengs. Dumper dem også når de tar forholdet seriøst. Ikke interessert i å forsørge en annen mann sitt barn eller forholde meg til en eventuell barnefar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #179 Del Skrevet 7. august 2019 Alenemødre er mye lettere å få enn andre, gjennomsnittlig. Synes det er fine sexpartnere/kjærester. Men ville aldri hatt noe seriøst(samboer eller møte barna) med en alenemor, blir for mye styr med barn osv. Liten frihet. Anonymkode: f86d4...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #180 Del Skrevet 7. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Alenemødre er mye lettere å få enn andre, gjennomsnittlig. Synes det er fine sexpartnere/kjærester. Men ville aldri hatt noe seriøst(samboer eller møte barna) med en alenemor, blir for mye styr med barn osv. Liten frihet. Anonymkode: f86d4...542 Hva er logikken i at det er enklere? Jeg har 50% barnefri, men så og si ingen har sjans på meg likevel. Anonymkode: d0408...100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå