Lapper Skrevet 25. juli 2017 #101 Del Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, opprørsk skrev: Nei, det er faktisk ikke alle som har det. Det er en liten prosentandel som lever under fattigdomsgrensa i Norge (hvis man trekker fra studentene). Det er en myte at "alle har det så bra i Norge". De aller fleste har det bra, men vi har innbyggere som er så fattige at de sliter med å beholde tak over hodet, kjøpe mat og betale regninger. Å tro noe annet er enten uvitende eller å gå med skylapper. Avsporing ferdig. Er så enig med deg.. Det kan skje mange uforutsette ting som gjør at folk får dårlig råd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allenavneropptatt Skrevet 31. juli 2017 #102 Del Skrevet 31. juli 2017 På 6.2.2017 den 18.03, miagunda skrev: Med husleie på 12-14000? Er det det koster rundt Oslo. Ranvei bor ikke i oslo. hun bor i lillestrøm / fetsunt. der ligger leilighetene gjerne på 5-10k. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 31. juli 2017 #103 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) 37 minutter siden, allenavneropptatt skrev: Ranvei bor ikke i oslo. hun bor i lillestrøm / fetsunt. der ligger leilighetene gjerne på 5-10k. Nei. Ha ha. De ligger ikke på den prisen der. Betaler 14000 på strømmen. Med 3 soverom. Endret 31. juli 2017 av miagunda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. juli 2017 #104 Del Skrevet 31. juli 2017 Hun bor vel på Strømmen og der er det dyrt. 5000,- får du ikke noe for 5 mil nord for Oslo engang. Hun har i tillegg 3 barn og trenger litt plass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 31. juli 2017 #105 Del Skrevet 31. juli 2017 Mener at hun bor på Skedsmokorset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 31. juli 2017 #106 Del Skrevet 31. juli 2017 (endret) Det kan godt være at hun bor i Skedsmo, det er uansett dyrt det også. Edit: Et kjapt søk sier Leirsund (Sørum). Vet ikke om det stemmer da. Endret 31. juli 2017 av Jolanda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 18. august 2017 #107 Del Skrevet 18. august 2017 Er det virkelig innafor å snappe fra sønnens første skoledag? Hun har sikkert flere tusen følgere. jeg hadde ikke synes det var greit om jeg var læreren sønnen går å tar i hånden. Hadde det vært mitt barn som gikk vedsiden av sønnen hennes hdde jeg bedt henne fjerne det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirenas Skrevet 18. august 2017 #108 Del Skrevet 18. august 2017 16 minutter siden, chiki skrev: Er det virkelig innafor å snappe fra sønnens første skoledag? Hun har sikkert flere tusen følgere. jeg hadde ikke synes det var greit om jeg var læreren sønnen går å tar i hånden. Hadde det vært mitt barn som gikk vedsiden av sønnen hennes hdde jeg bedt henne fjerne det! Samtlige av mine snap kontakter som hadde første skoledag i går snappet. 2 fra skoleopplegget inne og 3 stk fra gaten og skolegården. Jeg har ikke henne på snap, kunne man identifisere de andre barna? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chiki Skrevet 19. august 2017 #109 Del Skrevet 19. august 2017 På 18.8.2017 den 8.06, sirenas skrev: Samtlige av mine snap kontakter som hadde første skoledag i går snappet. 2 fra skoleopplegget inne og 3 stk fra gaten og skolegården. Jeg har ikke henne på snap, kunne man identifisere de andre barna? Ja om man vet hvem de er hadde man kjent dem igjen. Ene jenta gikk vedsiden av sønnen mens hun filmet. Synes egentlig ikke det er greit med bildene hun har lagt ut på bloggen selv om de er sensurert. skjønner ikke hvorfor man må dele slike bilder med andre. Vi tok snap sv jenta vår før vi gikk til skolen, stolt med nye klær og ryggsekk som vi delte til familie og venner. Bildene hvor klassevenner vises har vi ikke sendt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
konkelimonke Skrevet 19. august 2017 #110 Del Skrevet 19. august 2017 Nå huker jeg ikke hvor gammel rannvei er, men hun er alene med 3 barn (litt avlastning på nr 1+2 inneimellom) syns hun gjør gode valg for barna sine, kontra eks en annen veldig kjent blogger på 21 som i tillegg bor med far til minste. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dragoste Skrevet 20. august 2017 #111 Del Skrevet 20. august 2017 22 timer siden, konkelimonke skrev: Nå huker jeg ikke hvor gammel rannvei er, men hun er alene med 3 barn (litt avlastning på nr 1+2 inneimellom) syns hun gjør gode valg for barna sine, kontra eks en annen veldig kjent blogger på 21 som i tillegg bor med far til minste. Tror hun er 23 år Ja helt enig, mye mere opptatt av barnas beste enn sistnevnte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2017 #112 Del Skrevet 20. august 2017 Ble oppriktig rørt og glad av å lese innlegget om første skoledag! Spesielt av å se pappa`en til eldste komme på besøk. Tommel opp! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 20. august 2017 #113 Del Skrevet 20. august 2017 Sier det igjen. Rannveig,eller Ranvei er bra mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 25. august 2017 Forfatter #114 Del Skrevet 25. august 2017 Det kyssebildet på IG🙄 Leppene er fylt med så mye dritt at hun ikke klarer å kysse normalt. Munnen er helt åpen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 25. august 2017 #115 Del Skrevet 25. august 2017 1 minutt siden, suckers skrev: Det kyssebildet på IG🙄 Leppene er fylt med så mye dritt at hun ikke klarer å kysse normalt. Munnen er helt åpen. Sexeh 💋💋💋 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 25. august 2017 #116 Del Skrevet 25. august 2017 Sitter å ser på noen gamle episoder av Charterfeber og hun er ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen Men hun er søt da, men bare litt kort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 26. august 2017 #117 Del Skrevet 26. august 2017 Som hun kler på ungene 😟 Lue og "uggs"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 26. august 2017 #118 Del Skrevet 26. august 2017 Så tøft å ta vare på tre barn alene nesten uten avlastning. Jeg synes det står respekt av det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenemor1 Skrevet 27. august 2017 #119 Del Skrevet 27. august 2017 7 timer siden, Kaktuspotte skrev: Så tøft å ta vare på tre barn alene nesten uten avlastning. Jeg synes det står respekt av det, Seriøst? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 27. august 2017 #120 Del Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, lenemor1 skrev: Seriøst? Ja, hvorfor skulle ikke det være seriøst? Å ha daglig omsorg, stort sett alene,for tre barn er sikkert ikke bare lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg