Gå til innhold

Rannveig Heitmann


suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi.

Hun har byttet navn fra Rannveig til Ranvei. Skikkelig teit, Ranvei ser jo ut som en skrivefeil. Hun burde byttet fra Charlotte til Sjarlåtte også for å gjøre det gjennomført. :fnise: 

Endret av Salka
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Hun har byttet navn fra Rannveig til Ranvei. Skikkelig teit, Ranvei ser jo ut som en skrivefeil. 

Ja. Ingen skriver det på den måten. Kun de som ikke er så forferdelig flinke til å skrive.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Ja. Ingen skriver det på den måten. Kun de som ikke er så forferdelig flinke til å skrive.

Hehe, ja. Ser jo bare rart ut. Hvis hun får en sønn til en gang kan han hete Mårtn. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun byttet fordi hun mente at ingen klarte å skrive det riktig :bond:

 

Hva slags folk omgås en da?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Korsihalsen skrev:

Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi.

Skjerp deg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lapper skrev:

Skjerp deg

Er jo hun selv som har forandret det sånn. Ingen skriver navnet på den måten.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Korsihalsen skrev:

Er jo hun selv som har forandret det sånn. Ingen skriver navnet på den måten.

Du forsto ikke hva jeg reagerte på? Om folk skriver rannvei,Rannveig,Ranveig må da bli opp til hver og en. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lapper skrev:

Du forsto ikke hva jeg reagerte på? Om folk skriver rannvei,Rannveig,Ranveig må da bli opp til hver og en. 

Og jeg mener det ser dumt ut. Som en 6 åring har prøvd å skrive det  

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Påstår å være uavhengig men er vel ganske avhengig av NAV vil jeg tro?!

https://imgur.com/gallery/NJZmf

Vet du noe vi andre ikke vet? Blir ikke «feit» av å være alenemor her i Norge. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri påstått at det er fett å være alenemor.

Jeg vil allikevel påstå at ei jente som aldri har hatt en arbeidsdag i sitt liv (vel, bortsett fra litt strøing her og der) og betalt minimalt med skatt ikke kan kalle seg uavhengig når NAV betaler lønna di. Da er du avhengig av velferdssystemet.

Endret av Prinsesse788
Som de fleste av oss er :-)
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Aldri påstått at det er fett å være alenemor.

Jeg vil allikevel påstå at ei jente som aldri har hatt en arbeidsdag i sitt liv (vel, bortsett fra litt strøing her og der) og betalt minimalt med skatt ikke kan kalle seg uavhengig når NAV betaler lønna di. Da er du avhengig av velferdssystemet.

Hun får ikke lønn fra nav. Skatt blir basert på inntekt. Stønader som alenemor har alle som er alene med barn krav på. Og det er ikke snakk om svimlende summer.

Er vi ikke alle avhengige av velferdssystemet? Barnetrygd, pensjon, barnehage+skole (de blir subsidiert av staten)helsetjenester etc.

Så absolutt alle i Norge er avhengig av velferdssystemet. 

Endret av Hummingbird2
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjentar jo bare det jeg skriver :).

 

Selv er jeg ikke avhengig av velferdssystemet. Jeg benytter meg av private helsetjenester, har forsikring mot uføre (utenom trygdeytelser) og en haug med sparepenger og pensjonssparing osv. Har gått både i privat BHG og skole, så nei.

Og som jeg skrev: jeg påpeker at når du aldri har bidratt og kaller deg selv uavhengig er det en mismatch. SELVOM du har krav på trygdeytelser.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Du gjentar jo bare det jeg skriver :).

 

Selv er jeg ikke avhengig av velferdssystemet. Jeg benytter meg av private helsetjenester, har forsikring mot uføre (utenom trygdeytelser) og en haug med sparepenger og pensjonssparing osv. Har gått både i privat BHG og skole, så nei.

Og som jeg skrev: jeg påpeker at når du aldri har bidratt og kaller deg selv uavhengig er det en mismatch. SELVOM du har krav på trygdeytelser.

 

 

Til orientering subsidieres private bhger og skoler av  staten.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det:)

Var ikke jeg som tok opp dette, og denne tråden handler ikke om hverken meg eller stønader, eller subsidieringsregler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...