Gå til innhold

Rannveig Heitmann

suckers

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, maitay skrev:

Kanskje han bare ikke ønsker å bli eksponert på sosiale medier..

det hadde ikke eg villet heller,hvis eg var han....

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 12.53, Lagerbestilling skrev:

Kan ikke skjønne at den norske staten har råd til å øke alle disse bevilgningene til alle de som ikke jobber. Kjempeøkning på engangsstønad, kontantstøtte osv. Det har aldri vært så mange voksne folk i Norge som ikke jobber som det det er nå. Jeg har selv barn som går på skole i brakker fordi kommunen ikke har råd til å bygge ny skole. Lurt å tenke på barna som allerede fins før man lokker folk til å få enda flere.

Kunne ikke vært mer enig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel er hun nå? 25 ish? Så har hun enda ikke klart å fullføre videregående? 🙈 jo lengere man venter jo verre blir det å komme tilbake. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, smalls skrev:

Gammel er hun nå? 25 ish? Så har hun enda ikke klart å fullføre videregående? 🙈 jo lengere man venter jo verre blir det å komme tilbake. 

vel når hun er 25 kan hun ta fagene som privatist som gir henne studiekompetanse, så er vel lettere da enn å gå "vanlig vgs" 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, EnBruker skrev:

vel når hun er 25 kan hun ta fagene som privatist som gir henne studiekompetanse, så er vel lettere da enn å gå "vanlig vgs" 

Uansett, så er det vanskelig å bli elev igjen når man gått lenge uten. Får bare håpe hun en dag gjør det og ikke bare lar hver, som andre bloggere

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, smalls skrev:

Uansett, så er det vanskelig å bli elev igjen når man gått lenge uten. Får bare håpe hun en dag gjør det og ikke bare lar hver, som andre bloggere

Hæ, hun tar jo opp fag ? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, smalls skrev:

Jeg gikk ett år vgs i den alderen, med aleneansvar for barn. Har aldri prestert så godt på skole som det året, karakterene lå langt over de jeg hadde som 16-17 åring. Å jeg slet meg ikke ut på det heller. Nåt man blit voksen, så betyr slike ting mye mer enn når man er 16. Å man følger heller med på undervisning osv

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Flettfrid skrev:

Jeg gikk ett år vgs i den alderen, med aleneansvar for barn. Har aldri prestert så godt på skole som det året, karakterene lå langt over de jeg hadde som 16-17 åring. Å jeg slet meg ikke ut på det heller. Nåt man blit voksen, så betyr slike ting mye mer enn når man er 16. Å man følger heller med på undervisning osv

Så klart, men det gjelder ikke alle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, smalls skrev:

Har ikke fått det med meg.

Men hva hjelper det å ta fag, når hun nå har termin midt oppi eksamenstidene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, chiki skrev:

Men hva hjelper det å ta fag, når hun nå har termin midt oppi eksamenstidene? 

Det er sjeldent noe problem å få ta noe tidligere eller senere. Det er kun tentamen hun har, foruten EN eksamen i norsk. På voksenopplæring er de ganske greie for de er klar over at flere elever har barn og et "liv" utenom skolen. Jeg har selv en venninne som har termin rundt eksamensperioden, det går stort sett veldig fint.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nettroll skrev:

Hæ, hun tar jo opp fag ? 

Har hun ikke sluttet på skolen, da?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Rannvei fortsatt blogg? Rannveigheitmann.blogg.no har det ikke vært aktivitet på flere måneder. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, Bustefisk skrev:

Det er sjeldent noe problem å få ta noe tidligere eller senere. Det er kun tentamen hun har, foruten EN eksamen i norsk. På voksenopplæring er de ganske greie for de er klar over at flere elever har barn og et "liv" utenom skolen. Jeg har selv en venninne som har termin rundt eksamensperioden, det går stort sett veldig fint.

Trodde hun gikk i en vanlig klasse, og der tviler jeg på de lager egne tentamen og eksamen kun for henne. Måtte selv stille til tentamen og prøveeksamen ett par dager etter jeg aborterte i uke 18.... 

trodde hun måtte ha eksamen i alle fagene, eller at hun kunne bli trekt ut. Får man begynne på høgskole med kun en eksamen i norsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, chiki skrev:

Trodde hun gikk i en vanlig klasse, og der tviler jeg på de lager egne tentamen og eksamen kun for henne. Måtte selv stille til tentamen og prøveeksamen ett par dager etter jeg aborterte i uke 18.... 

trodde hun måtte ha eksamen i alle fagene, eller at hun kunne bli trekt ut. Får man begynne på høgskole med kun en eksamen i norsk? 

Er kanskje forskjellige fra kommunene til kommune, men der jeg gikk gadd de ikke bruke penger på eksamen til voksenopplæring.. Kun den obligatoriske i norsk vg3.  Med sykemelding kan man fint ta en eksamen senere. Det ordner seg nok. De færreste vil ødelegge et helt år skolegang pga en fødsel. 

Endret av Bustefisk
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, chiki skrev:

Nå for tiden finnes det høgskoler som tar inn folk som ikke har studiekompetanse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Summ skrev:

Nå for tiden finnes det høgskoler som tar inn folk som ikke har studiekompetanse...

Og det merker man på studentene innimellom gitt...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...