Gjest Keikolina Skrevet 1. januar 2019 #861 Del Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Minnus skrev: Hun skriver at hun har termin i mai, litt dumt tidspunkt å få barn på når man går på skolen. Rett før alle eksamner. Hun var jo så stolt over at hun tok alle fagene på ett år, det var jo ingen andre som gjorde dette. Jeg kan jo forstå henne at enda en abort ikke er lett. Og man får jo til ting selv om det blir vanskeligere. Jeg synes hun er tøff som velger å bære frem barn nr 4, men samtidlig synes jeg det er veldig trist å se ei som får så mange barn uten å ha ting på stell. Men Ranvei er ei tøff jente virker det ut som, det ser ut som at hun er en flink mamma. Flere som tar alle fag på et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 1. januar 2019 #862 Del Skrevet 1. januar 2019 Å nei, nå ble jeg litt lei meg. Sikkert ikke greit å si om folk som skal ha barn, men hun som var SÅ flink og skulle ta opp fag med 3 små. Hva er djansen for at hun greier det med 4😬 og så med han dusten som droppet kontakt med ungen sin da. Rannvei er tøff som går på dette, håper det ordner seg for henne og at han ikke stikker av igjen. bloggen er steindød da, virker det som. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 1. januar 2019 #863 Del Skrevet 1. januar 2019 1 time siden, Keikolina skrev: Flere som tar alle fag på et år.. Ja 😂 Men i følge henne så var det ikke det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 1. januar 2019 #864 Del Skrevet 1. januar 2019 40 minutter siden, Minnus skrev: Ja 😂 Men i følge henne så var det ikke det Ref snap, var det bare 1 i hennes klasse som tok alle fagene på ett år 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 1. januar 2019 #865 Del Skrevet 1. januar 2019 2 timer siden, Puny skrev: Å nei, nå ble jeg litt lei meg. Sikkert ikke greit å si om folk som skal ha barn, men hun som var SÅ flink og skulle ta opp fag med 3 små. Hva er djansen for at hun greier det med 4😬 og så med han dusten som droppet kontakt med ungen sin da. Rannvei er tøff som går på dette, håper det ordner seg for henne og at han ikke stikker av igjen. bloggen er steindød da, virker det som. Det er jo slutt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TelefonVenn Skrevet 2. januar 2019 #866 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Hvor mye mottar man fra staten i måneden pr barn..? Jeg har ikke barn så jeg vet ikke dette selv... Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 2. januar 2019 av Perelandra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 2. januar 2019 #867 Del Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, TelefonVenn skrev: Hvor mye mottar man fra staten i måneden pr barn..? Jeg har ikke barn så jeg vet ikke dette selv... Refereres vel til overgangsstønad, men den har nok rannvei brukt opp retten til..:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 2. januar 2019 #868 Del Skrevet 2. januar 2019 Hm, jaja... Norge trenger jo barn i følge Erna så det er godt vi har bloggere... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puny Skrevet 2. januar 2019 #869 Del Skrevet 2. januar 2019 7 timer siden, J.. skrev: Det er jo slutt. At det er slutt med henne og barnets far, eller at det er slutt for bloggen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #870 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) 10 timer siden, Puny skrev: Å nei, nå ble jeg litt lei meg. Sikkert ikke greit å si om folk som skal ha barn, men hun som var SÅ flink og skulle ta opp fag med 3 små. Hva er djansen for at hun greier det med 4😬 og så med han dusten som droppet kontakt med ungen sin da. Rannvei er tøff som går på dette, håper det ordner seg for henne og at han ikke stikker av igjen. bloggen er steindød da, virker det som. Ja her må hun ha svelget flere busslaster med kameler... I følge bloggen hennes så nektet han å ha noe med henne å gjøre når hun ble uplanlagt gravid med nr 3. Hun skrev på bloggen at han maste om abort hele veien, blant annet når hun var i svangerskapsuke 22. Han virker jo å være totalt blåst ut i fra det hun skrev. At de skal ha enda et barn sammen er ikke bra, var det ikke noe krøll med huset de kjøpte på Garderåsen i høst også? Hun sa at "de" hadde kjøpt hus, men så er det jo bare han som eier det? Da går hun jo i den klassiske kvinnefella med å stå for alt av foreløpende utgifter med mat mens han betaler ned på huset sitt uten at hun er medeier. Hun var på vei til å få orden på livet med utdannelse og en stadig mer inaktiv blogg (noe som var kjempebra med tanke på hvor mye hun utleverte ungene der). All ære til henne som tar ansvar for at hun slurver med prevensjonen, men hun har allerede tre barn (med tre ulike fedre) som hun er åpen om at hun ikke har nok tid til. Endret 2. januar 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamselita Skrevet 2. januar 2019 #871 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Hun får ikke mer penger hvis hun får er barn til med samme bf: da regnes hun ikke som alenemor lengre Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod. Endret 2. januar 2019 av Perelandra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 2. januar 2019 #872 Del Skrevet 2. januar 2019 8 minutter siden, Bamselita skrev: Hun får ikke mer penger hvis hun får er barn til med samme bf: da regnes hun ikke som alenemor lengre Overgangsstønad kan man vel ikke få i mer enn max tre kalenderår til sammen, og da stilles det vel samtidig krav til aktivitet i form av jobb eller utdanning. Hun har neppe rett på OS mer, hun som allerede har fått tre barn som enslig. Barnetrygd er forresten på usle 950 kr måneden og dekker bare en tredjedel av den månedlige barnehageregningen. Man blir IKKE rik av å få barn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. januar 2019 #873 Del Skrevet 2. januar 2019 (endret) Engangstønaden har vel gått opp en god del, får vel ihvertfall 60 000. Edit: Å faen, 83 000 får man nå! Endret 2. januar 2019 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 2. januar 2019 #874 Del Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Keikolina skrev: Engangstønaden har vel gått opp en god del, får vel ihvertfall 60 000. Ja for den varer jo lenge... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. januar 2019 #875 Del Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Summ skrev: Ja for den varer jo lenge... Tror ikke sånne skjønner det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. januar 2019 #876 Del Skrevet 2. januar 2019 1 time siden, Puny skrev: At det er slutt med henne og barnets far, eller at det er slutt for bloggen? Slutt med barnefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 2. januar 2019 #877 Del Skrevet 2. januar 2019 1 minutt siden, Keikolina skrev: Tror ikke sånne skjønner det.. Nei, og mtp det forbruket hun har, så skjønner jeg ikke hvor hun får alle pengene fra! Kjøper lunsj og energidrikker på kiwi, dyre leker til barna, barna får is, boller og slike kuli-drikker på vanlig hverdag. Middager på Egon, og ofte lunsj ute med venninner... Dette er luksus, greit å unne seg det engang iblandt, men hun kan umulig ha lite penger.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. januar 2019 #878 Del Skrevet 2. januar 2019 Engangsstønad får man jo kun hvis man ikke har opparbeidet seg foreldrepenger,hun har jo jobbet nylig så da får hun nok det da. Ellers er det evt barnebidrag og dobbelt barnetrygd x 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 2. januar 2019 #879 Del Skrevet 2. januar 2019 Barnetrygd for 5, ikke dobbelt 4. Barnetrygden er uansett temmelig ussel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 2. januar 2019 #880 Del Skrevet 2. januar 2019 17 minutter siden, J.. skrev: Slutt med barnefar. De bor jo sammen, og han var jo med på juleferien?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg