Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #401 Del Skrevet 14. februar 2018 Trodde hun bodde på Skedsmokorset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 14. februar 2018 #402 Del Skrevet 14. februar 2018 https://www.1881.no/?query=rannvei+heitmann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #403 Del Skrevet 14. februar 2018 Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. februar 2018 #404 Del Skrevet 14. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi. Hun har byttet navn fra Rannveig til Ranvei. Skikkelig teit, Ranvei ser jo ut som en skrivefeil. Hun burde byttet fra Charlotte til Sjarlåtte også for å gjøre det gjennomført. Endret 14. februar 2018 av Salka 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #405 Del Skrevet 14. februar 2018 Akkurat nå, Salka skrev: Hun har byttet navn fra Rannveig til Ranvei. Skikkelig teit, Ranvei ser jo ut som en skrivefeil. Ja. Ingen skriver det på den måten. Kun de som ikke er så forferdelig flinke til å skrive. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 14. februar 2018 #406 Del Skrevet 14. februar 2018 5 minutter siden, Korsihalsen skrev: Ja. Ingen skriver det på den måten. Kun de som ikke er så forferdelig flinke til å skrive. Hehe, ja. Ser jo bare rart ut. Hvis hun får en sønn til en gang kan han hete Mårtn. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 14. februar 2018 #407 Del Skrevet 14. februar 2018 Hun byttet fordi hun mente at ingen klarte å skrive det riktig Hva slags folk omgås en da? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 14. februar 2018 #408 Del Skrevet 14. februar 2018 1 time siden, Korsihalsen skrev: Ahh mente hun flytta skjønner du. Nå ser navnet hennes ut som hun hadde foreldre med dysleksi. Skjerp deg 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #409 Del Skrevet 14. februar 2018 2 timer siden, Lapper skrev: Skjerp deg Er jo hun selv som har forandret det sånn. Ingen skriver navnet på den måten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 14. februar 2018 #410 Del Skrevet 14. februar 2018 10 minutter siden, Korsihalsen skrev: Er jo hun selv som har forandret det sånn. Ingen skriver navnet på den måten. Du forsto ikke hva jeg reagerte på? Om folk skriver rannvei,Rannveig,Ranveig må da bli opp til hver og en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmeis Skrevet 14. februar 2018 #411 Del Skrevet 14. februar 2018 26 minutter siden, Korsihalsen skrev: Er jo hun selv som har forandret det sånn. Ingen skriver navnet på den måten. http://www.norskenavn.no/navn.php?id=11035 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #412 Del Skrevet 14. februar 2018 2 minutter siden, Blåmeis skrev: http://www.norskenavn.no/navn.php?id=11035 Har ikke sett det sånn før. Ser ikke bra ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 14. februar 2018 #413 Del Skrevet 14. februar 2018 17 minutter siden, Lapper skrev: Du forsto ikke hva jeg reagerte på? Om folk skriver rannvei,Rannveig,Ranveig må da bli opp til hver og en. Og jeg mener det ser dumt ut. Som en 6 åring har prøvd å skrive det 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 4. mars 2018 #414 Del Skrevet 4. mars 2018 Påstår å være uavhengig men er vel ganske avhengig av NAV vil jeg tro?! https://imgur.com/gallery/NJZmf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 4. mars 2018 #415 Del Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Påstår å være uavhengig men er vel ganske avhengig av NAV vil jeg tro?! https://imgur.com/gallery/NJZmf Vet du noe vi andre ikke vet? Blir ikke «feit» av å være alenemor her i Norge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 4. mars 2018 #416 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) Aldri påstått at det er fett å være alenemor. Jeg vil allikevel påstå at ei jente som aldri har hatt en arbeidsdag i sitt liv (vel, bortsett fra litt strøing her og der) og betalt minimalt med skatt ikke kan kalle seg uavhengig når NAV betaler lønna di. Da er du avhengig av velferdssystemet. Endret 4. mars 2018 av Prinsesse788 Som de fleste av oss er :-) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 4. mars 2018 #417 Del Skrevet 4. mars 2018 (endret) 18 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Aldri påstått at det er fett å være alenemor. Jeg vil allikevel påstå at ei jente som aldri har hatt en arbeidsdag i sitt liv (vel, bortsett fra litt strøing her og der) og betalt minimalt med skatt ikke kan kalle seg uavhengig når NAV betaler lønna di. Da er du avhengig av velferdssystemet. Hun får ikke lønn fra nav. Skatt blir basert på inntekt. Stønader som alenemor har alle som er alene med barn krav på. Og det er ikke snakk om svimlende summer. Er vi ikke alle avhengige av velferdssystemet? Barnetrygd, pensjon, barnehage+skole (de blir subsidiert av staten)helsetjenester etc. Så absolutt alle i Norge er avhengig av velferdssystemet. Endret 4. mars 2018 av Hummingbird2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 4. mars 2018 #418 Del Skrevet 4. mars 2018 Du gjentar jo bare det jeg skriver . Selv er jeg ikke avhengig av velferdssystemet. Jeg benytter meg av private helsetjenester, har forsikring mot uføre (utenom trygdeytelser) og en haug med sparepenger og pensjonssparing osv. Har gått både i privat BHG og skole, så nei. Og som jeg skrev: jeg påpeker at når du aldri har bidratt og kaller deg selv uavhengig er det en mismatch. SELVOM du har krav på trygdeytelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Della Skrevet 4. mars 2018 #419 Del Skrevet 4. mars 2018 2 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Du gjentar jo bare det jeg skriver . Selv er jeg ikke avhengig av velferdssystemet. Jeg benytter meg av private helsetjenester, har forsikring mot uføre (utenom trygdeytelser) og en haug med sparepenger og pensjonssparing osv. Har gått både i privat BHG og skole, så nei. Og som jeg skrev: jeg påpeker at når du aldri har bidratt og kaller deg selv uavhengig er det en mismatch. SELVOM du har krav på trygdeytelser. Til orientering subsidieres private bhger og skoler av staten. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 4. mars 2018 #420 Del Skrevet 4. mars 2018 Vet det. Var ikke jeg som tok opp dette, og denne tråden handler ikke om hverken meg eller stønader, eller subsidieringsregler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg