Gå til innhold

Asan, Lactacyd eller Dr Greve?


Gjest gjest1

Hvilken såpe bruker du til underlivet?  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken såpe bruker du til underlivet?

    • Asan
      12
    • Lactacyd
      18
    • Dr Greve
      30
    • Bruker ikke såpe
      4
    • Annet
      6


Anbefalte innlegg

Har brukt Asan, Lactacyd og Dr.Greve og jeg liker best Dr. Greve. Når Lactacyd'en blir tom er det over på Dr. Greve igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Og lactacyd finnes i flere sorter' date= jeg bruker ikke de tyntflytende.

Gjør den??

Det har ikke jeg fått med meg... Men det høres jo bra ut, synes at den tyntflytende er litt for...eh...tyntflytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylle med vann, det fjerner urinrester.

Følelsen av å være ren sitter i hodet.

Kun bruk av vann, om det er aldri så varmt, fjerner ikke bakterier. Du må bruke såpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker gul lactacyd over hele kroppen. Jeg er plaget av tørr hud og eksem (ikke i underlivet), og har blitt bedre etter at jeg kuttet ut vanlige såper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dr.Greve, og liker både lukten og konsistensen (noe jeg ikke gjorde med Laktacyd). Bruker den også til shaving av ben.

Har aldri hatt problem med sopp eller andre ulumskheter.

Samme her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker asan, men tror jeg kjøper en annen neste gang, etter å ha lest dette. En fra apoteket, kanskje. Dr. Greve er iallfall forkastet for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men' date=' virvel, jeg lurer på hva du gjør i forhold til ting som fester seg, dvs lukter av svette, middag, røyk etc etc etc....det går da ikke å fjerne dette med kun vann??[/quote']

Jammen jeg sa jo det - jeg bruker såpe hvis jeg er skitten. Lukt setter seg hovedsakelig i håret, og der bruker jeg jo shampo. Unntaket er klorvann, da må det såpe til etterpå, og gjerne litt skrubbing også. Når det gjelder svette, så blir den faktisk borte med bare vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...