Gå til innhold

Asan, Lactacyd eller Dr Greve?


Gjest gjest1

Hvilken såpe bruker du til underlivet?  

4 stemmer

  1. 1. Hvilken såpe bruker du til underlivet?

    • Asan
      12
    • Lactacyd
      18
    • Dr Greve
      30
    • Bruker ikke såpe
      4
    • Annet
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bruker lactacyd, for den har en pH-verdi som er tilpasset underlivet, noe Asan ikke har. Og lactacyd finnes i flere sorter, jeg bruker ikke de tyntflytende. Dr Greve er jeg enig i lukter ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Asan i alle år, men byttet til Lactasyd for en stund siden. Kommer ikke til å bytte tilbake igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker shampo i håret, men ellers bruker jeg aldri noe annet enn rent vann når jeg vasker meg på resten av kroppen. Såpe er noe man bruker når man er skitten, og det er det ganske sjelden at jeg er. Tviler også sterkt på at det for en alminnelig frisk kvinne er nødvendig å vaske seg med noe annet enn vann nedentil. Jeg har i hvert fall aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker lactasyd, stort sett over hele meg egentlig.

Men, virvel, jeg lurer på hva du gjør i forhold til ting som fester seg, dvs lukter av svette, middag, røyk etc etc etc....det går da ikke å fjerne dette med kun vann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker shampo i håret' date=' men ellers bruker jeg aldri noe annet enn rent vann når jeg vasker meg på resten av kroppen. Såpe er noe man bruker når man er skitten, og det er det ganske sjelden at jeg er. Tviler også sterkt på at det for en alminnelig frisk kvinne er nødvendig å vaske seg med noe annet enn vann nedentil. Jeg har i hvert fall aldri gjort det.[/quote']

Samme her.

Etter at jeg sluttet med såpe, har jeg ikke hatt en soppinfeksjon(bank i bordet) og huden min er midre tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dr.Greve, og liker både lukten og konsistensen (noe jeg ikke gjorde med Laktacyd). Bruker den også til shaving av ben.

Har aldri hatt problem med sopp eller andre ulumskheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler også sterkt på at det for en alminnelig frisk kvinne er nødvendig å vaske seg med noe annet enn vann nedentil. Jeg har i hvert fall aldri gjort det.

Hva med urinrester da? Jeg vil iallfall ikke ha oralsex uten å være nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med urinrester da? Jeg vil iallfall ikke ha oralsex uten å være nyvasket.

Skylle med vann, det fjerner urinrester.

Følelsen av å være ren sitter i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Dr.Greve er bra, likar både lukta og konsistensen. Men har heller ikkje prøvd nokon av dei andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.

Etter at jeg sluttet med såpe, har jeg ikke hatt en soppinfeksjon(bank i bordet) og huden min er midre tørr.

Jeg har alltid brukt såpe, har aldri hatt soppinfeksjon eller noe annet. Tørr hud har jeg heller ikke vært plaget med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...