Tyah Skrevet 12. februar 2019 #1021 Del Skrevet 12. februar 2019 Tårer i øyekroken her også Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 12. februar 2019 #1022 Del Skrevet 12. februar 2019 Så utrolig hyggelig lesning 😍jeg gleder meg stort på din vegne❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #1023 Del Skrevet 12. februar 2019 15 timer siden, #Sunrise skrev: Nå ble jeg glad😍😍 gratulerer😍💕 Takk😘❤️ 15 timer siden, tweet skrev: Yessss!! Gratulerer ❤️❤️ Endelig 😭 Takk❤️😘 6 timer siden, Gravid2018 skrev: Tenk at man kan bli så glad for noen man ikke har snøøøring på hvem er! Har tårer i øynene faktisk! Gratulerer så mye!! Haha😂 Takk😘 4 timer siden, EvaLena skrev: GRATULERER så mye 🍼 Nå er det bare å senke skuldrene og vente til September kommer. Jeg har full forståelse for at du sikkert ikke er helt rolig ennå, men jeg håper du blir det etterhvert. Jeg gleder meg virkelig på deres vegne 😊🍾 Takk😘 Fortsatt urolig, men roligere 4 timer siden, Tyah skrev: Tårer i øyekroken her også Gratulerer så mye Takk😘 1 time siden, tutta23 skrev: Så utrolig hyggelig lesning 😍jeg gleder meg stort på din vegne❤️ 😘❤️ 8+0 og har hatt det veldig fint siden ultralyd i går og frem til jeg våknet etter hvile etter jobb. Da jeg var på vei hjem fra jobb var skrubbsulten som alltid! Kjøpte inn kjøttdeig og laget pasta. Hev i meg en porsjon og spiste et par skiver gulost. La meg å sov og våknet like sulten og ikke kvalm! Jeg er ikke kvalm! Når jeg tenker etter så har jeg ikke vært kvalm hele dagen! Er det vanlig å miste kvalmen nå??😟 Av hva jeg har lest så virker det mest normalt fra 9 - 10 uker😔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 12. februar 2019 #1024 Del Skrevet 12. februar 2019 Dersom det ikke går veien, så tviler jeg på at hormonene slipper taket så raskt - så jeg ville ikke overfortolket at man ikke kjenner ditt eller datt fra den ene dagen til den andre. Selv om jeg skjønner at du gjør det. For noen varer jo kvalme et helt svangerskap, mens andre ikke får det/plutselig får det utfra intet i tredje trimester. Og den «mister det uke ditt og datt» har nok frustrert mange, ja. Og visa versa. Det er du har veldig manglende matlyst men likevel hiver i deg pølse og frukt som eneste ønske - sovner tvert etter middag og våkner like sulten er iallefall ikke helt innen «normalen» når man ikke er gravid - så hormoner er det nok der ja. Når jeg var gravid så varierte symptomene noe veldig i alle slags retninger, og den beskrivelsen du har her var iallefall veldig velkjent type «helt koko gravid-modus». Jeg håper så mye at det fortsetter like bra! Litt usikker på hvordan du forholder deg til diverse uker utfra din historie, men generelt så er det sånn at dersom man ved uke 10 ser at alt er normalt så skal det veldig mye til at det går galt fra der mtp «usikkerhetsuker». Det med uke 12 som magisk grense er visstnok en myte, iallefall ifølge gynekologene jeg gikk til pga blødninger i svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 12. februar 2019 #1025 Del Skrevet 12. februar 2019 Det er ikke alle som er særlig plaget av kvalme i svangerskap. Noen går gjennom hele uten å føle noenting av det. Andre er det hele tiden. Andre igjen er det bare deler av tiden. Det kan altså variere VELDIG, så ikke tenk på kvalmen eller manglende kvalme som noe tegn. Moren min har født fire unger, og kun ett av dem var hun plaget med svangerskapskvalme. Da var det til gjengjeld alle 9 månedene. De andre svangerskapene var hun overhodet ikke plaget av det. Det er forskjell fra person til person og fra svangerskap til svangerskap, med andre ord. Så det trenger du ikke bekymre deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 12. februar 2019 #1026 Del Skrevet 12. februar 2019 Jeg mistet kvalmen i uke 8, så det går an. Men mest sannsynlig kommer kvalmen din tilbake om noen dager, ikke sikkert du er like heldig som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 12. februar 2019 #1027 Del Skrevet 12. februar 2019 Du beroliget meg veldig i uke 8+noe da jeg stresset over mindre symptomer, husker jeg 😘 En gynekolog hadde fortalt deg at det var helt vanlig at symptomer kunne avta rundt den tiden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #1028 Del Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Fnugg skrev: Dersom det ikke går veien, så tviler jeg på at hormonene slipper taket så raskt - så jeg ville ikke overfortolket at man ikke kjenner ditt eller datt fra den ene dagen til den andre. Selv om jeg skjønner at du gjør det. For noen varer jo kvalme et helt svangerskap, mens andre ikke får det/plutselig får det utfra intet i tredje trimester. Og den «mister det uke ditt og datt» har nok frustrert mange, ja. Og visa versa. Det er du har veldig manglende matlyst men likevel hiver i deg pølse og frukt som eneste ønske - sovner tvert etter middag og våkner like sulten er iallefall ikke helt innen «normalen» når man ikke er gravid - så hormoner er det nok der ja. Når jeg var gravid så varierte symptomene noe veldig i alle slags retninger, og den beskrivelsen du har her var iallefall veldig velkjent type «helt koko gravid-modus». Jeg håper så mye at det fortsetter like bra! Litt usikker på hvordan du forholder deg til diverse uker utfra din historie, men generelt så er det sånn at dersom man ved uke 10 ser at alt er normalt så skal det veldig mye til at det går galt fra der mtp «usikkerhetsuker». Det med uke 12 som magisk grense er visstnok en myte, iallefall ifølge gynekologene jeg gikk til pga blødninger i svangerskap. Du har rett. At vi så liv for et døgn siden til at hormonene skal falle nå blir litt for fort. Puppene er ømme og pastaen er nå vanskelig å få ned likevel. Og symptom jeg aldri har hatt før som har vært siste uken er forsterket luktesans. Kjøleskapet lukter oppkast og deodoranten til kjæresten lukter helt forferdelig. Han får ikke lov å gå uten sokker! Den «farligste» tiden har gyn fortalt er fra man er 8 uker til man har runda 10 uker, da det er denne tiden morkaken jobber med å ta over og barnet begynner å produsere egne hormoner. Mener å huske at gyn nå sa at plommesekk enten skal begynne eller at den har begynt å skrumpe inn fordi morkake tar over. 12 uker er fortsatt ikke trygt for meg heller. Heller etter OUL kanskje. Har dine svangerskap gått bra? Prøver å tenke sånn at med blodfortynnende er sjansene like store som hos andre friske jenter uten mutasjon i blodet🙈 Koko-gravid-modus lett😛 1 time siden, Million skrev: Det er ikke alle som er særlig plaget av kvalme i svangerskap. Noen går gjennom hele uten å føle noenting av det. Andre er det hele tiden. Andre igjen er det bare deler av tiden. Det kan altså variere VELDIG, så ikke tenk på kvalmen eller manglende kvalme som noe tegn. Moren min har født fire unger, og kun ett av dem var hun plaget med svangerskapskvalme. Da var det til gjengjeld alle 9 månedene. De andre svangerskapene var hun overhodet ikke plaget av det. Det er forskjell fra person til person og fra svangerskap til svangerskap, med andre ord. Så det trenger du ikke bekymre deg for Det er så sant! Men så vil man finne den som har det helt likt som seg selv. Alt er normalt og alt er unormalt virker det som. 46 minutter siden, Albbas skrev: Jeg mistet kvalmen i uke 8, så det går an. Men mest sannsynlig kommer kvalmen din tilbake om noen dager, ikke sikkert du er like heldig som meg. Det var betryggende å høre! Vil på en måte ikke være like heldig som deg haha! På en annen måte vil jeg. Bare må vite om den lille har det bra❤️ 30 minutter siden, tweet skrev: Du beroliget meg veldig i uke 8+noe da jeg stresset over mindre symptomer, husker jeg 😘 En gynekolog hadde fortalt deg at det var helt vanlig at symptomer kunne avta rundt den tiden 😊 Gjorde jeg? Jeg bare syns ikke alle skal bekymre seg sånn. Det gjelder bare ikke meg😂 Hadde alltid en god følelse for deg❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. februar 2019 #1029 Del Skrevet 12. februar 2019 Selv om jeg hadde ekstrem svsngerskapskvalme hadde jeg dager i første trimester hvor jeg ikke var så kvalm. Var sikker på at jeg hadde mistet hver gang 🙈 Det er helt normalt at symptomene kommer og går litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 12. februar 2019 #1030 Del Skrevet 12. februar 2019 Blir jo litt vanskelig å sammenlikne siden jeg ikke har hatt dine vansker, har fått en enkelt positiv test (foruten en kjemisk), og den ble til barn. Mager trøst, men du kommer nok til å være bekymretgjennom et helt svangerskap uansett. Og det er jo forståelig og greit, det har jo ingen hensikt at man kjemper imot heller. Forhåpentligvis kan det ende bra, og så kan det nok være en sjanse for at du tar engstelsen med deg videre - men det kan man jo få hjelp for. Det viktigste er jo hver positive milepæl Og at kjøleskapet lukter oppkast og du klikker av ekle lukter er bra Da er det definitivt hormoner der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #1031 Del Skrevet 12. februar 2019 3 timer siden, lillemeg90 skrev: Selv om jeg hadde ekstrem svsngerskapskvalme hadde jeg dager i første trimester hvor jeg ikke var så kvalm. Var sikker på at jeg hadde mistet hver gang 🙈 Det er helt normalt at symptomene kommer og går litt Det er godt å høre! Det var ikke bra for deg på den tiden men det blir på samme måte som jeg har det nå😊 2 timer siden, Fnugg skrev: Blir jo litt vanskelig å sammenlikne siden jeg ikke har hatt dine vansker, har fått en enkelt positiv test (foruten en kjemisk), og den ble til barn. Mager trøst, men du kommer nok til å være bekymretgjennom et helt svangerskap uansett. Og det er jo forståelig og greit, det har jo ingen hensikt at man kjemper imot heller. Forhåpentligvis kan det ende bra, og så kan det nok være en sjanse for at du tar engstelsen med deg videre - men det kan man jo få hjelp for. Det viktigste er jo hver positive milepæl Og at kjøleskapet lukter oppkast og du klikker av ekle lukter er bra Da er det definitivt hormoner der Hver milepæl skal jeg fokusere på! Uke for uke. Håper vi kan sammenlignes nå. Du er frisk som en fisk og kanskje kroppen min er tilsvarende med alle blodfortynnende😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 12. februar 2019 #1032 Del Skrevet 12. februar 2019 31 minutter siden, snehvit88 skrev: Det er godt å høre! Det var ikke bra for deg på den tiden men det blir på samme måte som jeg har det nå😊 Godt å sammenligne seg med andre der man ser det har gått fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 13. februar 2019 #1033 Del Skrevet 13. februar 2019 Vi bare si grstulerer! Så gode nyheter det var å lese her 👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 14. februar 2019 #1034 Del Skrevet 14. februar 2019 Gratulerer Snehvit! 😄👏❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. februar 2019 #1035 Del Skrevet 17. februar 2019 Er det i morgen det er ny ultralyd? I såfall, lykke til ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missyme2 Skrevet 17. februar 2019 #1036 Del Skrevet 17. februar 2019 Ååååh hurra for dere 😍😍😍 ❤️ Lykke til på neste ultralyd ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #1037 Del Skrevet 18. februar 2019 På 13.2.2019 den 8.18, Waldfee skrev: Vi bare si grstulerer! Så gode nyheter det var å lese her 👍😊 Takk😘 På 14.2.2019 den 22.24, Jill skrev: Gratulerer Snehvit! 😄👏❤ Takk😘 19 timer siden, lillemeg90 skrev: Er det i morgen det er ny ultralyd? I såfall, lykke til ❤ Det er i morgen, tirsdag. 17 timer siden, Missyme2 skrev: Ååååh hurra for dere 😍😍😍 ❤️ Lykke til på neste ultralyd ❤️ Takk😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #1038 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Det er 20 timer til ultralyd🙈 Dagene går så sakte! Fra tigeruker går det nå i snegleuker. Det er som å se på maling tørke. Det er vanskelig å fokusere. Det positive er at jeg føler jeg meg nesten som meg selv igjen. Er glad og smiler. Prater med de andre på jobb. Orker ikke lenge av gangen. trekker meg unna etterhvert. Prøver fortsatt å undertrykke det. På fredag fikk jeg panikk. Da hadde jeg ingen som helst kvalme om morgenen, spiste masse kake! Vel hjemme etter jobb fokuserte jeg på de symtomene jeg har. Sliten, harde ømme pupper, sterk luktesans, vegring mot å spise. Sitter i stuen å kjenner lukten av pølsevannet fra kjøkkenet. Pølser lukter helt grusomt, men pølser er det jeg klarer å spise av kjøtt. Kastet alt jeg fant av løk i kjøleskapet. Det luktet jo oppkast. Lukten endret seg til å lukte intens gryterett. Gryterett som vanligvis er så godt! Nå river lukten i nesen. Men det er ingen gryterett i kjøleskapet😅 Har fått fantomnese. En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg drikker mer og tisser mindre🤔 Jeg har fortsatt en god følelse som ligger å lurer. Jeg vil ikke tillate det, derfor prøver jeg å ikke tenke på det. Er redd fallet blir høyt. Det er skremmende å ha den gode følelsen. Kjenner ingenting i magen. Tenker at det kan være slutt. Vi får se i morgen. Endret 18. februar 2019 av snehvit88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 18. februar 2019 #1039 Del Skrevet 18. februar 2019 25 minutter siden, snehvit88 skrev: Det er 20 timer til ultralyd🙈 Dagene går så sakte! Fra tigeruker går det nå i snegleuker. Det er som å se på maling tørke. Det er vanskelig å fokusere. Det positive er at jeg føler jeg meg nesten som meg selv igjen. Er glad og smiler. Prater med de andre på jobb. Orker ikke lenge av gangen. trekker meg unna etterhvert. Prøver fortsatt å undertrykke det. På fredag fikk jeg panikk. Da hadde jeg ingen som helst kvalme om morgenen, spiste masse kake! Vel hjemme etter jobb fokuserte jeg på de symtomene jeg har. Sliten, harde ømme pupper, sterk luktesans, vegring mot å spise. Sitter i stuen å kjenner lukten av pølsevannet fra kjøkkenet. Pølser lukter helt grusomt, men pølser er det jeg klarer å spise av kjøtt. Kastet alt jeg fant av løk i kjøleskapet. Det luktet jo oppkast. Lukten endret seg til å lukte intens gryterett. Gryterett som vanligvis er så godt! Nå river lukten i nesen. Men det er ingen gryterett i kjøleskapet😅 Har fått fantomnese. En annen ting jeg har lagt merke til er at jeg drikker mer og tisser mindre🤔 Jeg har fortsatt en god følelse som ligger å lurer. Jeg vil ikke tillate det, derfor prøver jeg å ikke tenke på det. Er redd fallet blir høyt. Det er skremmende å ha den gode følelsen. Kjenner ingenting i magen. Tenker at det kan være slutt. Vi får se i morgen. Lykke til i morgen!! ❤️ Dette er alt for spennende, selv for oss som er helt på sidelinjen ☺️ Høres i det minste ut som om du har en god dose hormoner i deg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 18. februar 2019 #1040 Del Skrevet 18. februar 2019 ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå