Sinsiew Skrevet 11. februar 2019 #1001 Del Skrevet 11. februar 2019 Utrolig gode nyheter! Gratulerer så mye ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 11. februar 2019 #1002 Del Skrevet 11. februar 2019 Åååå herregud.... ha jeg ikke vært sulta forkjøla sku jeg hoppa å dansa rundt i stua nå. Så glad for deres skyld nå ❤❤❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2019 #1003 Del Skrevet 11. februar 2019 Så fantastisk! Nå ble jeg skikkelig glad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblevann Skrevet 11. februar 2019 #1004 Del Skrevet 11. februar 2019 Hurra for en robust liten spire! Så utrolig gode nyheter, Snehvit. Jeg kommenterer sjelden her, rett og slett fordi jeg har absolutt ingen erfaring eller kunnskap om hva du går igjennom. Men jeg følger spent med, og har oppdatert denne dagboken flere ganger i dag - med økende spenning hver gang. SÅ utrolig glad på deres vegne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 11. februar 2019 #1005 Del Skrevet 11. februar 2019 Hurra! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 11. februar 2019 #1006 Del Skrevet 11. februar 2019 Hurra, så godt å høre ❤️😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 11. februar 2019 #1007 Del Skrevet 11. februar 2019 Dette ble for mye glede for en hormonell sjel😭😭 Som jeg unner dere denne fantastiske lille skapningen ❤️ Håper dette hjelper deg å senke skuldrene litt, for nå er det gode sjanser altså! 🤩😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #1008 Del Skrevet 11. februar 2019 2 timer siden, FluffyJuggernaut skrev: Åh, jeg er så glad på deres vegne ❤ Lykke til videre. Takk😘 2 timer siden, Frøkenhåpefull skrev: Åhhh Gud så gode nyheter da! 😍 👏🏼 Ja🤩 2 timer siden, bondekone skrev: Så fantastiske nyheter❤ 🤩🤗 2 timer siden, Lillyvally skrev: Fantastisk! Blir det ukentlige ultaralyder framover? Ja det blir det! 2 timer siden, Ginny skrev: Hurra 😃❤️❤️❤️ 😘 2 timer siden, Albbas skrev: Åh, hurra!! 😘 2 timer siden, prøverpåny skrev: Fantastisk!!!! ❤️❤️❤️❤️❤️ Blir helt rørt på dine vegne ☺️ 😘😘 2 timer siden, Rucula skrev: Fantastisk!!! 🤩 1 time siden, svakni skrev: Fantastisk! Gratulerer så mye! Håper du klarer å slappe av i denne følelsen en stund! Kanskje et par dager😂 1 time siden, Bokdamen skrev: Herlighet, nå begynte jeg å gråte på dine vegne, så utrolig gode nyheter 💕💕 😘😘 1 time siden, Bimle skrev: Dette var fantastiske nyheter!! Gratulerer!! Takk😘 1 time siden, Sinsiew skrev: Utrolig gode nyheter! Gratulerer så mye ❤ Takk😘 1 time siden, Meley skrev: Åååå herregud.... ha jeg ikke vært sulta forkjøla sku jeg hoppa å dansa rundt i stua nå. Så glad for deres skyld nå ❤❤❤ Takk😘 1 time siden, lillemeg90 skrev: Så fantastisk! Nå ble jeg skikkelig glad 🤩🤩 1 time siden, boblevann skrev: Hurra for en robust liten spire! Så utrolig gode nyheter, Snehvit. Jeg kommenterer sjelden her, rett og slett fordi jeg har absolutt ingen erfaring eller kunnskap om hva du går igjennom. Men jeg følger spent med, og har oppdatert denne dagboken flere ganger i dag - med økende spenning hver gang. SÅ utrolig glad på deres vegne Takk😘 1 time siden, Fnugg skrev: Hurra! ❤️ 😘❤️ 1 time siden, Patriotpaula skrev: Hurra, så godt å høre ❤️😍 Ja😘🤩 14 minutter siden, LoveTrain skrev: Dette ble for mye glede for en hormonell sjel😭😭 Som jeg unner dere denne fantastiske lille skapningen ❤️ Håper dette hjelper deg å senke skuldrene litt, for nå er det gode sjanser altså! 🤩😁 Så søt du er😍 Du sier noe når du nevner gode sjanser. Nå har vi kommet langt og de fleste mister rundt denne tiden mens våres lever fortsatt. Men så sier de at det er de to neste ukene som er de mest kritiske nå som morkake skal ta over for plommesekk🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. februar 2019 #1009 Del Skrevet 11. februar 2019 Det var det jeg visste! Gode nyheter. Blir du fulgt opp ukentlig nå på UL eller....? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #1010 Del Skrevet 11. februar 2019 Akkurat nå, Million skrev: Det var det jeg visste! Gode nyheter. Blir du fulgt opp ukentlig nå på UL eller....? Ja det blir hver uke frem til uke 12. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 11. februar 2019 #1011 Del Skrevet 11. februar 2019 Nå ble jeg skikkelig glad og rørt! Fantastisk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2019 #1012 Del Skrevet 11. februar 2019 11 minutter siden, snehvit88 skrev: Ja det blir hver uke frem til uke 12. Så godt at du får så god oppfølging! Hvordan er formen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. februar 2019 #1013 Del Skrevet 11. februar 2019 Hurra for en flott liten/stor spire! Det er såvidt jeg klarer å lese hva jeg skriver gjennom tårene her! Er så utrolig glad og lettet. Sender over enda mer klister! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #1014 Del Skrevet 11. februar 2019 4 timer siden, Aryamili skrev: Nå ble jeg skikkelig glad og rørt! Fantastisk! 😘😘 3 timer siden, lillemeg90 skrev: Så godt at du får så god oppfølging! Hvordan er formen? Er veldig sliten hele tiden. Forsterka luktesans som jeg aldri har hatt før. Kvalmen er blitt mildere. Spiser frukt og pølser😅😂 3 timer siden, Blondie65 skrev: Hurra for en flott liten/stor spire! Det er såvidt jeg klarer å lese hva jeg skriver gjennom tårene her! Er så utrolig glad og lettet. Sender over enda mer klister! Så søt😍 Takk! Putter det rett på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aires Skrevet 11. februar 2019 #1015 Del Skrevet 11. februar 2019 7 hours ago, snehvit88 said: Tusen takk jenter!!😭❤️ Den er 17mm og hadde fine hjerteslag! Vi så navlestreng og hode og føtter! Det var en kjempeoverraskelse! Kunne ikke se noe med en gang, det jeg trodde var fostersekk var blæren min! Da den dukket opp kunne vi med en gang se den var mye større! Jeg har regnet en dag feil. Ifølge positiv El-test er jeg 7+6 ikke 8+0 og har termin 27 sept! 😭😭😭😍😍😍😭😭😭 OMG så glad på dine vegne nå. Fy søren så fortjent. Håper alt går bra videre og at det bare blir masse flotte positive oppdateringer. Gleder meg til du flytter dagbok over til det andre sub-forumet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 11. februar 2019 Forfatter #1016 Del Skrevet 11. februar 2019 6 minutter siden, Aires skrev: 😭😭😭😍😍😍😭😭😭 OMG så glad på dine vegne nå. Fy søren så fortjent. Håper alt går bra videre og at det bare blir masse flotte positive oppdateringer. Gleder meg til du flytter dagbok over til det andre sub-forumet! 😘😘😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 11. februar 2019 #1017 Del Skrevet 11. februar 2019 Nå ble jeg glad😍😍 gratulerer😍💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 11. februar 2019 #1018 Del Skrevet 11. februar 2019 Yessss!! Gratulerer ❤️❤️ Endelig 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 12. februar 2019 #1019 Del Skrevet 12. februar 2019 Tenk at man kan bli så glad for noen man ikke har snøøøring på hvem er! Har tårer i øynene faktisk! Gratulerer så mye!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 12. februar 2019 #1020 Del Skrevet 12. februar 2019 GRATULERER så mye 🍼 Nå er det bare å senke skuldrene og vente til September kommer. Jeg har full forståelse for at du sikkert ikke er helt rolig ennå, men jeg håper du blir det etterhvert. Jeg gleder meg virkelig på deres vegne 😊🍾 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå