Jullan Skrevet 20. august 2005 #761 Del Skrevet 20. august 2005 GRATULERER MED DAGEN!!!! Ha en super dag!!! nyt den i fulle drag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 20. august 2005 #762 Del Skrevet 20. august 2005 Gratulere så mye!! Håper dere koser dere masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 21. august 2005 #763 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer så mye med vel overstått!!! Gleder meg masse til å høre om dagen deres og kanskje få se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2005 #764 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer med vel overstått Gleder meg til å høre om dagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 21. august 2005 #765 Del Skrevet 21. august 2005 Gratulerer som fru :) Gleder meg til å høre om dagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 21. august 2005 #766 Del Skrevet 21. august 2005 TIL LYKKE med dagen som gikk så fort... ...men jeg håper deres dag var like fantastisk som vår! Tenk, nå er du fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. september 2005 #767 Del Skrevet 15. september 2005 Hei, har du forlatt oss eller er du på bryllupsreise? Venter spent på referat fra dagen også håper jeg at vi kanskje får se noen bilder? Sender deg en PM med mailadressen min jeg hvis du ikke vil legge ut bilder her. Hvordan ble buketten din da? Er jo litt ekstra spent på den siden du skulle ha samme som min med litt modifikasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 16. september 2005 #768 Del Skrevet 16. september 2005 Heisann frue! Stikker på bryllupsreise i morgen tidlig. Ville bare gi deg en liten hade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. september 2005 #769 Del Skrevet 19. september 2005 Først å vil eg starte med å si TUSEN TAKK til alle jentene her for hilsninger, råd og tips det siste året. Dere har vært heelt fantastisk! Kan jo starte med fredagen den 19.aug dagen før den store dagen! Våknet tidlig og tok imot forlover'n min som kom med toget. Så bar det rett til fest-huset for å pynte. Dette er dagen da ingenting ville min vei.... ikke var det bare å pynte men vi måtte jo hit og dit for å hente kaker, blomster etc. vet ikke hva som skjedde i denne byen men jeg stå i allfall mye i trafikk kork denne dagen og mye tid gikk bort pga det. Det ble en travel dag og ingen la merke til at jeg ikke spiste den dagen. Jeg var i mitt ess for dette har jeg ventet på i et helt år. Fordelte oppgavene og det ble såååå fint. Da klokken ble 8 på kvelden var jeg på plass sammen med min kommende mann i baren vi hadde leid privat salong for å ta imot gjester som ville ta en liten skål med oss dagen før dagen. Mange møtte opp og det var en bra stemning. Mange kommenterte at det var bra at det ble et slikt opplegg slikt at det ikke ble så ukjent dagen etterpå. Og toastmaster fikk anledning til å spørre flere om de skulle holde tale. Jeg på min side forlot stedet i ti tiden. kjøpte take-away til meg og forlover på veien hjem. Vi skravlet til langt på natt, hørte på musikk og delte noen tårer. Og plutselig sier hun... nå må vi legge oss for i morgen skal du gifte deg og dermed var det gjort. Stivnet helt! Det ble ikke mye søvn på meg for å si det slikt. Lå å tenkte på talen min, hvordan festhuset så ut og alt det som skulle skje. Livredd for at jeg hadde glemt noe, ringte toastmastern som er en god venn av oss og han roet meg omsider med at alt ville gå bra og at nå var det ikke mer jeg kunne gjøre annet enn å slappe av. 2 timer småsøv Klokken ringte kvart på sju og jeg gikk inn i dusjen, laget frokost til meg og forlovern min. kl. 8 snek jeg meg inn på hotellet der vi skulle ha bryllupsnatten for å avlevere kofferten min. Mannen min sier at han småflirte litt han når han gjorde det samme og så at kofferten min var kommet. Klokken 9 var jeg på plass hos frisøren og håret ble rullet opp, vi ble jo så fine begge to jeg og forlovern min. Prøvde å få i meg i noe mat men brekte meg flere ganger, fikk ned noe sjampagnebrus og sjokomelk i det minste. Det var nå jeg hadde bestemt meg for å slutte med å være nervøs, jeg skulle jo bare gifte meg med mannen jeg har bodd og vært kjærest med i 8 år Da klokken ble 12 og de enda ikke hadde tatt ut rullene i håret ble min forlover svært stresset, trippet frem og tilbake. Plutselig kom brudebukketen og bilen var klar for å hente oss. Jeg hoppet i kjolen og betalte for oss. Stoppet ved en busslomme på veien og tok meg en røyk, vi hadde jo god tid klokken var bare kvart på ett. Kom til kirken to minutter på ett og der stå han ute enda, så jeg måtte gjemme meg slik at han ikke fikk øye på meg i bilen. Fikk komme meg ut av bilen tilslutt, forlover og de nydelige brudepikene ordnet sløret og slepet. Broren min felte en tåre der ute han stå å ventet på meg. Det siste hun forlover sa før hun gikk inn i kirken var " du er verkelig klar for dette du, aldri har eg sett deg så rolig og voksen, nydelig du e". Musikken startet og vi gikk inn, gosh for en følelse det var å se alle sammen reise seg og da jeg fikk øye på den kjekke karen som stå der oppe å ventet på meg klarte jeg ikke å holde tårene tilbake. Lillebroren min sa at han måtte ta godt vare på meg før han tok han i handa og satte seg. Og jeg stå helt til inngangsmusikken var ferdig Alt gikk som forventet i vielsen, solisten sang "You raise me up" så sterkt at det ikke var et øye tørt i kirken. Etter vielsen dro vi avgårde for å ta bilder. Kaldt var det og jeg fikk mine dråper i sløret . Etter fotograferingen dro vi til hotellet og slappet litt av på rommet. Delte en pils og felte noen tårer sammen. Kunne ikke helt fatte og svevde begge to. Kom til festhuset og ble tatt imot av gjestene med velkomst som raskt ble plassert i hendene . Middagen gikk som smurt og det ble utrolige mange taler, alle holdt nydelige taler. Men tror nok mamma holdt en tale ikke mange kommer til å glemme med det første. Var litt spent på hennes vegne, hun snakker ikke så godt norsk. Klarte ikke å slutte å gråte så jeg måtte reise meg å gå på toalette å grine ferdig. Vi ble ferdige tidsnok med middagen og deretter ble det tatt familie bilder. Kaffegjestene kom og vi åpnet festen med kakeskjæring og brylluypsdansen. Da de kjente gitarriffene til "nothing else matter" kom ble det jubel i salen, og aldri har jeg hørt så mye klapping og jubel. Det var artig (vi var jo litt spente) Det ble arrangert artige leker, og jeg var med på en. Folk koset seg og spiste godt av både kaker og nattmaten. Danset og hadde det artig. Festen ble avsluttet ca. klokken halv fire og det var brudeparet som låste døren og ingen var overrrasket over at vi holdte ut lengst for vi pleier jo det på fester. Bryllupsnatten bestå av etterpåfest i vårt rom, da alle hadde gått på morgenkvisten så kunne jeg og han fortsette med vårt lille fest Søndag fikk jeg gitt han morgengaven og han ble heelt målløs, helikopeter turen var godt mottatt. Og jeg fikk en D&G klokke som stå i stil med ringen min Familien stå for ryddingen av festhuset, da de dro så tok vi en siste tur dit for å se over. Da vi endelig kom hjem i leiligheta fikk jeg en gråte anfall, det ble en følelsesladd helg og jeg måtte vel få det ut av systemet antar jeg for det kom bare. Vi pakket ferdig til turen. Når det gjelder bryllupsreisen så har jeg bare et ord og det er ubeskivelig! Klarer ikke helt å fatte at vi har vært både i jamaica og new york. Vi har iallfall koset oss og sett veldig mye. Litt redd pga orkanen men den gikk forbi jamaica, men kjente litt av den da vi kom til New York, fikk regn og vind da vi kom dit den første dagen. Å være på ground zero var sterkt, det stå fremdeles mennesker der og gråt hver dag. Terror-trussel fikk vi også kjenne mens vi var i usa, stå midt i times square en dag og plutselig så stå folk bare helt stille, noen sprang. Politi og bombehunder overalt. Det var ikke noe særlig å stå der og vite at det er ringt inn bombetrussel. Uansett så var det stort og flott, mye å se på og mye å shoppe. Kom hjem til høst og vi ble sjuke begge to, så derfor har jeg ikke fått anledning til å komme med referat før nå. Skal sende mail til de eg har adressen til. Desverre så har vi ikke så mange bilder å vise, merkelig nok så glemte vi vår egen kamera på bryllupsdagen . Så svigermor har sendt et par bilder på mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 19. september 2005 #770 Del Skrevet 19. september 2005 Nyyyyyydelig bilder av dere to J! Kjempe fin var du!! Også for en koselig dag dere hadde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. september 2005 #771 Del Skrevet 19. september 2005 Så herlig beskrivelse av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. september 2005 #772 Del Skrevet 19. september 2005 Utrolig fin rapport... Den har vi ventet lenge, men godt på! Koselig å lese at dagen ble en drøm! Gratulerer som fru da, søte! Men du, får jeg også se bilde??? Please... Klems TT i ny utgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 20. september 2005 #773 Del Skrevet 20. september 2005 Takk for fine ord mine søte jenter. Orkidèen har sendt deg bilder på mail, du var jo den første jeg sendt til . Ellers så kan jeg jo nevne at vi fikk utrolig mye fint, og faktisk mye penger også. Litt rart å se de andre planlegge bryllup her, og jeg er ikke en av de lenger. Mistet jo jobben nå etter bryllupsreisen og har flust med fritid som jeg ikke vet hva jeg skal fylle med nå som bryllupet er over. Søker jobb gjør jeg jo, men det er rart å plutselig ikke lenger trenger å tenke farger, blomster ect. men på annen side så er det jammen godt å slippe også Skal vurdere om jeg skal åpne meg en ny dagbok, noe som ikke har med bryllup å gjøre(selfølgelig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. september 2005 #774 Del Skrevet 30. september 2005 Tusen takk for kjempefine bilder - dere var virkelig ett flott brudepar Sonn Mrs S Sorry at jeg ikke har vært innom før og takket men jeg har vært borte en uke på ferie så det ble litt borte for meg. Kjempekoselig referat du har skrevet fra dagen deres, høres ut som at dere fikk drømmedagen i oppfyllelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. september 2005 #775 Del Skrevet 30. september 2005 Tusen takk for bildene du sendte! Dere var helt nydelige begge to! Håper du åpner deg en ny dagbok snart da...må ikke glemme oss helt vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 1. oktober 2005 #776 Del Skrevet 1. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. oktober 2005 #777 Del Skrevet 1. oktober 2005 Flotte bilder, Fru S!!! Kjempefint å se dere...også så søte mannen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 9. oktober 2005 #778 Del Skrevet 9. oktober 2005 Heisann søte du! Så utrolig flott å lese om dagen deres! Og om bryllupsreisen. Selv om det var noen ekle opplevelser også så hørtes det ut som dere hadde det helt fantastisk! Vi har nesten akkurat kommet hjem fra Bali og Singapore. Utrolig flott bryllupsreise det også Menne du: Kunne jeg også få sett bilder? Har sendt deg en PM jeg i tilfelle du hadde mistet mailadressen min... (og jeg har flyttet meg over i de generelle dagbøkene) Hadde vært koselig å se deg også i de generelle dagbøkene - eller blandt prøverene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 13. oktober 2005 #779 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei alle sammen! Takk for all gode råd og tips gjennom tiden som var helt fantastisk. Nå har jeg tatt skrittet hen og åpnet nytt dagbok. Håper alle dere gode jenter titter innom en dag og leser hvordan min hverdag uten bryllupsmas er. Bryllupet var helt fantastisk bra men nå er det tid for å gå videre i livet. Hverdagen er her godt men brutalt. fra meg Vigdis... skal sende deg noen bilder på mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå