Gå til innhold

Alle i DPO land! :)


gepa

Anbefalte innlegg

9 dpo og blendahvit test.. Vet det er tidlig! Mn tror ikke jeg får noe positiv test denne ppen... Begynner på PP12 nå ☹️☹️ Føøler det er rmest klin umulig å få en pisitiv test! Har aldri fått noe antydning en gang.. Blir så leeei!! 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til neste periode til dere som fikk den forhatte tanta på besøk denne runden:ninuskapus:

Det er virkelig en russisk rulett det å gå og vente på disse to strekene.

Selv er jeg 6-7 dpo i dag, har fått såre brystvorter som jeg alltid får før mensen, så har i grunnen gitt opp håpet allerede. 

Klem til dere alle:lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruJohnsen skrev:

Lykke til neste periode til dere som fikk den forhatte tanta på besøk denne runden:ninuskapus:

Det er virkelig en russisk rulett det å gå og vente på disse to strekene.

Selv er jeg 6-7 dpo i dag, har fått såre brystvorter som jeg alltid får før mensen, så har i grunnen gitt opp håpet allerede. 

Klem til dere alle:lillesky2:

Ja de ømme/såre brystene er her hver gang mellom el og tr! Og blir så skuffet når jeg kjenner de ømme beysta har kommet.. Hvorfor får vi ømme bryst mellom el og tr tro? 

Er selv 9 dpo idag i pp11!!! Er lei testet negativt! Er tidlig å teste men føler løpet er kjørt allikevell.. 

Håper vi får to blå streker snart! 😁 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen !

Tok en test i går siden jeg er såpass dårlig på venting.. hehe..

Det var en CBdigital, som så klart viste IKKE GRAVID . Blei så skuffet selv om jeg vet det kan være for tidlig.

IKM er til fredag.. Så det kan jo enda være håp...

Føler meg ikke gravid da.. Har dere noen "nye" symptomer denne pp ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, gepa skrev:

Huff, er så nedtur når testen blir negativ:icon_frown: når er/var ikm?

Lørdag som var. Fortsatt ikke fått mensen. Litt lysebrun utflod bare. Den burde jo være tydelig to streker hvis jeg var gravid nå. Men jeg har jo ingen symptomer heller. 

Skikkelig hodepine i dag da, men det er sikkert urelatert. Og fortsatt ømme pupper. De pleier å gi seg når mens kommer. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der kom mensen. 4 dager for sen. Merkelig når jeg er veldig regelmessig til vanlig. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere når jeg tok enda en test i dag ettermiddag . Som var negativ . Venter egentlig mens fredag/lørdag .. er håpet ute ? :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, FrøkenTippTopp skrev:

Hva tenker dere når jeg tok enda en test i dag ettermiddag . Som var negativ . Venter egentlig mens fredag/lørdag .. er håpet ute ? :icon_frown:

Vent til fredag før du tar en ny test. Ikke noe poeng å sløse med testene før den tid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo.. negativ test :( vet det er tidlig.. Men testet positivt 9 dpo alle 3 gangene jeg var gravid før (2 sa, 1 baby) så regner med løpet er kjørt.. Blir nok ikke mer testing Før ikm virkelig er ikke kommende mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Jeg er akkurat ferdig med mensen, og venter på EL.... Om syklus er like lang som de to andre gangene, som er EL her den 09.mars.... lenge til!!!!:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-11 dager dpo. Hadde mensenmurringer 4-6 dager dpo, så ingenting, før i går. Da var det mensenmurringer, og plutselig blodig utflod på dopapiret etter jeg hadde gjort nr 2. I dag bittelitt murringer, men ikke noe mer blod... Håper håper håper det bare er spotting og at det gir seg med det! IKM på mandag regner jeg med, vil ikke sløse med tester før da. 

Anonymkode: 2a366...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 dager dpo , forsatt ikke testet. Er såå spent ! Forrige dpo-periode kjente jeg svake murringer fra 1-2 dager etter EL og frem til mens, var sikker på at jeg var gravid så testet flere ganger. Denne perioden har jeg ikke merket noe, så veldig spent på om mensen kommer i helgen! Kommer nok uansett til å teste imorgen tidelig, med mindre jeg får menssmerter ikveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter/har ventet i spenning, men i kveld kjenner jeg mensmurringer. Dette er vår aller første prøving på aller første barn, så det er som forventet dersom mensen dukker opp i morgen/overimorgen. Har avstått fristelsen for å kjøpe test, kjøper kun dersom mens ikke dukker opp. Vi hadde egentlig tenkt å vente med prøvingen til etter sommeren, men... Nå kanskje vi venter allikevel, dersom det blir skuffende resultat i denne omgangen. 12 dager DPO, forresten :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tr... pokker :( men var som forventet.. Da er det bare å håpe at tiden flyger frem til EL igjen, og vi får begynne på pp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 DPO idag, om jeg har reknet riktig, ingen mensen, å bare negativ test ( fått skyggestrek 3 dager på rad nå ) :-( kjedelig, så rekner med mensen kommer her og snart.. 

Anonymkode: 056f2...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dpo idag, tok en negativ test kvelden før forventet mens. Etter min 25-dagers syklus skulle jeg hatt mens for to dager siden, men har en følelse av at den bare er sen. Kjenner absolutt ingen tegn til mens eller graviditet. Tror jeg kjøper en test imorgen om menssmertene ikke har dukket opp. 

Anonymkode: f81e4...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2017 den 18.50, FrøkenTippTopp skrev:

Da fikk jeg mensen i dag :( Lykke til dere som venter enda :) 

Tror kanskje ikke det var mens alikevel ? Var kun spotting med veldig lysebrunt blod .. siden de ekstremt ømme puppene ikke ga seg tok jeg en test i dag . Ser dere også streken ? 😬

IMG_5040.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 9.14, FrøkenTippTopp skrev:

Tror kanskje ikke det var mens alikevel ? Var kun spotting med veldig lysebrunt blod .. siden de ekstremt ømme puppene ikke ga seg tok jeg en test i dag . Ser dere også streken ? 😬

IMG_5040.JPG

Jeg ser strek! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...