Gå til innhold

Alle i DPO land! :)


gepa

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier du å ha ømme bryst etter EL til vanlig også ? 😊

Anonymkode: 6c3fb...211

Ja, litt. Denne gangen var de veldig ømme, harde og faste, det pleier de ikke å være

Anonymkode: 0c28c...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere her som pleier å ha ømmebryst mellom el og mens? Hver gsng jeg får de ømme brysta føler jeg løpet er kjørt :( er på 5 dpo idag. Ømmebryst begynte idag, og varer helt til mensen kommer :( hadde vært et positivt tegn om jeg ikke hadde fått ømmebryst tror nå jeg. Noen som pleier å ha ømmebryst som også hadde det når de ble gravide? Eller er det et sikkert tegn på at løpet er kjørt nok en gang?,, 

Anonymkode: 6c3fb...211

Bare ømme bryster etter EL når jeg er gravid, jeg. Trodde det var vanlig? Før vanlig mens blir de bare litt større/ømme én dag eller to før..så hadde ikke sett negativt på det.

Anonymkode: d1529...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dragoste

Syklusdag 37 her, og negativ test... Gikk nok ikke denne gangen! Tviler på at jeg kan være noe senere enn 12 dpo, men jeg aner jo ikke noe om når EL var, eller om jeg i hele tatt har EL.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo idag.. Våknet med en hel del masse hvitt utflod!! Pleier å ha hvis utflod mellom el og mens, men såå mye??? Er mye når jeg er på do og tørker meg også. Hmm.. 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om jeg egentlig hører hjemme i denne tråden, ettersom jeg ikke aner om jeg har eggløsning eller ikke (har ikke hatt mens siden 25.november, da jeg sluttet på Yasminelle). Må bare lufte litt, for jeg blir så frustrert av å ikke ha en normal syklus å forholde meg til.

Nå har jeg fått ømme brystvorter, er slapp og sliten og faktisk også litt kvalm. Kvalmen kommer og går litt, men den er faktisk verst på formiddagen. Har vært gravid før, og da var det disse symptomene jeg hadde, men enda kraftigere (oppdaget graviditeten i uke 6).

Tok en strimmel med morgenurin i går, men nei. Skinnende hvit. Innbiller jeg meg disse symptomene? Er det bare generelle hormoner, kanskje litt mørketida og lange dager på jobb? Eller kan det hende at jeg er gravid, men at testen ikke viser det enda? Hadde samleie sist på søndag (i dag er fredag). Går det i det hele tatt an å få symptomer før positiv test?

 

Er frustert, hadde jeg bare hatt en mens å vente på og noe å forholde meg til, men det varer og rekker før den kommer tilbake ;( 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var DPO tiden over for denne gang. TR i dag 6 dager før forventet. Hadde en liten blødning for 3/4 dager siden, håpet på en festeblødning.

Blir så forvirra av syklusen min. Forrige var på 37 dager, og nå 31. Men det er vel normalt etter pille slutt :-) Så nå starter pp3! Glad jeg fikk tilbake tr etter kun 2 mnd etter pille slutt, gikk på zaracette (?) i 3 år :)

kanskje jeg burde begynne med eggløsnings test :)? 

Anonymkode: 6d947...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 DPO her. Om jeg skal følge ELtestene jeg har brukt. Er på 6 mnd med prøving. Noe jeg er veldig klar over at ikke er lenge.. Men de to andre barna mine blei til samme mnd vi prøvde. Så dette er noe nytt for oss. Vi er prøvere for første gang , å minstemann er 7 år.. :fnise:

Sover nesten ikke om natten lenger , har veldig menssmerter .. Er oppblåst og forstoppet.. Kjenner en del symptomer jeg ikke har kjent  tidligere , men tør ikke håpe noe. Jeg har allerede blitt så deprimert av de negative testene og mensen hver mnd.

Krysser fingrene for oss alle sammen :) Fint og ha noen å dele tanker med :lillesky2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt halsbrann i hele dag. 7 dpo.. Pleier ikke å ha halsbrann.. Kan man få det som et graviditetsymptom så tidlig som 7 dpo? :o 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El slim for 7 dager siden.. MEN Jeg har siden onsdag gått rundt med Stikkinger/trykk/ubehag på venstre side i magen. Dette er blitt litt bedre, men magesmerter til tusen! Kjennes ut som mensensmerter, men verre! Er enda 9 dager til ikm. Vært prøver i 2 år, og aldri før opplevd dette. Idag har jeg ingen energi. Om jeg ikke er blitt gravid nå, lurer jeg fælt på hva som er " galt " med meg ! .. Bør jeg kontakte lege? Har tatt en test idag, negativ .. Vet det er alt for tidlig, men holder ikke ut. Har lest mye om festesmerter, også at det er vanlig med "mensensmerter" i begynnelse av en graviditet. ( om jeg er gravid da) ellers anner jeg ikke hva som feiler meg :-/  

( ja vi har vært i kontakt med lege/gynolog - begge er friske å ingenting i veien med noen av oss) henvisning videre, men 1 år til timen :/ 

 

noen andre som kjenner til desse smertene? 

Håper så inderlig at dei " mensensmertene" er " gode tegn" . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer! Må bare først si, gratulerer så mye dere som har fått positiv test! Så gøy!:mynona:

Da var det påan igjen med ny dpo for meg! PP 13 eller 14 blir det vel nå, og nok en gang venter man i spenning.. første dag i siste mens var 30 januar, og EL var tydeligvis mellom den 7 og den 9 februar.. Har sørget for sengekos i denne perioden ja, og håper det endelig har klaffet denne gangen! Denne gangen gidder jeg ikke å teste før ikm er der, så slipper jeg å få den skuffelsen hver gang en negativ test viser seg😉 Har en god følelse denne gangen, men stoler selvfølgelig ikke helt på den, men er overraskende nok veldig positiv til denne PP'en:fnise:

Noen flere som venter i spenning??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, gepa skrev:

Hei igjen damer! Må bare først si, gratulerer så mye dere som har fått positiv test! Så gøy!:mynona:

Da var det påan igjen med ny dpo for meg! PP 13 eller 14 blir det vel nå, og nok en gang venter man i spenning.. første dag i siste mens var 30 januar, og EL var tydeligvis mellom den 7 og den 9 februar.. Har sørget for sengekos i denne perioden ja, og håper det endelig har klaffet denne gangen! Denne gangen gidder jeg ikke å teste før ikm er der, så slipper jeg å få den skuffelsen hver gang en negativ test viser seg😉 Har en god følelse denne gangen, men stoler selvfølgelig ikke helt på den, men er overraskende nok veldig positiv til denne PP'en:fnise:

Noen flere som venter i spenning??

Er i PP 11 selv nå! Og er 7 dpo idag.. Har fått ømmebryst som jeg ellers pleier å få mellom el og tr, så er tydeligvis ikke et graviditssymptom. Har hatt sureoppstøt idag, noe jeg ikke pleier å ha ellers.. 

Begynner å bli veldig lei av denne prøvingen.. Bestemmer meg for hver prøveperiode for å ikke bry meg noe særlig og slappe av med denne prøvingen.. Så kommer dpo dagene og da klarer jeg ikke å slappe av!! Blir å tenke mye på om det har klaffet og blir så spent! 

Morro å følge flere her som prøver! Så må vi få positive tester snart vi også! Kan ikke skjønne annet! :) 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Jento89 skrev:

El slim for 7 dager siden.. MEN Jeg har siden onsdag gått rundt med Stikkinger/trykk/ubehag på venstre side i magen. Dette er blitt litt bedre, men magesmerter til tusen! Kjennes ut som mensensmerter, men verre! Er enda 9 dager til ikm. Vært prøver i 2 år, og aldri før opplevd dette. Idag har jeg ingen energi. Om jeg ikke er blitt gravid nå, lurer jeg fælt på hva som er " galt " med meg ! .. Bør jeg kontakte lege? Har tatt en test idag, negativ .. Vet det er alt for tidlig, men holder ikke ut. Har lest mye om festesmerter, også at det er vanlig med "mensensmerter" i begynnelse av en graviditet. ( om jeg er gravid da) ellers anner jeg ikke hva som feiler meg :-/  

( ja vi har vært i kontakt med lege/gynolog - begge er friske å ingenting i veien med noen av oss) henvisning videre, men 1 år til timen :/ 

 

noen andre som kjenner til desse smertene? 

Håper så inderlig at dei " mensensmertene" er " gode tegn" . 

Skjønner du begynner å bli bekymret etter 2 år som prøver! 1 år før dere får mer hjelp syntes jeg hørtes lenge ut!! Ville funnet ut om det gikk an å få noe tidligere hadde jeg vært deg! Er i PP 11 og er lei! Skjønner du må vøre lei etter 2 år!! Håper det klaffer for dere nå! Og at en positiv g test skiner imot deg snart :) 

Anonymkode: 6c3fb...211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner du begynner å bli bekymret etter 2 år som prøver! 1 år før dere får mer hjelp syntes jeg hørtes lenge ut!! Ville funnet ut om det gikk an å få noe tidligere hadde jeg vært deg! Er i PP 11 og er lei! Skjønner du må vøre lei etter 2 år!! Håper det klaffer for dere nå! Og at en positiv g test skiner imot deg snart :) 

Anonymkode: 6c3fb...211

1 år er lenge å vente ja :/ jeg har planer om å forhøre meg litt om vi kan få noe tidligere. Men håper desse smertene / ubehagene jeg har nå er tegn på at jeg får 2 streker på testen snart. Aldri før opplevd dette etter eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dragoste

Da er jeg på syklusdag 39! Om mensen er like sen som sist gang, så får jeg mensen idag... Veldig slitsomt med så lange sykluser om jeg faktisk ikke er gravid... 

Er det noen som har erfaringer med billig-strimler fra ebay? Det er det jeg har brukt så langt, og lurer på om det ikke funker like godt som vanlige... Jeg sjekket "reviews" fra kunder til den selgeren jeg kjøpte strimlene fra, og noen par reviews (av flere tusen, selgeren hadde 97%) sa at strimlene ikke funket, og at de hadde fått positiv test med en gang fra andre tester, etter de hadde fått mange blendahvite tester fra den selgeren.. Men dette var jo bare noen få av mange flere som virker fornøyd... Lurer på om jeg heller skal kjøpe en litt dyrere test jeg vet jeg kan stole på.

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i går. Ingen mens kom. I dag Morges har jrg kjent litt milde menssmerter så jrg tror den kommer i dag. Hvis ikke tar jeg test i kveld eller i morgen. 

Hatt rare drømmer de siste nettene og tissa hele tiden. Men det kan være tilfeldig. 

Har alltid ømme pupper mellom EL og IKM. Og de har vært det nå og. Men ikke så mye som vanlig og i går sluttet de å være ømme. De pleier å slutte å være ømme når mens kommer. 

Vi får se. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner inn jeg da.. Har fra før ei snuppe på 8 mnd, og er I pp2 nå. Syklusen har vært litt ustabil siden fødsel, men fikk tr tilbake etter 6 uker. Tror jeg hadde EL tirsdag, så er 5 dpo nå. Det tok 10 mnd å bli gravide med første, og hadde 2 sa før hun endelig kom.. Derfor begynt prøvingen såpass raskt igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er i PP 11 selv nå! Og er 7 dpo idag.. Har fått ømmebryst som jeg ellers pleier å få mellom el og tr, så er tydeligvis ikke et graviditssymptom. Har hatt sureoppstøt idag, noe jeg ikke pleier å ha ellers.. 

Begynner å bli veldig lei av denne prøvingen.. Bestemmer meg for hver prøveperiode for å ikke bry meg noe særlig og slappe av med denne prøvingen.. Så kommer dpo dagene og da klarer jeg ikke å slappe av!! Blir å tenke mye på om det har klaffet og blir så spent! 

Morro å følge flere her som prøver! Så må vi få positive tester snart vi også! Kan ikke skjønne annet! :) 

Anonymkode: 6c3fb...211

Har merket at jeg får mange symptomer på graviditet ett EL.. Men kan ikke huske at jeg hadde noen tegn med nr 1 forutenom en skikkelig ligamentstrekk dagen før jeg testet positivt, som da igjen var grunnen til at jeg testet i det hele og det store:biggrin: men var jo ikke på symptomjakt heller den gang..

Jeg kjenner meg så igjen i det du sier, det nytter ikke uansett hvor mye man har bestemt seg for å ta det rolig. DPO tiden gjør en til et nervevrak:Nikke: 

En dag får vi positiv test, og håper det blir denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKM i går. Ingen mens kom. I dag Morges har jrg kjent litt milde menssmerter så jrg tror den kommer i dag. Hvis ikke tar jeg test i kveld eller i morgen. 

Hatt rare drømmer de siste nettene og tissa hele tiden. Men det kan være tilfeldig. 

Har alltid ømme pupper mellom EL og IKM. Og de har vært det nå og. Men ikke så mye som vanlig og i går sluttet de å være ømme. De pleier å slutte å være ømme når mens kommer. 

Vi får se. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Meg igjen. Fortsatt ikke mens. Testen var negativ nå. Så da er vel mens på vei. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg igjen. Fortsatt ikke mens. Testen var negativ nå. Så da er vel mens på vei. 

Anonymkode: 60ad1...8dd

Huff, er så nedtur når testen blir negativ:icon_frown: når er/var ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er IKM 18.02, har ingen merkbare symptomer, annet enn at jeg har hatt hodepine daglig de siste 4-5 dagene. Det kan jo skyldes så mangt da, men jeg har veldig sjeldent vanlig hodepine (kun migrene).

Anonymkode: e3996...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...