Gå til innhold

er dere nøye på innpakningen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg elsker å pakke inn!

Hvert år har jeg et "tema", slik at selv om det ikke er akkurat samme papir, så ser man at det er fra oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ber alltid butikken gjøre det for meg + at det setter på fra/til lapp. Da er det bare for meg å skrive på navn. Helt perfekt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fryktelig nøye på innpakningen. Kjøper billig papir, det blir uansett røsket av på julaften. :wink:

Men: Pakkene skal helst ha samme papir, og mye teip. :oops: Må jo være sikker på at ingen sniktitter på pakkene. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å gjøre det ordentlig fint og originalt, men jeg har aldri tid :roll:

Jeg prøver å finne papir som er fint da selvfølgelig, og bånd som matcher. Pakker også pent, gjør det beste ut av det ;)

Ingen slurving i hvert fall!

Men jeg liker å pakke inn gavene mine selv, og jeg gjør det så pent jeg kan for de kundene som vil ha innpakning. Det er jo begrenset i en blomsterbutikk :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å pakke inn gavene selv. Kan kose meg med det i timesvis, og selv om jeg kanskje ikke bruker hundrevis av kroner på innpakkingspapir og sånn, så liker jeg at de ser pene ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør alltid litt ekstra for at gavene skal se pene ut. jeg har kjøpt julepapir i gull med ruglemønster, og i sølv med stripemønster. I tillegg har jeg kjøpt slik stjernesreng. Jeg klipper av litt og ruller det litt sammen (sølvstjerner på gullpapir og vice verca), og så fester jeg det sammen med vanlig gavebånd som jeg krøller. Har ikke gavekort på pakken, men skriver direkte på (har gull og sølv penn)

Skal ikke alltid så mye til for at det skal bli litt ekstra fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker å pakke inn julegaver! Jeg bruker forskjellig papir,for det synes jeg er gøy,men jeg pynter med små ting. I år har jeg kjøpt bittesmå nisser som jeg har hengt på gavene. En liten morsom vri på pakken. Synes også det er greit at butikkene pakker inn for meg,men skjønner jo at de ikke kan gjøre det for alle. Synes derfor det er helt genialt sånn som de har gjort det på storsentret,at det står folk i pakke disker rundt om på sentret!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes utsiden av gaven er litt viktig, så jeg prøver å pakke gavene så pent jeg kan. En pakke som er pent pakket, pynter litt under treet. Men når det er sagt, saumfarer jeg ikke de gavene jeg får for å sjekke om de er pent nok pakket :wink:

Det med forskjellig papir til alle i en familie høres jo litt artig ut, da. Men jeg har så mange å holde styr på, at for å holde dem fra hverandre og vite hvilke gaver som skal sendes sammen, så pakker jeg alle i en familie med samme papir.

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pakker stygt, samme hvor nøye jeg er... :-? Det morsomme er at jeg av og til må pakke inn til kunder på jobb, og de ser alltid litt forskrekket ut etter at jeg har pakket inn. Jeg pleier å si fra på forhånd at jeg ikke pakker pent, da - men de tror meg tydeligvis ikke før de har sett resultatet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å dille og dalle med innpakkingen. Til den blir så fin at mottakeren knapt tør åpne den!

Setter av en dag i julekalenderen vi gjør dette og STORKOSER oss med å pakke inn, og sette på flotte til-og fra lapper vi har laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GLOSSY SKREV :

Enig med mange her; innpakkingen er halve gøyen. i tillegg har jeg hatt for vane å prøve å få alle pakkene mine i samme gavepapir. Da ser en liksom på julaften hvem som kommer fra oss. Synes det er litt koselig og jeg

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det selv :enig_animasjon:

-Charmina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener, *Arwen* men jeg var faktisk alene i butikken den dagen. Hadde ikkke venta at noen skulle pakke inn noe for meg vist det var kø og endel folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener' date= *Arwen* men jeg var faktisk alene i butikken den dagen. Hadde ikkke venta at noen skulle pakke inn noe for meg vist det var kø og endel folk.

Neida, pakker gjerne inn jeg hvis jeg har tid. :)

Det mest irriterendes er de som kjøper sånne gaveposer med såpe til alle de kjenner og skal ha de pakket inn - hver for seg :tunge1::ler: ikke så moro å jobbe i butikk alltid nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også at det er halve moroa og pakke inn pakkene :-) I år har jeg kjøpt inn gråpapir, og grovt bånd. I tillegg har jeg kjøpt inn røde, fine julekort fra ikea, som jeg skal skrive på. Tenkte kanskje på å pynte pakkene med tørkede appelsinskiver, det synes jeg er så fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så dårlig til å pakke inn. Alle mine gaver ser ut som matpakker... :grine:

Hehe, mine også. Jeg er glad vi ahr gaveposer i butikken slik at jeg slipper å pakke inn gavene.

Familien min vet at de ikke kan forvente så veldig mye på utseende på gavene, så jeg gjør så godt jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det så godt jeg kan, og vil gjerne det skal se pent ut. Veksler mellom forskjellige typer papir så det blir mange fine farger, og pynter pakkene med klistremerker og lignende. Lager ofte til-fra lappene selv, det er mye mer personlig. Pakker også inn noen gaver i gråpapir, og dekorere dem selv, det blir fint og litt utenom det vanlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en slags "mani" om at alle gavene som skal til samme familie har forskjellig gavepapir.

Jeg synes det ser så koselig ut når det er masse forskjellig gavepapir under treet, så jeg pakker aldri inn gaver som skal innenfor samme familie i samme papir.

Så her jeg sitter nå har jeg alle julegavene bak meg - ferdig pakket, og det ser kjempekoselig ut, synes jeg...

Elsker å pakke julegaver!

Som jeg skulle skrevet det selv... :):):gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og koser meg med å pakke inn gaver på lille-julaften, både de fra meg og fra de andre i familien. Jeg synes fint gavepapir er litt av sjarmen og kjøper heller ensfarget enn de glorete med masse nisser og dill på. Sløyfe og fin navnelapp/kort er en selvfølge :)

Jeg er en mester i å pakke inn gaver :sjarmor:

(Jeg takker nei til innpakkning i alle butikker utenom parfymeri og gullsmeder, for der har de nesten alltid fint gavepapir og er flinke til å pakke inn :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei, bruker lengre tid på å lage julekort feks enn å pakke inn gavene. Men jeg pakker dem pent inn, selv om det ikke alltid er så veldig originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...