Gå til innhold

Største pikken du har sett

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

du kan jo finne frem et målebånd. utifra reaksjonen hennes så er du nok en sværing, tipper jeg

Har ikke målebånd eller linjal tilgjengelig dessverre. :( 

Anonymkode: 984e6...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke hvor stor han sa den var, men den var gigantisk og tykk. 

Skrevet

23 cm. Alt for lang etter min mening.

Anonymkode: 67862...8e4

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke målebånd eller linjal tilgjengelig dessverre. :( 

dette er uhyre viktige redskaper for en mann så dette må du skaffe deg

• Liker 3
Gjest canacas
Skrevet

Aner ikke målene, men jeg kunne ikke bruke den til noe som helst. Altfor tjukk! 

Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

du kan jo finne frem et målebånd. utifra reaksjonen hennes så er du nok en sværing, tipper jeg

Vanskelig å forklare uten å vise, men har sammelignet med litt forskjellig her hjemme nå og antar den er ca mellom 20-22 cm. Tykkelsen har jeg ikke fått målt, men får ikke samlet fingrene når jeg holder rundt den. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å forklare uten å vise, men har sammelignet med litt forskjellig her hjemme nå og antar den er ca mellom 20-22 cm. Tykkelsen har jeg ikke fått målt, men får ikke samlet fingrene når jeg holder rundt den. 

wow ikke verst :ohmy: må hun bruke to hender når a skal ronke deg da? :phaedra: skikkelig klubbe det her skjønner jeg, den kunne nesten blitt klassifisert som et dødelig våpen ?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, WubWub skrev:

wow ikke verst :ohmy: må hun bruke to hender når a skal ronke deg da? :phaedra: skikkelig klubbe det her skjønner jeg, den kunne nesten blitt klassifisert som et dødelig våpen ?

Drømmepikken :hjerte:

Anonymkode: d23e2...3e2

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, WubWub skrev:

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

12-14cm er normalen. om du har over 20cm så har du større enn minst 95% av den mannlige befolkningen i hele verden, om den i tillegg er så tykk at du sliter med å gripe tak rundt den ja - da har du monsterkuk :blush:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs nå? En mann som aldri har målt penisen sin, finnes dere? :fnise: Eller skryter du bare? 

Skrevet
1 minutt siden, Beena skrev:

Er du seriøs nå? En mann som aldri har målt penisen sin, finnes dere? :fnise: Eller skryter du bare? 

spør om han kan vise bilde. 

for scientific purposes of course :yvonne:

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herremin, jeg elsker virkelig å høre om store peniser🙈 Har du små hender da siden du ikke får lukket hånden? Er du liten ellers? Høres sykt stor ut😋

Anonymkode: e798e...7e2

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Jeg kan godt ta en vurdering av den:mynona:

Anonymkode: e798e...7e2

• Liker 2
Skrevet

Ja, selvfølgelig.. For vitenskapen.

Men han har dame så vil sikkert ikke dele. :bond:

Skrevet
4 minutter siden, Beena skrev:

Ja, selvfølgelig.. For vitenskapen.

Men han har dame så vil sikkert ikke dele. :bond:

Når man sitter på så stort bør hun absolutt la han få dele!

• Liker 4
Skrevet

12-14cm er normalen. om du har over 20cm så har du større enn minst 95% av den mannlige befolkningen i hele verden, om den i tillegg er så tykk at du sliter med å gripe tak rundt den ja - da har du monsterkuk :blush:

Antar den er ca 19-22 ja ut i fra hva jeg sammelignet med. Klarer selfølgelg å få tak rundt den i slapp tilstand, men erigert så så jeg istad at den ca er 2 cm mellom tommel og langefinger. Liker ikke kalle det en monsterkuk. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Antar den er ca 19-22 ja ut i fra hva jeg sammelignet med. Klarer selfølgelg å få tak rundt den i slapp tilstand, men erigert så så jeg istad at den ca er 2 cm mellom tommel og langefinger. Liker ikke kalle det en monsterkuk. 

Hot :O Hva liker du kalle den da?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Beena skrev:

Hva er det å skyte av? Sikkert like mange der ute som ikke hadde likt den. Og svarte bare på Ts sitt spm. Og har dessverre aldri tenkt tanken på å måle ettersom jeg ikke har mye fokus på penis. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sitter og former en sirkel med ca 2 cm gap mellom tommel og langefinger. Din kjæreste er veldig heldig :) 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...