Gå til innhold

Største pikken du har sett


WubWub

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, WubWub skrev:

du kan jo finne frem et målebånd. utifra reaksjonen hennes så er du nok en sværing, tipper jeg

Har ikke målebånd eller linjal tilgjengelig dessverre. :( 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke hvor stor han sa den var, men den var gigantisk og tykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke målebånd eller linjal tilgjengelig dessverre. :( 

Anonymkode: 984e6...93e

dette er uhyre viktige redskaper for en mann så dette må du skaffe deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

du kan jo finne frem et målebånd. utifra reaksjonen hennes så er du nok en sværing, tipper jeg

Vanskelig å forklare uten å vise, men har sammelignet med litt forskjellig her hjemme nå og antar den er ca mellom 20-22 cm. Tykkelsen har jeg ikke fått målt, men får ikke samlet fingrene når jeg holder rundt den. 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vanskelig å forklare uten å vise, men har sammelignet med litt forskjellig her hjemme nå og antar den er ca mellom 20-22 cm. Tykkelsen har jeg ikke fått målt, men får ikke samlet fingrene når jeg holder rundt den. 

Anonymkode: 984e6...93e

wow ikke verst :ohmy: må hun bruke to hender når a skal ronke deg da? :phaedra: skikkelig klubbe det her skjønner jeg, den kunne nesten blitt klassifisert som et dødelig våpen ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

wow ikke verst :ohmy: må hun bruke to hender når a skal ronke deg da? :phaedra: skikkelig klubbe det her skjønner jeg, den kunne nesten blitt klassifisert som et dødelig våpen ?

Drømmepikken :hjerte:

Anonymkode: d23e2...3e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

wow ikke verst :ohmy: må hun bruke to hender når a skal ronke deg da? :phaedra: skikkelig klubbe det her skjønner jeg, den kunne nesten blitt klassifisert som et dødelig våpen ?

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

Anonymkode: 984e6...93e

12-14cm er normalen. om du har over 20cm så har du større enn minst 95% av den mannlige befolkningen i hele verden, om den i tillegg er så tykk at du sliter med å gripe tak rundt den ja - da har du monsterkuk :blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

Anonymkode: 984e6...93e

Er du seriøs nå? En mann som aldri har målt penisen sin, finnes dere? :fnise: Eller skryter du bare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beena skrev:

Er du seriøs nå? En mann som aldri har målt penisen sin, finnes dere? :fnise: Eller skryter du bare? 

spør om han kan vise bilde. 

for scientific purposes of course :yvonne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tenkt stort på at den er noe særlig større en normalen...heller aldri pratet noe særlig med dama om det utenom litt i starten da vi ofte brukte tid på å komme i gang med penetrering. Nei hun bruker som regel en hand når hun runker, men deilig selfølgelig om hun tar i bruk begge. 

Anonymkode: 984e6...93e

Å herremin, jeg elsker virkelig å høre om store peniser🙈 Har du små hender da siden du ikke får lukket hånden? Er du liten ellers? Høres sykt stor ut😋

Anonymkode: e798e...7e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, WubWub skrev:

spør om han kan vise bilde. 

for scientific purposes of course :yvonne:

Jeg kan godt ta en vurdering av den:mynona:

Anonymkode: e798e...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

spør om han kan vise bilde. 

for scientific purposes of course :yvonne:

Ja, selvfølgelig.. For vitenskapen.

Men han har dame så vil sikkert ikke dele. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Beena skrev:

Ja, selvfølgelig.. For vitenskapen.

Men han har dame så vil sikkert ikke dele. :bond:

Når man sitter på så stort bør hun absolutt la han få dele!

Anonymkode: d23e2...3e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, WubWub skrev:

12-14cm er normalen. om du har over 20cm så har du større enn minst 95% av den mannlige befolkningen i hele verden, om den i tillegg er så tykk at du sliter med å gripe tak rundt den ja - da har du monsterkuk :blush:

Antar den er ca 19-22 ja ut i fra hva jeg sammelignet med. Klarer selfølgelg å få tak rundt den i slapp tilstand, men erigert så så jeg istad at den ca er 2 cm mellom tommel og langefinger. Liker ikke kalle det en monsterkuk. 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Antar den er ca 19-22 ja ut i fra hva jeg sammelignet med. Klarer selfølgelg å få tak rundt den i slapp tilstand, men erigert så så jeg istad at den ca er 2 cm mellom tommel og langefinger. Liker ikke kalle det en monsterkuk. 

Anonymkode: 984e6...93e

Hot :O Hva liker du kalle den da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Beena skrev:

Er du seriøs nå? En mann som aldri har målt penisen sin, finnes dere? :fnise: Eller skryter du bare? 

Hva er det å skyte av? Sikkert like mange der ute som ikke hadde likt den. Og svarte bare på Ts sitt spm. Og har dessverre aldri tenkt tanken på å måle ettersom jeg ikke har mye fokus på penis. 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Antar den er ca 19-22 ja ut i fra hva jeg sammelignet med. Klarer selfølgelg å få tak rundt den i slapp tilstand, men erigert så så jeg istad at den ca er 2 cm mellom tommel og langefinger. Liker ikke kalle det en monsterkuk. 

Anonymkode: 984e6...93e

Sitter og former en sirkel med ca 2 cm gap mellom tommel og langefinger. Din kjæreste er veldig heldig :) 

Anonymkode: d23e2...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...