Gå til innhold

Største pikken du har sett

Fremhevede innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her bør du ikke bruke anonym😝 Det er en kg rett å vite hvem her inne som har digre kuker😍

Anonymkode: 2a499...7d8

Er ikke av min interesse at alle her inne vet hvem jeg er :) da blir jeg nok invadert av mld på innoks av usikkre gutter som kunne ønsket de var større. 

Anonymkode: 774ec...94a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En på jobben min har en diger en. Mange som vet om han og pikken hans, men i og med at har er så vanvittig barnslig og umoden får han sjeldent mus. I tillegg er han veldig karslig...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den var erigert

Anonymkode: cc4c8...d9a

Normal med andre ord. Dog i øvre del av normalområdet. 

Anonymkode: ac4c3...fa8

Skrevet
På 7.2.2017 den 6.46, Hulderen skrev:

Han stakkaren der har ikke lang penis. Leser du ikke artikler du legger ut lenke til? Penisen hans er 15 cm. Resten er forhud. Legene tror at han selv har fått strukket forhuden fra han var tenåring for å få den så lang. 

Hører flere har skrevet det, men har ikke lest det selv. Hvor har du det fra? Synes ikke det virker som det bare er forhuden som er så lang, virker helt meningsløst å bare beholde en skinnfell som henger der. 

Anonymkode: 8a58e...cd2

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normal med andre ord. Dog i øvre del av normalområdet. 

Anonymkode: ac4c3...fa8

Av de 18 jeg har hatt sex med, er det den største. Bare en som matchet lengden, men ikke tykkelsen

Anonymkode: cc4c8...d9a

Skrevet

Hvorfor i H.... er ikke jeg nevnt i denne tråden?:sjokk:

• Liker 2
Skrevet
57 minutter siden, Konghung skrev:

Jeg nominerer deg, hr sett den så den er diger!;) Men jeg kjenner faktisk mannfolk til med samme størrelse som deg, begge disse har 17-18 i omkrets og vil pule meg ;) Hihihi har mest lyst til å tre meg på dere en etter en!

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg nominerer deg, hr sett den så den er diger!;) Men jeg kjenner faktisk mannfolk til med samme størrelse som deg, begge disse har 17-18 i omkrets og vil pule meg ;) Hihihi har mest lyst til å tre meg på dere en etter en!

2 stk mannfolk til skulle d stå:)

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ja! Det var på tide :nori:

Skrevet
3 timer siden, Konghung skrev:

Hvor stor er den da?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører flere har skrevet det, men har ikke lest det selv. Hvor har du det fra? Synes ikke det virker som det bare er forhuden som er så lang, virker helt meningsløst å bare beholde en skinnfell som henger der. 

Det stod på engelsk i den artikkelen det var linket til. Om du heller vil lese det på norsk, så se her

http://www.abcnyheter.no/livet/2017/02/04/195275115/mexicaner-har-48-cm-lang-penis-nekter-operasjon Om du i tillegg klikker på videoen, så får du se et CT-bilde av den.

Skrevet
2 timer siden, Hulderen skrev:

Det stod på engelsk i den artikkelen det var linket til. Om du heller vil lese det på norsk, så se her

http://www.abcnyheter.no/livet/2017/02/04/195275115/mexicaner-har-48-cm-lang-penis-nekter-operasjon Om du i tillegg klikker på videoen, så får du se et CT-bilde av den.

For en taper...

Han er avslørt, men fortsetter å ljuge? Haha...

Anonymkode: 197ba...3d0

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en taper...

Han er avslørt, men fortsetter å ljuge? Haha...

Anonymkode: 197ba...3d0

men det er ganske vanlig for menn å juge på seg størrelse - dette har blitt avdekket i tråden her

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, WubWub skrev:

men det er ganske vanlig for menn å juge på seg størrelse - dette har blitt avdekket i tråden her

Kan du poste bilde av din?

Anonymkode: eacd7...f6e

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du poste bilde av din?

bare de jeg skal knulle får se den 

Skrevet
7 minutter siden, WubWub skrev:

bare de jeg skal knulle får se den 

liten

• Liker 2
Skrevet

liten

det vet du ingenting om 

Skrevet
16 minutter siden, WubWub skrev:

det vet du ingenting om 

Det vi vet er at det en mann som ønsker å se den

• Liker 1
Skrevet

Det vi vet er at det en mann som ønsker å se den

det tror jeg også da jeg har fått 5 private beskjeder fra menn som spør meg om penisbilde etter at jeg lagde tråden her. men jeg deler ikke nakenbilder med fremmede med mindre det er snakk om et mulig treff

Skrevet
11 minutter siden, WubWub skrev:

det tror jeg også da jeg har fått 5 private beskjeder fra menn som spør meg om penisbilde etter at jeg lagde tråden her. men jeg deler ikke nakenbilder med fremmede med mindre det er snakk om et mulig treff

Passe spesielt. Bra du ikke synker til det nivået.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...