Gå til innhold

Største pikken du har sett


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blåhvalen har vel den største penisen, hesten blir smågutt i forhold 😁

Anonymkode: 99b57...7dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, WubWub skrev:

Hva tenkte du om den da?

Isteden for å sitte og opprette meningsløse tråder på kg og spre drit hva med å skaffe seg en jobb og bidra til samfunnet?

Anonymkode: 84184...638

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Isteden for å sitte og opprette meningsløse tråder på kg og spre drit hva med å skaffe seg en jobb og bidra til samfunnet?

Anonymkode: 84184...638

ifølge min ansvarsgruppe på 1 spesialist psykolog, 1 psykiater, 1 psykiatrisk sykepleier og 2 leger så kan jeg ikke jobbe. 

selv ønsker jeg jobbe hver dag men det er mye jeg ønsker som ikke er mulig. bidrar jo på min måte da, jeg betaler jo skatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, WubWub skrev:

Hvor stor er den?

Største jeg har sett tilhørte en afrikaner - jeg målte ikke men jeg antar at den var rundt 25 cm når han hadde ståpikk

begynner å lure på deg wubwub....mann mener du at du er, med høyt testosteron nivå, som du også mener. mener kvinner er overlegen menn og spør folk på kg hva den største pikken de har sett.....:sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, brownbrown skrev:

begynner å lure på deg wubwub....mann mener du at du er, med høyt testosteron nivå, som du også mener. mener kvinner er overlegen menn og spør folk på kg hva den største pikken de har sett.....:sprettoy:

Man kan ha høye testo verdier til tross for at man setter pris på en fin pikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, WubWub skrev:

Man kan ha høye testo verdier til tross for at man setter pris på en fin pikk. 

er du homofil wubwub ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor stor den var i cm, men det var en vond opplevelse i halmen for å si det slik :P 

Anonymkode: ecaac...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, brownbrown skrev:

er du homofil wubwub ?

nei vet du hv jeg vil ikke vite det ...god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, brownbrown skrev:

er du homofil wubwub ?

nei. jeg er som frank underwood - liker litt forskjellig. 

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største penisen jeg har sett i virkeligheten var vel ca 15 cm. Har ikke sett så veldig mange peniser egentlig, så har lite å sammenligne med.

På nettet blir det jo noe annet. Også hvis du inkluderer dyr. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Beena skrev:

Den største penisen jeg har sett i virkeligheten var vel ca 15 cm. Har ikke sett så veldig mange peniser egentlig, så har lite å sammenligne med.

På nettet blir det jo noe annet. Også hvis du inkluderer dyr. :P

15cm? :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, WubWub skrev:

15cm? :laugh:

Haha.. ja? Er det for dårlig syntes du? :P :fnise: Bare sett to peniser i virkeligheten. Den andre var mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Beena skrev:

Haha.. ja? Er det for dårlig syntes du? :P :fnise: Bare sett to peniser i virkeligheten. Den andre var mindre. 

får håpe den var tykk i det minste da :blush: neida helt greit, det er jo snitt lengde men personlig ville jeg ikke forholdt meg til den størrelsen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Største jeg har sett er min egen av alle peniser jeg har sett i den virkelige verden. Kjæresten min sa det samme da hun så meg første gang også, så antar at den er stor. Ikke målt enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, meeg skrev:

Største jeg har sett er min egen av alle peniser jeg har sett i den virkelige verden. Kjæresten min sa det samme da hun så meg første gang også, så antar at den er stor. Ikke målt enda. 

kan du beskrive størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WubWub skrev:

kan du beskrive størrelsen?

Hva skal jeg sammenligne med?antar den er litt over snittet ut ifra reaksjon på kjæresten. Har ikke prater med henne om det i ettertid. 

Anonymkode: 984e6...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva skal jeg sammenligne med?antar den er litt over snittet ut ifra reaksjon på kjæresten. Har ikke prater med henne om det i ettertid. 

Anonymkode: 984e6...93e

du kan jo finne frem et målebånd. utifra reaksjonen hennes så er du nok en sværing, tipper jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...