Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

Greit nok at hun er litt vel partyløve, det skader jo ingen. Den kjøringen hennes mens hun fikler med mobilen (snap) derimot, det er ikke bra! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, Viernes skrev:

Greit nok at hun er litt vel partyløve, det skader jo ingen. Den kjøringen hennes mens hun fikler med mobilen (snap) derimot, det er ikke bra! 

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, HerKommerMummi skrev:

Tipper hun holder på slik som nå om ti år også...

Skjønner bare ikke at hun orker jeg. Hadde vært dau om jeg skulle festa så hardt nå. Ofte er det jo nachspiel og hun drar på den ene turen etter den andre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler Carina stoppet fullstendig i utviklingen etter hun var med i Big Brother. Oppfører og ter seg akkurat likt, "skjult" bak et studie og en rockepappa. 

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Viking-girl skrev:

Føler Carina stoppet fullstendig i utviklingen etter hun var med i Big Brother. Oppfører og ter seg akkurat likt, "skjult" bak et studie og en rockepappa. 

Nå nei, hun har en klar og kjølig intelligens. Partyløveimaget er bare noe hun gjemmer seg bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Nå nei, hun har en klar og kjølig intelligens. Partyløveimaget er bare noe hun gjemmer seg bak.

Hehe ja det tror jeg på. Tar nok en "Pamela" 

Endret av elisaday
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Hun kjører bil og samtidig filmer :alice::frkk:

Håper en politimann ser henne og hun får en saftig bot!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christy89 skrev:

Håper en politimann ser henne og hun får en saftig bot!

Håper jeg også. nå la hun ut snap hvor hun kjører i Tønsberg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, Lulu21 skrev:

Og DER måtte jeg slette henne fra snap. Igjen. Pinlig å se på. 

Er det mulig?! Jeg ble helt utslitt av å se på🙈Er det mulig sier jeg igjen 🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Sen ve ben skrev:

Er det mulig?! Jeg ble helt utslitt av å se på🙈Er det mulig sier jeg igjen 🙄

Nå kjente jeg bare at det var nok! Takk for meg 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, Tash skrev:

Hva var det? Slettet henne for en stund siden.. 

Det er tusenvis av snapper fra samme kveld med bare drit. Blir helt sliten av det! Spiller og synger de samme sangene hele tiden; "erru hypp på å bli skækk eller??" Og baaare fjas og leke deilig! Kan ikke skjønne at dama er over 30. Sinnsykt fjortis

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår virkelig ikke hvor det store behovet for å sitte her og snakke nedlatende om Carina kommer fra. Hun er ikke akkurat et veldig stort navn, presser seg på folk eller er særlig synlig i media. Hun er en person man aktivt må oppsøke selv på sosiale medier for å følge henne, og det skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder bruke tid/energi på når det gjelder en person dere ikke liker eller synes er slitsom. Ingen presser dere til å gjøre det? Og hvilket utbytte føler dere at dere får av å sitte her og spre negativitet om henne? Hun lever det livet hun selv ønsker og er glad og fornøyd med det. Hun dømmer ikke andre for livene de lever, så hvorfor skal dere gidde bry dere med henne eller spekulere i hennes økonomi?

Dere kan godt si at hun fester mye, men hun har også nylig fullført en bachelorgrad i eiendomsmegling med toppkarakterer i tillegg til å jobbe hardt med musikken. Det er ikke mange som klarer å balansere alt dette og likevel gå ut med så gode resultater, så å sitte her og snakke stygt om hennes IQ, synes jeg er svært unødvendig. Hun jobber mye hardere enn det folk tror med musikken sin. Tilbringer masse tid i studio, skriver egne låter, synger alltid live osv. Hun fortsetter å kjempe på etter alle dise årene tross mye motgang og det står det respekt av. De fleste hadde gitt opp for lengst, men hun jobber målbevisst mot målene sine og står for den hun er. Hun kunne sikkert forandret seg underveis og lagd norskspråklige låter om fylla og sex som topper norske streaminglister, men hun lar seg ikke styre av sånt og kjører den veien hun vil selv til tross for at det er vanskelig. 

Når det gjelder økonomi, så er det ingen andre som har noe med det? Men hun har tidligere uttalt at hun eier en leilighet i Trondheim som hun leier ut og antakeligvis mottar leieinntekter fra. I tillegg jobber hun for Bubbles & Brunch og bruker mye tid på planlegging/arrangering av dette. Virker ikke som at folk legger igjen lite penger på disse arrangementene heller, så at hun tjener en del på dette, er fullt forståelig. Når hun i tillegg får mye sponset og deler leilighet med venninne i Oslo, har hun kanskje ikke de største utgiftspostene i måneden sammenlignet med mange andre og velger da å legge penger i festing/opplevelser og reising som er det hun liker. Det er hennes valg. Dere kan mene hva dere vil om det, men så lenge hun ikke skader andre, skjønner jeg ikke hvorfor det skal være så mye å bry seg om. Hun er naturlig entusiastisk og livlig som person og trenger trolig ikke blir sørpedrita hver gang hun drikker. Hun opplever mye og drikker på sosiale sammenkomster, men hun fungerer fint og er klar for nye prosjekter dagen etter. Det er ikke sånn at hun drikker til hun ligger rett ut og spyr hele dagen derpå flere ganger i uka. Om hun så hadde gjort det, så hadde det vært hennes valg det også. Hun er i det minste ikke høy på seg selv eller forsøker fremstå som noe perfekt glansbilde. Tror ikke hun bryr seg en dritt om hva andre mener og er ikke redd for å by på seg selv eller "dumme seg ut" som dere kaller det. 

Hun er bare en livsglad person som er så heldig at hun får lov til å drive på med det hun selv liker og er en skikkelig livsnyter. Hun virker som en sympatisk og inkluderende person som ikke vil andre vondt og heier frem/støtter sine medmennesker i motsetning til dere som bare sitter her og sladrer/sprer rykter om en person som aldri har gjort dere noe vondt. Hun fremstår jordnær og uttrykker ofte glede/takknemlighet for alt hun får lov til å oppleve. Synes det er provoserende når noen får så mye hat uten at dere kjenner vedkommende og bare baserer det på ting hun legger ut på Snapchat kun fordi hun er litt kjent. Hun er i det minste seg selv 100 % og forsøker ikke være noen annen enn den hun er eller har et PR-team bak seg som bygger et kunstig image. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...