Gå til innhold

Carina Dahl

Høstduft

Anbefalte innlegg

Gladidagogså skrev (På 22.10.2022 den 9.18):

Hva er koblingen med Carina Dahl og Isabella Raad ? Plutselig bestevenner på ferie i Miami?

They were the last two standing.

Endret av Maydis8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt interessant ang. uttalelser CD har kommet med om at de (artister) blir utnyttet  ved at folk forventer gratistjenester av de. Hvem er det jo da som stadig vekk hinter etter tjenester av de som kjenner noen ++ ? 

Skjønner forsåvidt godt at man blir irritert hvis man opplever at folk forventer gratis tjenester - det er jo en uting, 

Vil anta at mange håndverkere feks. opplever at folk spør om de bare kan hjelpe meg litt uten å måtte betale for det.

MEN da må jo CD være mot andre som hin ønsker at alle andre skal være mot henne . Man må faktisk betale for de tjenestene man får. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Motelvibes skrev (13 timer siden):

Hvorfor…. Jeg likte Kompani Lauritzen jeg…

Jeg synes CD gjorde en god figur i 71 grader nord kjendis - så tror hun kommer til å gjøre det bra i KL også. 

Hun er jo ganske sprek , klaget ikke - eneste er vel litt "styr" rundt diverse frykter hun har som jeg synes er litt overdrevent men frykten er jo der og det gjelder også mange andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB skrev (1 time siden):

Jeg synes CD gjorde en god figur i 71 grader nord kjendis - så tror hun kommer til å gjøre det bra i KL også. 

Hun er jo ganske sprek , klaget ikke - eneste er vel litt "styr" rundt diverse frykter hun har som jeg synes er litt overdrevent men frykten er jo der og det gjelder også mange andre. 

Ikke alle vil sitte i stua si og se på den personen… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (18 minutter siden):

Ikke alle vil sitte i stua si og se på den personen… 

Det er lov  - man har forskjellige meninger om folk. 

Ikke direkte fan av CD selv men synes som sagt hun har framstått  på en bra måte i 71.  

Ellers er jeg jo imot kjendiser som er kjent for å være kjent - CD kan jo muligens komme inn under den kategorien. 

Noe spesielt med CD som gjør at du ikke vil se på henne ? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding
punkyB skrev (3 timer siden):

Noe spesielt med CD som gjør at du ikke vil se på henne ? 

Jeg personlig, ønsker å se mennesker som ser naturlig ut - som mennesker. Uncanny valley opplegget begynner å bli slitsom og kjedelig. Så jeg unngår alt av programmer som involverer dem. Jeg er kun i tråder på rampelyset, cause I'm a messy bitch 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
punkyB skrev (På 10.2.2023 den 18.16):

Synes ikke det nye badet er noe finere enn det gamle - før hadde de akkurat lagt på microsement som jeg synes er mye finere. 

Det nye har hun lagt ut på instagram - med hvite og svarte fliser . 
https://www.instagram.com/p/Cob7W_3IjtE/?hl=nb

Gammelt :    image.png.36f8a9daeeaa7bf52e5aa28d8386ad4d.png

Nye er finere og renere, microsement ser for jævlig ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...

Er det bare meg, eller høres hennes nye sang «best på fest» klin lik ut som sangen «ungkar med dobbeltseng»? Ble litt skuffet, for digget sangen, men det er jo en kopi det og??! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (19 timer siden):

Er det bare meg, eller høres hennes nye sang «best på fest» klin lik ut som sangen «ungkar med dobbeltseng»? Ble litt skuffet, for digget sangen, men det er jo en kopi det og??! 

Ja hørte den nå og det er jo nesten ren kopi 🤔🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snart 40 og ute med tidenes mest harry låt «Best på fest»… ønsker hun å bli tatt seriøst? 🤔

• Liker 20
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillehammeren skrev (1 time siden):

Snart 40 og ute med tidenes mest harry låt «Best på fest»… ønsker hun å bli tatt seriøst? 🤔

Du kan så si. Tror all botoxen går til hjernen på de. Hun og Linni. Samme smørja. Forstår ikke de oppfører seg så platt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Carina er tøff jeg! Sprek dame som klager lite. Oppmerksom og snill mot andre i Kompani. 

Festingen hennes plager da ingen. Langt i fra sånn jeg lever mitt liv, men alle er forskjellig :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...