Gjest Humoristen Skrevet 11. oktober 2021 #461 Del Skrevet 11. oktober 2021 Variert skydekke skrev (På 5.10.2021 den 22.22): Jan Thomas kommer da mye dårligere ut av den saken en Carina... enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 11. oktober 2021 #462 Del Skrevet 11. oktober 2021 Xstrella skrev (På 10.10.2021 den 0.26): Flott sang i kveld. Bak fasaden virker hun sårbar. det var da veldig "kalkulert" ... og at hun klarte å få inn litt ekstra reklame for at visa ble gitt ut på Spotify, i beste sendetid. jajaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. oktober 2021 #463 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Generelt hr jeg fått et litt bedre inntrykk av Carina etter Stjernekamp. Men uansett så synes jeg både hun og Jorunn burde gått ut tidlig pga de ikke har det samme sangtalentet som mange av de andre. Og jeg blir fortsatt litt distrahert av at Carina har null mimikk i ansiktet.. Ble veldig tydelig da hun begynnnte å gråte 🙈 #botox Endret 12. oktober 2021 av Amber 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 13. oktober 2021 #464 Del Skrevet 13. oktober 2021 Du kan ikke se for deg at hun prøve å skjule det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 16. oktober 2021 #465 Del Skrevet 16. oktober 2021 Carina synger fint, men sliter litt med at det blir surt. ~ må si jeg ble imponert på stjernekamp ikveld. Hun har virkelig vokst de siste ukene. Det er bare å gratulere med topp 3 🎤 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #466 Del Skrevet 17. oktober 2021 Murstein skrev (På 16.10.2021 den 23.48): Carina synger fint, men sliter litt med at det blir surt. ~ må si jeg ble imponert på stjernekamp ikveld. Hun har virkelig vokst de siste ukene. Det er bare å gratulere med topp 3 🎤 noe bedre enn tidligere og imponerende henge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 24. oktober 2021 #467 Del Skrevet 24. oktober 2021 Hva har skjedd med ansiktet hennes? Fillers fra øyne og ned til haken? 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonio Skrevet 26. oktober 2021 #468 Del Skrevet 26. oktober 2021 Bør vel kvitte seg med Erland Bakke som manager kvikt som fy før det får konsekvenser for hennes karriere. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janis1980 Skrevet 26. oktober 2021 #469 Del Skrevet 26. oktober 2021 Anonio skrev (1 time siden): Bør vel kvitte seg med Erland Bakke som manager kvikt som fy før det får konsekvenser for hennes karriere. Hun er på en god bølge nå etter Stjernekamp, absolutt lurt å vurdere sine kontakter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 26. oktober 2021 #470 Del Skrevet 26. oktober 2021 Murstein skrev (På 16.10.2021 den 23.48): Carina synger fint, men sliter litt med at det blir surt. ~ må si jeg ble imponert på stjernekamp ikveld. Hun har virkelig vokst de siste ukene. Det er bare å gratulere med topp 3 🎤 Har vært mye enten eller med Carina i Stjernekamp, enten så har det vært i overkant for surt eller så har hun virkelig imponert. Uansett godt jobbet gjennom sesongen absolutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 26. oktober 2021 #471 Del Skrevet 26. oktober 2021 Skrottefar skrev (1 time siden): Har vært mye enten eller med Carina i Stjernekamp, enten så har det vært i overkant for surt eller så har hun virkelig imponert. Uansett godt jobbet gjennom sesongen absolutt. Ja det blir ofte surt. Er ikke noe fan av Carina, men hun jobbet seg godt igjennom. Imponert over at hun greide 3 plass.🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 26. oktober 2021 #472 Del Skrevet 26. oktober 2021 Murstein skrev (2 minutter siden): Imponert over at hun greide 3 plass.🙂 Det er fansen som bestemmer. Har du en stor følgerskare, er du sikret å komme langt i slike konkurranser, uavhengig av talent. Dette ser vi i Skal vi Danse også. Men de beste vinner som regel til slutt. Er for øvrig enig i at Carina Dahl har gjort en brukbar figur i Stjernekamp. Bedre enn forventet. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. oktober 2021 #473 Del Skrevet 29. oktober 2021 Anonio skrev (På 26.10.2021 den 13.35): Bør vel kvitte seg med Erland Bakke som manager kvikt som fy før det får konsekvenser for hennes karriere. Jeg tror ikke Bakke er manageren hennes i dag, så hun har allerede kvittet seg med han heldigvis 🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2021 #474 Del Skrevet 2. november 2021 Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 5. desember 2021 #475 Del Skrevet 5. desember 2021 Noen som vet hvem x-n hennes var..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 18. januar 2022 #476 Del Skrevet 18. januar 2022 Jeg synes det er ganske usmakelig å flashe luksusreise til Afrika i tre uker på første klasse - samt privat yacht i Middelhavet (i sommer) på koronapenger. Det er vel beregnet på folk som har problemer med å få det til å gå rundt økonomisk?? Carina har selv innrømmet å ha fått koronastøtte fra staten. Sier ikke at det er noe muffens med søknaden; men uansett.. usmakelig! 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 19. januar 2022 #477 Del Skrevet 19. januar 2022 Amber skrev (På 18.1.2022 den 10.44): Jeg synes det er ganske usmakelig å flashe luksusreise til Afrika i tre uker på første klasse - samt privat yacht i Middelhavet (i sommer) på koronapenger. Det er vel beregnet på folk som har problemer med å få det til å gå rundt økonomisk?? Carina har selv innrømmet å ha fått koronastøtte fra staten. Sier ikke at det er noe muffens med søknaden; men uansett.. usmakelig! Det blir spekulasjon om hva hun bruker penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 19. januar 2022 #478 Del Skrevet 19. januar 2022 Heartgirl skrev (1 time siden): Det blir spekulasjon om hva hun bruker penger på. Hun har selv lagt det ut i sosiale media samt sagt det i intervjuer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 20. januar 2022 #479 Del Skrevet 20. januar 2022 Amber skrev (3 timer siden): Hun har selv lagt det ut i sosiale media samt sagt det i intervjuer. Linker til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde444 Skrevet 20. januar 2022 #480 Del Skrevet 20. januar 2022 Amber skrev (På 18.1.2022 den 10.44): Jeg synes det er ganske usmakelig å flashe luksusreise til Afrika i tre uker på første klasse - samt privat yacht i Middelhavet (i sommer) på koronapenger. Det er vel beregnet på folk som har problemer med å få det til å gå rundt økonomisk?? Carina har selv innrømmet å ha fått koronastøtte fra staten. Sier ikke at det er noe muffens med søknaden; men uansett.. usmakelig! Man kan bare spekulere i hva hun har måttet gjort for å bli med på denne turen😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå