Raven Emerald Skrevet 31. august 2018 #201 Del Skrevet 31. august 2018 Ryddet for brukerdebatt. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 5. september 2018 #202 Del Skrevet 5. september 2018 Mads Hansen avslører retusjeringsblemme i dag på ig. Har retusjert seg slankere i genseren. Kikket på flere bilder på ig der og jaggu er de fleste retusjert ja. Why? Just why?? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 6. september 2018 #203 Del Skrevet 6. september 2018 Gidder ikke trene, for jeg kan retusjere? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 6. september 2018 #204 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Himmel, har hun ikke lært av redigeringsskandalen til cbe.no? Der forsvant også halve ryggen blant annet, men uten telt i bakgrunnen🙄Til og med fargevalg er likt.... https://imgur.com/a/0O1If Endret 6. september 2018 av Revenge of Cthulhu Lenke 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 6. september 2018 #205 Del Skrevet 6. september 2018 Ja forundrer meg egentlig ikke. Ihvertfall ikke etter å ha sett beat for beat, det var veldig tydelig der at det har vært en del botox og fillers involvert som ikke kommer frem på egne bilder. Trodde faktisk at hun var mer naturlig og ikke hadde benyttet seg av dette i så utstrakt grad som hun har gjort. Hun er nok ikke alene om dette. Det er nok mange som gjør akkurat det samme på IG dessverre. Det som er dumt er jo at mange unge jenter (og voksne) tror at disse vakre jentene/damene de følger i some ser slik ut i virkeligheten også og at de dermed er helt uoppnåelig. Det er bare det at hvor er alle disse kvinnene vi ser i some som ser helt plettfrie ut? Ser faktisk ingen plettfrie mennesker på gata eller på byen (bor i Oslo). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 6. september 2018 #206 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Nitrist at flotte damer er så usikre i sin egen kropp. Retusjering og redigering, fillers, restylane, løsvipper, løsnegler, tung makeup, skjønnhetsfiltre og stive poseringer; listen er nærmest endeløs. Det er vel baksiden av medaljen når de lever i et overfladisk miljø hvor et stramt og plastisk utseende trumfer både kunnskap, evner og troverdighet. Endret 6. september 2018 av Ultiva 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 6. september 2018 #207 Del Skrevet 6. september 2018 Kan tipse om en side på Instagram som heter celebface. Der får man virkelig se hva kjendiser gjør med instabildene sine, det er så hårreisende og skremmende unødvendig! Flotte, slanke folk gjør seg enda smalere og retter ut armer og bein, hår og sminke. Når man får sett både før og etter, altså bilder tatt av eksakt samme person samme sted og samme tid, og ser hvilke bilder de har lagt ut på sin egen konto, så blir jeg skremt. Skremt av den evige trangen til å gjøre seg selv mer uoppnåelig når man fra før er vakrere enn de fleste. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2018 #208 Del Skrevet 6. september 2018 9 timer siden, Revenge of Cthulhu skrev: Himmel, har hun ikke lært av redigeringsskandalen til cbe.no? Der forsvant også halve ryggen blant annet, men uten telt i bakgrunnen🙄Til og med fargevalg er likt.... https://imgur.com/a/0O1If Uff, nå ble jeg helt uvel av å se på de bildene til CBE. Tenker på at jeg satt der og så på mange av dem da jeg leste bloggen før, og følte meg så feit og ekkel. Og jeg er slank! Og godt voksen. Det er ikke så rart at folk synes hun ser flott ut nå, og mener at hun har blitt litt mykere i kantene etter at hun fikk barn.. hun har jo bare sluttet å kappe vekk 1/5-del av kroppen på bildene sine! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. september 2018 #209 Del Skrevet 6. september 2018 Nå sitter jeg og ser på bildene til Carina på Insta. Med andre øyne enn før. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 6. september 2018 #210 Del Skrevet 6. september 2018 Jeg synes Mads gjør en SÅ viktig jobb! Utrolig bra at noen endelig setter lys på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 6. september 2018 #211 Del Skrevet 6. september 2018 3 timer siden, loffen skrev: Nå sitter jeg og ser på bildene til Carina på Insta. Med andre øyne enn før. Det så jeg også. Man ser tydelig de er retusjerte. Så utrolig unødvendig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurdugurdu Skrevet 7. september 2018 #212 Del Skrevet 7. september 2018 Ser hun får gjennomgå av Instagram-kontoen omgjustdont. Må ærlig innrømme at jeg ikke la merke til solbrillene hennes med en gang 😅 Det som er litt trist er at det ikke virker som hun har forandret seg så mye siden hun var 16-20 år. Holdt på slik i akkurat samme type outfits den gangen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icock Skrevet 7. september 2018 #213 Del Skrevet 7. september 2018 (endret) ... Endret 25. juli 2019 av icock 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristinemarie1989 Skrevet 17. februar 2019 #214 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) . Endret 23. juni 2019 av Kristinemarie1989 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. februar 2019 #215 Del Skrevet 17. februar 2019 9 timer siden, Kristinemarie1989 skrev: Ser Carina er på hyttetur i helgen med 2 venninner og en gammel fyr.. i verdens fineste hytte og spiser dyr mat på restaurant. Ikke rart det blir rykter om hvordan carina har råd til sin livsstil.... Hvilke rykter går da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 18. februar 2019 #216 Del Skrevet 18. februar 2019 På 17.2.2019 den 9.34, Kristinemarie1989 skrev: Ser Carina er på hyttetur i helgen med 2 venninner og en gammel fyr.. i verdens fineste hytte og spiser dyr mat på restaurant. Ikke rart det blir rykter om hvordan carina har råd til sin livsstil.... Hvor så du disse bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 19. februar 2019 #217 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) På 17.2.2019 den 9.34, Kristinemarie1989 skrev: Ser Carina er på hyttetur i helgen med 2 venninner og en gammel fyr.. i verdens fineste hytte og spiser dyr mat på restaurant. Ikke rart det blir rykter om hvordan carina har råd til sin livsstil.... Gammel fyr? 80 år da eller? Eller 40? Hva som er gammelt er relativt etter hvor gammel man er selv... Endret 19. februar 2019 av Spekulasjoner&hets 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninnn Skrevet 22. februar 2019 #218 Del Skrevet 22. februar 2019 På 19.2.2019 den 12.15, Spekulasjoner&hets skrev: Gammel fyr? 80 år da eller? Eller 40? Hva som er gammelt er relativt etter hvor gammel man er selv... 40 er ikke gammelt. Hun er snart 40 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 22. februar 2019 #219 Del Skrevet 22. februar 2019 På 30.3.2018 den 18.39, MadameDeRosa skrev: Har møtt henne (ufrivillig) i virkeligheten. Hoven, kvalm oppførsel på henne. Dømmende og tror hun er et overmenneske. Rett og slett ekkelt. Gidder ikke å se tv-programmer som hun er med i. Var hun det direkte mot deg, eller alle andre rundt seg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. februar 2019 #220 Del Skrevet 23. februar 2019 18 timer siden, Ninnn skrev: 40 er ikke gammelt. Hun er snart 40 selv. Jeg vet det, derfor jeg spurte hva den personen mente med gammel. 20-åringer mener jo ofte at 30-40-åringer er eldgamle. Jeg syns ikke 40 er gammelt, var ikke sånn ment. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå