Cavatina Skrevet 27. september 2015 #18121 Del Skrevet 27. september 2015 Alltid greit å ha en veske man kan putte hodet i når det stormer rundt en. Denne tror jeg er MYE mykere enn flis 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aisha* Skrevet 27. september 2015 #18122 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Uavhengig av Det Nyes intensjoner ved å intervjue CBE, er det bare jeg som synes det er tragisk at et motemagasin som Det Nye fortsetter å gi CBE spalteplass, etter gjentatte løgner, inkludert å ha en PR-rådgiver tilstede i et intervju? Personlig mener jeg at valg av intervjuobjekter bidrar til å svekke troverdigheten til et magasin. Endret 27. september 2015 av Bridalbeauty 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 27. september 2015 #18123 Del Skrevet 27. september 2015 Jeg ser ikke bort fra at antall innlegg over en gitt periode er en del av dealen Treasures gjør med annonsører og sponsorer. Tre innlegg pr dag gjør at lesere eksponeres for reklame tre ganger. Å melde seg ut i en weekend eller en ferie medfører tapt inntekt, og det er der presset ligger. Det er menneskelig å bli fanget av penger, dessuten varer ikke suksessen og den høye inntjeningen evig (tror jeg), så de føler vel at de må skuffe inn så mye de kan. Det er nok lenge siden bloggen tok hensyn til lesernes ønsker og behov. Mengden reklame og tilhørende mangel på åpenhet/merking, viser det i høy grad. når man leser en reklamefinansiert blogg, eller deltar på et reklamefinansiert forum, så er det viktig å forstå og huske på at bloggen og forumet er til for annonsørene - ikke leserne eller forumbrukerne. Som lesere og forumbrukere er vi en vare som blir solgt. Det fikk jeg klar beskjed om av en eier av et mammaforum i sin tid, og den leksa sitter som spikret. Og det er viktig å forstå dette! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 27. september 2015 #18124 Del Skrevet 27. september 2015 I følge deg selv så leser du ikke bloggen engang. Så du er vel ikke istand til å si noe som helst om hva blogginnleggene hennes inneholder eller noe om kvalitet på innholdet. Ti linjer skrift om hverdag, 10 bilder og fem linjer med adlinks. Det er standarden. Krever nok veldig mye forarbeid, energi, tid og kapasitet. Hun hadde en god standard, før i tiden. Da ble grunnlaget lagt og derfor trenger hun nå ikke yte lenger. Bare til å spy ut noe sjeleløst oppgulp og vise sitt pene ansikt.jeg leser bloggen hennes når jeg har tid og mulighet. Men sitter ikke å saumfarer bloggen med lupe. Noen ganger kan det gå dager mellom hver gang jeg er innpå. Men jeg får uansett nok opplysninger her inne om hva dagens blogginlegg handler om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 27. september 2015 #18125 Del Skrevet 27. september 2015 I følge deg selv så leser du ikke bloggen engang. Så du er vel ikke istand til å si noe som helst om hva blogginnleggene hennes inneholder eller noe om kvalitet på innholdet. Ti linjer skrift om hverdag, 10 bilder og fem linjer med adlinks. Det er standarden. Krever nok veldig mye forarbeid, energi, tid og kapasitet. Hun hadde en god standard, før i tiden. Da ble grunnlaget lagt og derfor trenger hun nå ikke yte lenger. Bare til å spy ut noe sjeleløst oppgulp og vise sitt pene ansikt.skjønner forresten ikke at du gidder å lese bloggen hennes, når det bare er sjeleløst oppgulp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 27. september 2015 #18126 Del Skrevet 27. september 2015 skjønner forresten ikke at du gidder å lese bloggen hennes, når det bare er sjeleløst oppgulp... Slutt å dra ut setninger av det folk skriver for så å vri og vrenge på det! Se heller sammenhengen i det som blir skrevet! Du bidrar ikke med noenting annet enn fjas i denne tråden! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 28. september 2015 #18127 Del Skrevet 28. september 2015 når man leser en reklamefinansiert blogg, eller deltar på et reklamefinansiert forum, så er det viktig å forstå og huske på at bloggen og forumet er til for annonsørene - ikke leserne eller forumbrukerne. Som lesere og forumbrukere er vi en vare som blir solgt. Det fikk jeg klar beskjed om av en eier av et mammaforum i sin tid, og den leksa sitter som spikret. Og det er viktig å forstå dette! Helt enig. Det meste som gjøres er av kommersielle hensyn, inkludert CBEs utseende og det iscenesatte dukkelivet ellers. Man forandrer ikke en vinneroppskrift uten videre, og en evt merkevareendring fra et offentlig polert (redigert) ytre til en mindre flawless versjon - og ikke mins fra det iscenesatte virkelighetsfjerne dukkelivet til et hverdagsliv - skjer ikke uten videre. Nye takter blir det først når det må en ny strategi/endring til for å opprettholde interessen/engasjere lesere, med andre ord please annonsører/sponsorer. Jeg tror at mye av det som ofte kritiseres her på KG av stort og smått, må sees i lys av at den offentlige versjonen av CBE er et produkt, designet for å tjene mest mulig penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 28. september 2015 #18128 Del Skrevet 28. september 2015 Uavhengig av Det Nyes intensjoner ved å intervjue CBE, er det bare jeg som synes det er tragisk at et motemagasin som Det Nye fortsetter å gi CBE spalteplass, etter gjentatte løgner, inkludert å ha en PR-rådgiver tilstede i et intervju? Personlig mener jeg at valg av intervjuobjekter bidrar til å svekke troverdigheten til et magasin. Enig, og derfor ble jeg så skuffet over at Kamille, som har mottoet "du er god nok som du er " også har begynt å gi henne plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 28. september 2015 #18129 Del Skrevet 28. september 2015 Det er da vitterlig bare lek med språket! Hvordan våger du insinuere noe annet! Ferdig snakka!!! ( ) Nå har hun endret det til fleece i teksten. Og ingen av de godkjente kommentarene nevner noe om det 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. september 2015 #18130 Del Skrevet 28. september 2015 Farmen, pizza og pepsi max. ....og en vinflaske gjemt bak rosene og vinglass da. Vi drikker pepsi av vinglass på Siljan serru. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 28. september 2015 #18131 Del Skrevet 28. september 2015 Jeg vil jo tro folk hadde skjønt det om hun tok seg fri en helg eller når de er på ferie. Jeg er enig med deg, selvfølgelig hadde leserne skjønt det. Med fare for å raljere videre på det jeg har sagt om penger og valg så er det nok her hunden ligger begravet. For jeg tror at de fullt ut er klar over at hvis de tar en pause fra bloggen, så vil muligheten være der for at leserne finner ut at det fint lar seg gjøre å leve et liv uten å måtte sjekke CBE bloggen hver dag, flere ganger om dagen. Leseren finner kanskje til og med ut at en sparer både tid og penger på å ikke lese bloggen. Så da må de oppdatere hver dag, flere ganger om dagen for å holde på leserne, og tviholde på denne venninnegreia med "tusen takk søte du", slik at leserlojaliteten opprettholdes. Og så er de frekke nok til å si at det er lesernes feil at stakkars Caroline blir sååå utrolig sliten, for hun blogger jo og oppdaterer jo fordi lesernes krever det. Uten å nevne hva som ligger i det for hennes egen vinnings skyld i form av penger. Snøft, de der menneskene der oppe gjør meg så fly forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 28. september 2015 #18132 Del Skrevet 28. september 2015 Det har da vært en helt tydelig del av forretningsplanen deres å ha hyppigere oppdateringer enn andre blogger. Tre oppdateringer daglig som de hadde før gjorde at folk klikket seg inn flere ganger daglig for å se om det var kommet noe nytt. Folk klikket seg inn fra jobb, mobil og hjemme, noe som registrerte flere ulike brukere per person. De var rett og slett utrolig smarte. Siden de lever av annonsører så må de levere klikk. De må derfor ha innlegg i helgene også, eller så går markedsverdien og med det inntekten ned. Og det er ingenting som tyder på at de har noen intensjon om å tjene mindre der ute i Siljan, i alle fall nå som de ikke lenger klarer å opprettholde en frekvens på 3 innlegg på ukedagene. Det samme gjelder kommentarfeltet; det vil ikke bli stengt som hos andre bloggere, men bli strengt redigert som før. Som mange her inne sier så er kommentarfeltet en viktig om ikke den viktigste grunnen til at de klikker inn på bloggen. LKE uttalte også til SoMe-gruppen på Facebook at de redigerte kommentarfeltet fordi de anså det som en del av bloggen, og at de ønsket å ha en bestemt stemning der. Det er klikkene som rår i Siljan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 28. september 2015 #18133 Del Skrevet 28. september 2015 Farmen, pizza og pepsi max. ....og en vinflaske gjemt bak rosene og vinglass da. Vi drikker pepsi av vinglass på Siljan serru. Det er helt utrolig. Gjør de dette med vilje? Jeg har vel nevnt bloggens symbiose med KG tidligere, men nevner den én gang til. Hvem er det som ler av hvem - vi, eller de? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 28. september 2015 #18134 Del Skrevet 28. september 2015 Nå har hun endret det til fleece i teksten. Og ingen av de godkjente kommentarene nevner noe om det Ja så selvhøytydelig er hun faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 28. september 2015 #18135 Del Skrevet 28. september 2015 Nå har hun endret det til fleece i teksten. Og ingen av de godkjente kommentarene nevner noe om det Det er så teit. Hvorfor ikke bare si: "Oisann, takk skal du ha!" 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 28. september 2015 #18136 Del Skrevet 28. september 2015 Det er så teit. Hvorfor ikke bare si: "Oisann, takk skal du ha!" Hun leser jo ikke på KG. Så det må ha kommet som en åpenbaring. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 28. september 2015 #18137 Del Skrevet 28. september 2015 Hun leser jo ikke på KG. Så det må ha kommet som en åpenbaring. Det kan se ut som de har vært innom, for to av feilmerkingene jeg påpekte i går er nå ettermerket: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=902004&p=17111560 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 28. september 2015 #18138 Del Skrevet 28. september 2015 Slutt å dra ut setninger av det folk skriver for så å vri og vrenge på det! Se heller sammenhengen i det som blir skrevet! Du bidrar ikke med noenting annet enn fjas i denne tråden! Er jo godt og høre at jeg bidrar med noe i denne tråden😊😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thorax Skrevet 28. september 2015 #18139 Del Skrevet 28. september 2015 Er jo godt og høre at jeg bidrar med noe i denne tråden Haha, det er jo nettopp det du ikke gjør 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 28. september 2015 #18140 Del Skrevet 28. september 2015 Haha, det er jo nettopp det du ikke gjør Hva bidrar du med da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg