Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det CBE som var med i reklamen for TV3 (?) programmet Kongen på Haugen?

Ja, bloggere og realityprogrammer passer vel som hånd i hanske  :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fortsetter hun å skrive reklameteksten for blush.no, både på Instagram og på Facebooksiden, på engelsk?

Dette er et firma som kun leverer i Norge, og det er dermed en reklame som kun har interesse for norske lesere.

Jeg regner med at det er fordi at hun da kan slippe unna med å skrive et bitte lite #ad, og ikke det stygge, fæle ordet REKLAME?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det CBE som var med i reklamen for TV3 (?) programmet Kongen på Haugen?

Hva slags program er dette? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags program er dette? :P

TVserie på TV3.

Klarer ikke å forestille meg CBE bo sammen med 11 andre i Maridalen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TVserie på TV3.

Klarer ikke å forestille meg CBE bo sammen med 11 andre i Maridalen...

Garantert forært rollen som uberviktig gjestedommer. 

Hun setter jo navnet sitt på Kina-produserte klær  designer jo klær i samarbeid med et dansk merke (som hun helt sikkert ikke har snikreklamert noe særlig for), da er det begrenset hvor mye tid man har  :vin:  :hjerte:  :hjerte:  :briller2:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert forært rollen som uberviktig gjestedommer. 

Hun setter jo navnet sitt på Kina-produserte klær  designer jo klær i samarbeid med et dansk merke (som hun helt sikkert ikke har snikreklamert noe særlig for), da er det begrenset hvor mye tid man har  :vin:  :hjerte:  :hjerte:  :briller2:

Det har jeg jo overhodet ikke tenkt på!

Dumme meg  :daane:  :laugh:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig håper jeg å snart få hvite hvem det samarbeides med, så det ikke havner klær hos meg fra det merket. Er det Ganni blir det lett - en kvalitet som ikke befinner seg i mitt skap uansett.
Hver sin smak  :popcorn:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men er det virkelig noen som tar imot tips fra ei som legger en sånn eyeliner...?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig håper jeg å snart få hvite hvem det samarbeides med, så det ikke havner klær hos meg fra det merket. Er det Ganni blir det lett - en kvalitet som ikke befinner seg i mitt skap uansett.

Hver sin smak :popcorn:

det MÅ være Ganni - de andre danske merkene jeg assosierer med henne har høyere kvalitet/integritet/design - jeg ser bare ikke for meg at for eksempel Malene birger skulle begynne med rosa husmorbloggere som gjestedesigner!!??
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men er det virkelig noen som tar imot tips fra ei som legger en sånn eyeliner...?

jeg syns ikke hun er noe flink med contouring spesielt eller sminke generelt.

Men fansen hennes er sikkert "uendelig" glade nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

det MÅ være Ganni - de andre danske merkene jeg assosierer med henne har høyere kvalitet/integritet/design - jeg ser bare ikke for meg at for eksempel Malene birger skulle begynne med rosa husmorbloggere som gjestedesigner!!??

Kan nesten ikke tenke meg at det er Ganni engang. Med CBE-bloggens historikk og presseomtale bare det siste året er det jo et høyrisiko-spill hva omdømme angår å inngå et samarbeid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke hun er noe flink med contouring spesielt eller sminke generelt.

Men fansen hennes er sikkert "uendelig" glade nå.

Nei hun er ikke det. Og det er jeg forsiktig med å nevne her inne, men den "grisete" eyelineren der, som i tillegg ikke var inntil vippekanten....

De kommentarene hun har fått på dét er nok ikke godkjent nei. Og jeg trodde da brunetter kunne tillate seg noe mer sminke enn blondiner? I hennes verden er det tydeligvis omvendt.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...hadde firmaet bare hatt troverdighet og godt omdømme, da  kunne det heller ha frontet en av de mange gode norske designerne som har dukket opp de senere årene.
Slik det er nå, håper jeg i grunnen at det er et "lavkvalitetsmerke" det samarbeides med.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun anbefaler en mascara som «hun nettopp har oppdaget». Bruker man i det hele tatt mascara når man har såpass dramatiske falske vipper? Pirk ja, men det er sånne ting som gjør at hun mister all troverdighet for min del...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hun er ikke det. Og det er jeg forsiktig med å nevne her inne, men den "grisete" eyelineren der, som i tillegg ikke var inntil vippekanten....

De kommentarene hun har fått på dét er nok ikke godkjent nei. Og jeg trodde da brunetter kunne tillate seg noe mer sminke enn blondiner? I hennes verden er det tydeligvis omvendt.

Når man er tatt med photoshopbuksene nede må man pumpe opp med mer sminke. Hun har ikke helt lagt seg av med den buksebruken, sammen med heftig filleraktivitet.

Lurer på hvordan disse damene skal se ut i femtiåra..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...